Chapter 16 - ''Holiday''

4.2K 245 20
                                    

Da li biste odali neku svoju tajnu osobi koju poznajete skoro dve godine? Ja ne bih. A Darleena...ona je još u razmišljanju.

Svoju sestru poznaje skoro 2 godine, kao i sve ostale u suštini. Dobro, Louisa i Enole se seća, ali sa njima ne oseća onu povezanost koju oseća sa Christy. Ipak, još uvek ne zna može li da joj oda svoju tajnu, a da pritom bude sigurna da nikome neće reći.

Ono što joj govori da može to da uradi je činjenica da njena sestra nije toliko bliska sa njenim roditeljima i da im neće reći. Ali postoji osoba kojoj sve govori. A to je njen muž...koji je Leonardov najbolji prijatelj.

I ponovo se Darleena vraća na početak i shvata da nema kome da kaže za to. A mora nekome. Jer čovek ne može držati tako velike stvari neizgovorene, nepodeljene sa nekim njemu bliskim.

Naša Leen je čak pokušala i da veruje da to nije tako bitna stvar, pokušala je da ne misli o svojoj tajni. Ali kako je ona polako rasla, a naši ljubavnici ulazili u sve dublje laži i dublji odnos, tako se i pritisak u Darleeninim grudima povećavao.

Sakrivanje tajne ponekad može dovesti do ludila. No, svi smo svesni toga da istina na kraju izađe na videlo. Ali... pitanje je hoće li se istina saznati na vreme?

S.

Toplina koju osećam po celom telu, a najviše po licu, budi me i tera da otvorim oči. Ali koliko to učinim, odmah ih ponovo sklopim. Sunce je previše jako. Treba mi malo vremena dok se priviknem na svetlost.

I još malo vremena da se skroz razbudim i protegnem. Tek onda ustajem. Pre nego što izađem iz svoje sobe, otvorim vrata terase. Zvuk mora mi dopre do ušiju i stvori mi neku harmoniju u telu. Konačno neki lep osećaj.

Prozori i terasa moje sobe su okrenuti ka plaži. Pogled je predivan. Sunce izlazi sa druge strane, ne mogu da ga vidim. Ono što me je probudilo bila je samo reflektovana sunčeva svetlost. Ali odavde ću videti zalazak sunca. Kladim se da će biti čarobno.

Udahnem pomalo hladan vazduh pre nego što sa stolice zgrabim kućnu haljinu i obučem je. Potom izađem iz svoje sobe, ali pre nego što odem da probudim svoju sestru, odlučim se na šetnju po apartmanu.

Zapravo, vrlo je raskošan. Ne razumem Christy. Mogla je da uzme dve obične sobe. I onako nećemo puno vremena provoditi u njima. Ali ne. Gospođica kaže da apartmani uvek imaju udubnije krevete. Pa je zato uzela ogroman apartman.

Lep je, dobro. Kako da ne bude? Gomilu novca ćemo potrošiti na ovo, sigurna sam. Ali nije me briga. Zaradila sam. I ona je. Zaslužile smo dobar odmor.

A kad sam već kod odmora... Pa mogla bih da ostavim Christy da spava koliko želi. Taman mogu da iskoristim vreme da pregledam novosti i naručim nam nešto za doručak.

Prvo to obavljam. Zovem sobu uslugu i naručujem nam slane palačinke za doručak. I kafu. To mi doose odmah. A doručak moram da sačekam.

Dok pijem vruć napitak, palim lap-top koji sam u poslednjem času ponela i odmah odlazim na omiljeni sajt, ''Online Newspaper''. Svakog minuta stižu nove vesti. Kako one zvanične, tako i tračevi, prognoze vremena, sportske vesti, neke zanimljivosti i još mali milion stvari.

Sajt je ogroman i nikada ne stignem da pregledam sve što me zanima. Obično pogledam vremensku prognozu, dešavanja u svetu, najnovije informacije što se tiču politike i bacim pogled na naslove par tračeva. I to je sve.

I sada isto to radim. Moja kafa se hladi dok čitam tako da na kraju ispijem samo pola. Isključim vesti, ali ne i lap-top. Pre nego što razmislim, moji prsti kucaju loziku mog mejla.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Where stories live. Discover now