Chapter 15 - ''He's her dilemma''

4.6K 269 57
                                    

Nemojte misliti da je naš Niall loš momak, da je gad. Jer nije. Dobro, sada vam samo izgleda tako jer ste videli način na koji razmišlja. A saznali ste da se sprema osveta. On želi da se osveti.

A znate li kome? Možete li da pretpostavite?

Ako malo razmislite, možete i sami shvatiti. Svejedno, do toga ću doći kasnije. Sada ću vam reći nešto drugo. Pokušaću da vas ubedim u to da Niall nije tako loš čovek. Pokušaću da vam opišem sliku koju ja vidim. Jer zante...ja ga poznajem dosta dugo...

Dakle, naš Niall vam se trenutno čini kao jedan dvolični gad, jedno đubre od čoveka. I to je u redu. Donekle, on to i jeste. Ali samo zato što želi da iskoristi Darleenu. Mogao je na drugi način da se osveti...pa njenim roditeljima. Ljudima koji su mu prekinuli jedan deo života i prislili ga da započne drugi, sasvim novi, baš kao što je i njihova kćer.

Ali vi sada sigurno mislite da je on sam kriv za to jer je on praktično prouzrokovao nesreću svojim pijanim ponašanjem. I u pravu ste. Sam je kriv.

Ali on to ne može shvatiti. Razumite ga. Izgubio je devojku koju je voleo, a da toga nije ni bio svestan. Izgubio je devojku koju je poznavao čitavog života i koja mu je bila sve.

Da su mu njeni roditelji dopustili da ostane uz nju, možda bi sve bilo drugačije, možda bi ona lakše podnela celu tu situaciju i ne bi živela u lažima. Jer bi Niall ostao onaj Niall koga je poznavala. Pazio bi je i čuvao kao malo vode na dlanu jer skoro da je osetio kako je to kada nje nema.

Ali ovako...kada su je odvojili od njega...jedan deo života mu se srušio. Zapravo, deo života od rođenja do 22. godine života, otišao je u zaborav. Ona se njihovih trenutaka ne seća, a on...morao je i sam to da zaboravi kako bi nastavio dalje.

Ali, ljudi moji...sećanja ne umiru.

S.

Težina u mojim grudima postaje sve veća. Imam osećaj da će mi nešto unutra pući svakog trena. Zato nastavljam da sedim i sačekam trenutak kada ću da briznem u plač.

Ali to se ne događa dobih 10 minuta. Balon u mojim grudima postaje sve veći, ali ne puca. Kao da mi govori da će tu ostati i da je bolje da se naviknem na njega.

Ustajem odlučna da ću ispraviti sve gluposti koje sam napravila. Počinjem da pakujem svoje stvari i s tim završim za manje od 5 minuta. Donela sam čitavu torbu očekujući da ću ceo dan provesti sa Niallom.

Oh, Bože... Koliko sam glupa. Kako sam sebi dopustila ovo? Kako?

Ponovo mi se suze skupljaju, a grudi mi postaju teže. Ne mogu sebe da razumem. Na šta sam to pala? Šta me je to toliko privuklo na tom muškarcu? Kako je uspeo za mesec dana da me toliko izludi da na kraju legnem u njegov krevet?

Koliko god pokušavala da se priberem i stavim tačku na to, vidim da ne ide. A osim toga, i ne može. I onda shvatam koliko sam glupa jer to i pokušavam. Učinjeno je već, zar ne? Spavala sam sa drugim muškarcem i prevarila muža. I zašto sada bilo šta pokušavam da ispravim? Baš sada kada je najgore učinjeno?

Osećaj krivice posle ovoga postaje još gori i ponovo mi se suze otrgnu. Ponovo zaplačem ne verujući da je ovo istina. Deluje nestvarno. Ali opet sam svesna toga da me ništa neće probuditi oz ovog košmara. Zaglavljena sam u njemu...

***

Kada parkiram automobil ispred kuće, sačekam nekoliko sekundi pre nego što duboko udahnem i izađem napolje. Samo svoju torbicu ponesem sa sobom, a veliku torbu u kojoj mi je odeća koju sam ponela, ostavljam u gepeku.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Where stories live. Discover now