Chapter 34 - ''Planing''

2.7K 227 12
                                    

Reći ću vam nešto o Leonardu. Nešto što naša Leen zna i nešto zbog čega uopšte nije ni pomišljala da svom mužu prizna prevaru.

Vidite... Leonard mrzi laži. Svakako da ih niko ne voli i da svaku osobu na svetu one povređuju na ovaj ili onaj način. Ali ta stvar sa ovim čovekom je malo drugačija.

On ne podnosi kada od nekog drugog čuje istinu. Ako ga je jedna osoba slagala, ona mu mora reći istinu, to ne sme čuti od druge osobe.

Inače šta, pitate se?

Inače će ta osoba da strada. Bes koji Leonard u tom trenutku oseti biće toliko jak da on neće stići da razmisli o tome da li je kazna koju će dati određenoj osobi primerena za izgovaranje jedne sitne laži.

To se puno puta događalo. Ko god je slagao Leonarda, kazna bi ga sačekala. Međutim, njegova žena zna samo za jedan slučaj.

Bili su na početku braka kada se to dogodilo. Tada joj je on uterao strah u kosti i zbog toga se ona sada boji da mu bilo šta kaže.

Preko toga što je njen muž učinio, ona je posle par meseci prešla. Tada ga je volela, tako da je brzo i zaboravila na to.

Ali nije zaboravila na strah koji je osetila i na ono što se i njoj može dogoditi ako ga ikada slaže i prevari. Zbog toga se i opirala na početku priče. Ali vidite da njeno srce nije uspelo da posluša razum koji joj je govorio da beži i spasava se.

Zavolela je drugog muškarca toliko da je zaboravila na ono što može da očekuje ukoliko njen muž sazna za prevaru. Ali sada se pojavio neko ko joj je vratio sećanje na taj događaj i podsetio je koliko strašne mogu biti posledice.

Sigurno se pitate ko to zna za naše ljubavnike i kome ta prevara toliko smeta. Ko je toliko blizak Leonardu da mora da se umeša u ovu aferu samo kako bi njemu sačuvao čast?

Istina je, međutim, da mu ta osoba uopšte nije bliska. Čak ga nije ni poznavala dok se ovo nije dogodilo. Nečiji bes je prouzrokovao čitavu ovu noćnu moru.

Poruke su u početku trebale samo da uplaše naše ljubavnike. Ali ubrzo je za sve saznao neko ko ni za živu glavu nije smeo. Bar ne još. I sve je dobilo jednu ozbiljniju notu.

Naši ljubavnici sada počinju da osećaju posledice. Ovo što se dogidilo još uvek je blago u odnosu na ono što ih tek čeka...

S.

Tihi glasovi me bude. Ali mi se jako spava. I ne želim da ustanem. Pokušam da se pomerim tek toliko da promenim pozu jer sam se pomalo ukočila. Međutim, oštar bol u glavi mi to ne dozvoli.

Dođavola...

„Leen, polako.", čujem njegov glas. O Bože...

„Niall...", odmah otvaram oči.

„Tu sam, ljubavi.", prošapuće.

Šta će on pored mene? Gde je...? O Gospode, šta se uopšte dogodilo? Gde sam? Ovo nije plafon moje sobe.

„Šta se dogodilo?", upitam jako tiho dok okrećem glavu u stranu. Boli me jako. Izgleda da ležim negde i da je on pored mene. Gleda me nekako uplašeno i jako ozbiljno.

„Neko te je udario.", kaže. Zažmurim na to jer se odmah setim onoga što se dogodilo. Setim se da me je neko zgrabio i rekao mi... O moj Bože.

Suze mi napune oči i ovoga puta se uopšte ne trudim da ih zaustavim. Čak i da želim, nisam sigurna da mogu. Osećam da ću uskoro pući od pritiska kog osećam u grudima.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Where stories live. Discover now