Chapter 7 - ''Try''

4.7K 310 43
                                    

Reći ću vam ponešto o stvarima koje se odvijaju iza Darleeninih leđa.

Znate da su njeni roditelji strogo zabranili svma da govore o njenoj prošlosti nakon što su saznali da njihva ćerka ima amneziju. Znate i zašto su to učinili. Jer su verovali da će je to zaštititi.

Sve je to bilo lako izvodljivo jer Darleena nikada nije ni pitala mnogo o onome što se dešavalo pre svega. Nikada nije bila previše znatiželjna. Čula je priču u kojoj je zbog jednog dečka tu gde jeste. Ali nije znala o kome je reč. Nije se ni raspitivala jer je videla da je to bolna tema za njene roditelje i prijatelje.

Tog trena je odlučila da započinje novi život u kom nema izlazaka, gde postoji samo fakultet i učenje. A to je ono što je njenim roditeljima i odgovaralo. Njen život je ponovo počeo bez previše uplitanja prošlosti.

Ali... Njen novi posao otvorio je ponovo tu staru knjigu. Porodica i prijatelji, odučni da ona ništa ne sme posumnjati, dogovorili su se iza njenih leđa da će je pustiti da radi šta želi.

Leonardu je to ipak malo teže pošlo za rukom. Pokušavao je njene roditelje da nagovori da je urazume, ali nije uspeo. Iako se ni njima nije svidela ta ideja, nisu želeli da dižu paniku. Zašto? Da njihova ćerka ne bi posumnjala bilo šta, logično.

Ali dokle će to trajati? I koliko se dugo istina može sakrivati? Ja ću vam reči. Sve dok sudbina ne umeša svoje prste. Ili možda onaj plavušan...

S.

S obrzirom da nisam završila u hotelu šta sam nameravala, logično da sam i ranije otišla. Tek je 6 sati, a ja zaista ne mogu da se sada vraćam kući u onu groznu atmosferu. Planirala sam da radim do kasno dok ne dođe vreme za večeru, ali me je gospodin Pametni zajebao.

Sada mi jedino preostaje da se šetam po gradu, vidim šta je ovog proleća u modi, možda svratim negde na večeru.

Ili da pozovem Enolu.

Čim mi to padne na pamet, odmah vadim mobilni iz torbice i pozivam je. Ne treba joj dugo da se javi. Ali čim to učini, odmah me napadne za prethodno veče jer joj se nisam javila.

„Daj, Enola. Nisi mi ni ''zdravo'' rekla.", prevrćem očima. „Otišli smo ranije, pričaću ti šta je bilo."

„Dobro. Uzela sam Liamov auto, upravo se vraćam od frizera. Reci mi gde si da dođem po tebe.", kaže.

„Dođi do hotela ''Horan'', može?", ja sam zapravo ulicu dalje, ali ću stići pre nje.

„Dolazim.", kaže kratko i poklopi.

Ne treba joj duže od dva minuta da se parkira preko puta hotela. Odmah pređem ulicu i uđem u dobro poznati Liamov auto. Moja drugarica ima ozbiljan izraz lica.

„Zdravo i tebi.", sarkasitično dobacim kada zatvorim vrata.

„Darleena, hoću objašnjenje.", strogo mi kaže kada pokrene auto. Vežem pojas, pa se samo malo okrenem ka njoj.

„Kakvo objašnjenje?", skupim obrve.

„Šta se to sinoć dogodilo? Malopre sam se čula sa Leonardom, pitao me je da li si sa mnom..."

„Zar nije mogao mene da pozove?", prekinem je. „Ne mogu da verujem! On i dalje ne planira da mi se izvini, zar ne? Skot!", iznervirano se udubim u sedište.

„Takođe mi je ispričao i šta se sinoć dogodilo.", kraičkom oka vidim da okreće glavu ka meni, pa i sama učinim isto. „Da ste se posvađali.", objasni i vrati pogled na put.

Zašto bi Leo njoj to pričao? Njih dvoje nikada nisu baš nešto gotivili jedno drugo. Uvek su se mrko gledali i koliko god pokušavala da im pronađem nešto zajedničko oko čega će se složiti, nisam uspevala.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora