Chapter 33 - ''Threat''

3K 231 21
                                    

Šta da vam kažem? Dogodila se svađica između naših ljubavnika i sada izgleda da sve polako dolazi na svoje mesto. Pomirenje je brzo došlo.

Još jedna dobra stvar je ta što je Niall raskinuo sa Innom. Barem je više ne obmanjuje. Ali to ne znači da je njegova kazna poništena. Samo je umanjena.

Za razliku od njega, našoj Darleeni se svakog dana dodaje po jedna crtica. Što ih više bude sakupila, kazna će biti teža.

Nemojte me smatrati surovom. Imala je prilika da ispravi svoju grešku. Non-stop ima šanse za to. Potrebno je samo da duboko uzdahne, stane ispred svog muža i kaže mu istinu.

Verujte, taj čovek joj ne bi učinio ništa. Neki muškarci bi poludeli, pretukli svoju ženu ili pronašli ljubavnika, pa i njega pretukli ili ga čak ubili.

Leo nije takav. On prihvata poraz. On se pognute glave povuče. Ali njegova supruga to ne zna i zato nastavlja da ga laže i obmanjuje.

Sigurno se pitate koja je kazna za to. Naravno da vam neću reći. Ono što treba da znate je to da ona već plaća kaznu, a da toga nije ni svesna.

S.

Nakon što postanem sigurna da više ne čujem Leov auto, vratim se do ulaznih vrata da proverim da li su zaključana. I jesu. Ali za svaki slučaj, još jednom okrećem ključ. A onda tihim koracima odlazim na sprat.

Srce mi u grudima luduje dok se šunjam po sopstvenoj kući. Čujem samo svoje disanje. A i lupkanje bosih tabana po parketu.

Stepenice malčice škripe pod mojim nogama dok se penjem na sprat. Samo na sekund zastanem ispred vrata radne sobe pitajući se da li da pozovem Nialla.

Telefon mi je u džepu.

Ruka mi krene ka njemu, ali moja radoznalost me u sekundi odvrati od te ideje i kaže mi da nemam vremena da ga čekam i da ovog trena uđem unutra. To i činim. Ulazim polako u radnu sobu.

Unutra je mračno i jeza mi prolazi telom dok ne napipam prekidač i upalim svetlo. Napolju jeste jako toplo, kao i u ostatku kuće, ali u ovoj prostoriji je dosta hladnije.

Stresem se pre nego što stisnem zube i dođem do stola. Ruke mi drhte dok otvaram fioku i podižem prvo dno kako bih došla do ključa.

Udišem duboko dok odlazim do police i sklanjam knjige u stranu kako bih došla do sefa. Ali čim gurnem ključ unutra, glasan zvuk koji se začuje natera me na vrisak.

Ispustim dve knjige na pod i automatski napravim korak unazad. Srce mi toliko jako lupa da još par sekundi ne shvatam da mi telefon zvoni.

„Ne mogu ja ovo...", izdišem dok dižem knjige. Izvadim ključ iz brave i vratim knjige na mesto. A onda vratim ključ i ključ.

Ne mogu. Prepala sam se samo zato što je telefon zazvonio. Sigurna sam da ne bih da je Niall bio pored mene. Zato ću da ga pozovem sledeći put kada Leo bude otišao negde. Danas mi je svakako bilo dosta tajni. I pod tim mislim na onu tajanstvenu osobu i njenu poruku.

Ponovo zaboravljam da mi telefon zvoni. Gasim svetlo u radnoj sobi i zatvaram vrata, pa tek onda vadim mobilni iz džepa.

Srce mi brže pokuca kada na ekranu pročitam ''Nadia''. Odmah se javim.

„Hej.", glas mi je zadihan dok silazim niz stepenice.

„Hej. Što se ne javljaš?", upita. Odgovorila sam mu tek na drugi poziv.

„Nisam čula telefon.", slažem. Zagrizem usnu kada osetim da me je nešto neočekivano preseklo po stomaku. I to zato što sam ga slagala.

„Dobro... Ovaj, zovem te zbog onog sa Leonardom i planom.", kaže i meni se ponovo nešto zakuva u stomaku.

LOVERS (Niall Horan I sezona)Onde histórias criam vida. Descubra agora