Selam tekrardan!
Nasılsınız?
Okunmalar arttı teşekkür ederim <3.
İyi okumalar 🤎.
Duru, bahçedeki görevlinin eline çıkış kağıdını fırlatır gibi verince görevli okuyarak başını aşağı yukarı salladı ve bahçeden çıktık. Ben sola yönelince Duru sağa yöneldi. Arkamı dönüp ona baktım.
"Çiğköfte almayacak mıyız?"
Diye sordum. Omuz silkerek cevap verdi.
"Gideceğiz de sen nereye?"
"Buradan değil miydi ya?"
Diye mırıldandım ve Duru' nun yanıma gittim. Dümdüz yürürken Araz' un okulunun önünden geçtik. Duru' nun konuşmasıyla ona döndüm.
"Araz burada okuyor değil mi?"
Kafamı aşağı yukarı salladım ve cevap verdim.
"Evet, 8. sınıf."
Biraz daha yürüdük ve sonunda çiğköfteci göründü. Kendi kendime 'zafer sırıtışı' yaptım ve daha hızlı yürümeye başladık. İçeriye girince tontiş bir adam vardı.
Duru ilk önce sesli bir şekilde nefes aldı ve sonra konuştu.
"Merhaba amca. Ben iki tane öğrenci dürüm, yanına da iki tane ayran alabilir miyim?"
"Tabi hemen yapıyorum, sen ne isterdin kızım?"
Diyerek bana döndü. Araz' ı ve yeni çıkan kuzeni de düşünerek konuştum.
"Ben üç öğrenci dürüm, dört ayran alacağım amcacım."
Bir ayran kime yeter ki?
Çiğköfteci amca birkaç dakikada dürümleri hazırlayarak Duru' nunkini ve benimkini ayrı ayrı poşetlere koyarak bize verdi. Parmağıyla tek tek bizi işaret ederek konuştu.
"Seninki 19 TL kızım, seninki de 12TL."
Kılıfımın arkasındaki 20 TL' yi çıkararak amcacığıma uzattım. Duru da ödemişti. Para üstü olarak verilen 1 TL' yi tezgahtaki sadaka kutusuna attım.
Elimize poşetleri alarak çiğköfteciden çıktık ve yürümeye başladık. Tekrar Araz' ın okulunun önünden geçerken durarak konuştum.
"Ben Araz' a da aldım. Götürüp versek?"
Tereddüt etmeden konuştu.
"Tamam. Götürelim zaten daha öğle arası da var, vakit bol."
Gülümsedim ve beraber bahçeye girdik. Güvenlik bizi gördü fakat hiçbir şey demedi.
Senin işin ne orda?
Binadan içeriye girdik ve karşıdaki nöbetçi öğrencilerin yanına gittik.
"Araz Aksoy, hangi sınıfta olduğuna bakabilir misiniz?"
Diye sordum. Bir tane kız kafa salladı ve önündeki dosyadan bakmaya başladı.
"Araz Aksoy... 8/B."
Gülümseyerek konuştum.
"Teşekkürler, peki kaçıncı katta?"
"En üst kat sağ koridorda."
"Peki, teşekkürler."
Merdivenlere yönelince yapmacık gülümsemekten ağrıyan yanaklarımı serbest bıraktım. 4 kat çıktık ve sağ koridora yöneldik. Birkaç adım yürüdük ve 8/B' yi görünce durduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNA
ChickLitMina Çakır. Aslında Mina Aksoy olduğunu 17 yıl sonra öğrenirse ne mi olur? Bunu öğrenmek için kitabıma göz atabilirsin. Öncelikle profesyonel birşey beklememenizi, sadece eğlencesine yazılmış bir kitap olduğunu bilmenizi isterim. İyi okumalar <3...