Matrusko je veče. Čitava generacija je došla kako bi se oprostila od svojih drugova iz srednje škole. Dobro, neki će se i dalje viđati jako često. Neki će ostati u kontaktu, neki će se samo javljati drugim na ulici, a neki se više nikada neće ni videti.
Svi oni to znaju. Ali trenutno im je najvažnije da se večeras lepo provedu, igraju i zabavljaju se. Većina njih to i čini.
Naši junaci, na primer. Ko bi poverovao da će se Leen opustiti i igrati na maturskoj večeri? Nije mogao niko i zbog toga je dobrih pola sata prijatelji iz škole gledaju i pitaju se ko je devojka koju vide.
Zar je moguće da je to ona povučena i tiha Darleena koja sedi u poslednjoj klupi i progovara jedino sa svojim prijateljem Niallom?
Sada ista ta devojka uz pomoć svog najboljeg prijatelja pleše na sred podijuma, vesela, sa najiskrenijim osmehom na svom licu.
Pesma se završi, ali odmah otpočne druga. Dosta tiša i sporija. Pesma za ples.
Njen osmeh ostane na licu kada krene ka svom stolu, ali to nestane u trenutku kada je nečija ruka zaustavi. Pogled joj postane zbunjen dok gleda svog prijatelja kako je privlači sebi i namešta ih oboje u poziciju za ples.
„Niall, ja ne znam da plešem.", ona mu šapne na uvo.
„Sećaš se kada sam te zamolio da mi veruješ pre nego što smo krenuli ovamo?", upita je ignorišući njenu izjavu. Ona se malčice odmakne od njega kako bi ga videla.
„Zašto?", upita trudeći se da istovremeno prati njegove pokrete, ali i izraze njegovog lica.
„Sećaš li se?"
„Da."
„Veruješ li mi?", prošapuće dok joj se sasvim polako i gotovo neprimetno približava.
„Da, ali...", njen odgovor je dovoljan da mu stvori sitan osmeh na licu. Sada joj se vidno približi, usne su im samo nekoliko milimetara odvojene. „Šta to radiš, Niall?", prošapuće.
„Poljubiću te. Nemoj da si opireš. Večeras te predstavljam svima kao svoju devojku.", kaže joj tihim, ali odlučim glasom.
Ona ne stiže da svari tu činjenicu jer se njegove usne po prvi put u životu spoje. Osećaj je za oboje neobičan. Čudan i stran, a opet i nekako lep.
Svi pogledi su sada na njima, ogovaranja takođe.
Darleena je svesna toga da ne zna kako će ponovo podneti to što je u centru pažnje, ali opet...oseća da ne želi da prekine poljubac. Zato što ima nečeg u tom momku koji je upravo ljubi i ona to zna.
S.
„Darleena?", glas mog muža začujem pre nego što stignem da zatovrim ulazna vrata za sobom. A potom vidim i njega u odelu kako ulazi u hodnik.
„Hej. Otkud ti ovde? Nisi na poslu?", upitam.
„Došao sam na ručak. Sada sam slobodan da izađem kad god želim.", kaže. Klimam glavom dok izuvam cipele. „Gde si ti bila?", upita. Stomak mi se sveže.
Bila sam sa svojim ljubavnikom! Želim da vrištim, ali gutam knedlu pre nego što se okrećem ka njemu.
„Sa Enolom, a onda su me zvali sa posla. Horan želi da se proširi i ima neke planove, ne znam ni sama...", uzdahnem. Prođem pored njega pravo u kuhinju kako bih nam što pre spremila ručak.
„Zašto mi se nisi javila?", upita taman kada sam pomislila da će zaboraviti na propušten poziv.
O, Bože, nisam smislila šta da...
YOU ARE READING
LOVERS (Niall Horan I sezona)
FanfictionZnali su se od rođenja. Bili su najbolji prijatelji, a kasnije se prepustili strastvenoj vezi. Mislili su da njihov zajednički život tek počinje. Ali jedna noć i jedan trenutak nepažnje učinili su da se njihovi životni putevi zauvek rastave. Ili je...