Selam!
1000 okunma olduuu!!!
Aşırı heyecanlıyım ilk gördüğümde elim titredi bir an.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar 🤎🐽.
Telefonun ekranını açarak saate baktım. Saat 17.00 olmuştu. Arada telefona bakarak yaklaşık 200- 300 soru çözmüştüm ve 10 sorudan 5'i yanlış çıkıyordu. Cidden kopyasız halledebileceğim birşey değildi.
Ayağa kalkarak yaklaşık yarım saatlik bir duşa girdim. Çıkınca yüzüme kömür maskesi sürdüm ve saçlarımı kurutarak bakım yağı sürdüm. Maskeyi yıkadığımda saçlarımı düzleştirdim. Zaten düzdü ama biraz kabarık duruyordu.
Saçlarımla olan işimi hallettiğimde giyinme odasına gittim. Elbiselerin olduğu yerde farklı bir askıda elbise duruyordu. Askının üzerinde not vardı.
'Kızım,
Sana yakışacağını düşündüm. Giy demiyorum, giyebilirsin diyorum. Senin tercihin. Ne giysen yakışıyor zaten.
Annen...'
Elbiseye göz gezdirdim. Krem renk, papatyalı bir elbiseydi. Göğüs kısmında lastikleri vardı. Aradığım her mağazada bulamayacağıma emindim. Hemen giyindim.
(Kolye yok.)
Ayakkabı olarak topuklu giymeyi düşünmüyordum. Biraz düşündükten sonra üzerime aldığım siyah kot ceket ile siyah Converse' lerimin uyacağını düşünerek onları aldım.
Odaya geçip yatağın üzerine ceketimi koydum. Ayağıma ayakkabıları giyerek makyaj masamın karşısındaki sandalyeye oturdum.
Gözlerime eyeliner çekerek çekik durmasını sağladım. Yemeğe gittiğimiz için dudaklarıma ruj sürmeme gerek yoktu. Yeşil elmalı, hafif ekşi tat veren parlatıcımı dudaklarıma sürdüm. Yüzümde kapatmam gereken bir sivilce ya da başka birşey yoktu.
Masanın sol tarafındaki takı kısmından zincir, ucunda küçük bir beyaz kelebeğin olduğu kolyeyi taktım. Daha sonra onunla takım olarak alınmış gibi duran -takım olduğundan şüphelendiğim- beyaz kelebekli, küçük kıskaç tokayı aldım. Saçlarımdan iki tutam alarak onları önde beklettim ve arkadan iki tutam alarak tokayla sabitledim. Sonra ilk ayırdığım saçları biri sağa diğeri sola gelecek şekilde iki yanıma uzattım.
Ayağa kalkarak boy aynasının önüne geçtim. Elimde içinde birkaç gerekli eşya olan ince zincir ipli, küçük beyaz çantam vardı. Çok güzel olmuştum, ya da ben öyle sanıyordum. Tatlı gözüküyordum.
Yatağın üstündeki ceketimi giydim ve odadan çıktım. Kattaki tüm odaların ışıkları kapalıydı. Herkes aşağıda olmalıydı. Geç kalmıştım sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNA
أدب نسائيMina Çakır. Aslında Mina Aksoy olduğunu 17 yıl sonra öğrenirse ne mi olur? Bunu öğrenmek için kitabıma göz atabilirsin. Öncelikle profesyonel birşey beklememenizi, sadece eğlencesine yazılmış bir kitap olduğunu bilmenizi isterim. İyi okumalar <3...