Selamm.
Nasılsınız?
Aklımda çok ama çok güzel fikirler var.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar 🤎.
Sabah alarmın başımda çalmasıyla uyandım. Alarmı kapattım ve esneyerek ayaklarımı yataktan sarkıttım. Ben sallanan ayaklarıma bakarken kapı açıldı.
"Günaydın Mina. Ben de uyandırmaya gelmiştim. Hadi hazırlan kahvaltıya gel."
Adar abimin söylediği şeye karşılık kafamı ayaklarımdan kaldırmadan aşağı yukarı salladım. Odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
Ayağa kalktım ve tuvalete giderek rutin işlerimi hallettim. Daha sonra giyinme odasına giderek üstüme kombin oluşturup giyindim.
Altıma beyaz Converse giydim ve odaya geçtim. Dün hazırlamaya üşendiğim çantamın içine gerekli kitap ve defterlerimi koydum. Kalemliğimi de koyarak çantamın fermuarını çektim. Makyaj masamın karşısına oturdum ve saçlarımı taradım. Güzel kokan parfümlerden birini seçtim ve birkaç fıs sıktım.Ayağa kalktım ve yatağın üzerindeki telefonumu hırkamın cebine koydum. Çantamı tek omzuma takarak odadan çıktım. Kapıyı arkamdan kapattım ve yavaş yavaş merdivenleri inerken birden çantamda bir el hissettim. Arkamı döndüğümde elin sahibi Adar abimdi.
"Ben taşırım güzelim."
Çantamı alarak kendi omzuna astı. Elimi tuttu ve inmeye devam ettik. Merdivenleri bitirdiğimizde beraber yemek odasına geçtik.
"Günaydın herkese!"
"Günaydın Mina."
"Günaydın kızım."
"Günaydın abla."
Herkes neşeli bir şekilde konuşurken en bitkin ses Araz' dan çıkmıştı. Çoktan oturmuş olan Selim abimin yanına oturdum ve konuştum.
"Araz? Bişey mi oldu, neden yorgunsun?"
Esnedi ve cevap verdi.
"Bir kitap vardı da, bitirmeden uyumak istemedim. Az uyudum yani ondan."
Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Eee kızım, nasıl gidiyor dersler falan?"
Annemin konuşmasıyla ona döndüm ve gülümseyerek cevap verdim.
"İyi, güzel gidiyor şu an."
Bu sefer babam konuştu.
"Peki, büyüyünce ne olmak istiyorsun?"
Tereddüt etmeden cevap verdim.
"Savcı olmak istiyorum."
Ortaokuldan beri hayalim olan bir meslekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNA
ChickLitMina Çakır. Aslında Mina Aksoy olduğunu 17 yıl sonra öğrenirse ne mi olur? Bunu öğrenmek için kitabıma göz atabilirsin. Öncelikle profesyonel birşey beklememenizi, sadece eğlencesine yazılmış bir kitap olduğunu bilmenizi isterim. İyi okumalar <3...