Selam aşkolar! 😽💟
Medya: Emre
Okunma sayısı iki katına çıktı, oylamalar da öyle!
Günde bir bölüm atıyorum, şu an böyle ilerliyor. Lütfen okuyup oylama yapın.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
İyi okumalar <3
Esneyerek masadan kalktım. Birkaç gerilme hareketi yaptım.
Gözlerim uyuştu!
Tüm soruları düzenli bir biçimde çözerek bitirmiştim. Arkamı döndüğümde Araz uyuyordu. Saat 1.
Saat 1!
Aşırı yorgundum ve uykum vardı. Uyuşuk ve sessiz adımlarla odadan çıktım. Koridoru loş bir lamba aydınlatıyordu. Bu katta Araz ile benim odamın dışında bir tane daha oda vardı. Onun da ışığı kapalıydı.
Odaya girdim ve ışığı açtım. Odaya baktığımda çalışma masasının yanında duran uyurken her zaman yanıma aldığım, benden en fazla 10 cm kısa, peluş köpeği aldım. Onu yatağa koyduktan sonra ışığı tekrar kapattım ve yatağa geçtim.
Ufff!
Yatağa girer girmez uykum kaçtı!
Şöyle kalkıp horon tepecek halim var şu an.
Biraz yatakta debelenip durdum.
Yatakta çok rahat he!
Uyuyamayacağımı anladığımda ayağa kalktım ve köpeği alırken masanın üstüne bıraktığım telefonumu aldım. Geri yatağa geçince Instagram' a girdim ve artık kullanıcı adımın değişmesine karar verdim. Hâlâ eski soyadımla kalamazdım.
Profilimin olduğu sayfaya girdim ve kullanıcı adımı minaiste_ (Mina işte) yaptım. Belki soyadımı benimsediğimde değiştirirdim.
Ana sayfada biraz takıldıktan sonra telefonu kapatıp ayağa kalktım. Çişim gelmişti ve tuvalete gittim.
Allah' ım klozet bile rahat!
Zenginlik!
İşimi halledip ellerimi yıkadığım sırada gözüm aynadaki yansımama takıldı.
Adar benim güzel olmadığımı söylemişti.
Güzel değil miydim?
Belki sarışın olsam güzel olurdum. Ya da renkli gözlü olsam.
Kafamı iki yana sallayarak kendime geldim. O zaman da içimden kendime takmayacağım demiştim ama takıyordum. Söylediklerinde haklıymış gibime geliyordu.
Odaya geri geçmeden önce tuvaletteki aynanın önündeki bakım eşyaları ile bakıştık.
Ehhehe.
🤎
Şu an saçımı topuz yapmış, yüzümde siyah maskeyle törpü yapıyordum. Tırnaklarım biraz uzamıştı ve bunu da arada halledeyim demiştim.
Törpülediğim tırnaklarımın üstüne şeffaf parlatıcı sürdüm. Birkaç dakika daha oyalandıktan sonra yüzümdeki maskeyi çıkarmak için tuvalete gittim. Maskeyi çıkarınca cildim üzerinde gayet güzel etki yarattığını farkettim. Üstelik aknelerimi de almıştı.
Umarım 10 dk sonra cildim tekrar yağlanmaz!
Artık gerçekten de uykumun gelmesiyle saat 3 gibi yatağa tekrar girdim ve bu sefer daha rahat bir biçimde uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNA
ChickLitMina Çakır. Aslında Mina Aksoy olduğunu 17 yıl sonra öğrenirse ne mi olur? Bunu öğrenmek için kitabıma göz atabilirsin. Öncelikle profesyonel birşey beklememenizi, sadece eğlencesine yazılmış bir kitap olduğunu bilmenizi isterim. İyi okumalar <3...