Selam bebisler 😽🤍🤎.
Medya: Mina
Nasılsınız tekrardan?
Henüz olaylar tam başlayıp oturmadığı için fazla klişe gelebilir ama iyi olacağını umuyorum.
İyi okumalar <33.
"Tamam anne."
Diyip aramayı kapattım. Okul çıkışında hastaneye çağırmışlardı. Sorduğumda ise önemli bir şey olmadığını, sadece gelmemi söylemişlerdi.
Onları seviyordum. Normal bir aile durumundan daha düşük bir durumumuz vardı. Buna rağmen her ihtiyacımı karşılamışlardı, ek isteklerimi de yeri geldiğinde ertelemiş, yeri geldiğinde yerine getirmişlerdi.
Şiddet, fiziksel olarak hiçbir şekilde yoktu. Tek çocuk olmama rağmen bu yaşıma kadar hiç şımartılmamıştım.
O değil de acaba noldu?
🤎
Hastaneye gelelim üstünden yaklaşık 10 dk geçmişti. Bizi bir odaya almışlardı. İçeride babam, annem, ben, bir tane kız, kızın annesi olarak sandığım kişi ve yine tahminimce babası olan kişi vardı. Bir de en fazla lise 1 gibi gösteren bir erkek çoçuk vardı.
Burada birkaç dakikadır bekliyorduk. Doktor birşeyler söylüyordu ama beni alakadar etmeyeceğini düşünerek iç sesim Mala ile sohbet halindeydim.
Pişt, Mala!
Efendim.
Bugün özgenin saçını gördün dimi?
Gördüm ya. Berbattı. O kadar fönlemiş bari yağmura yakalanmasaymış. Yarısı kabarık, yarısı düz duruyordu.
Aynen ha. Yazık arkadaşları da hiç söylemiyor, o da paçoz gibi dolanıyor.
Ayne-
Malaşkımın konuşmasını bölen şey doktorun üstüne bastıra bastıra söylediği şeylerdi.
"Yani iki ailenin de izni olursa kızların karışma ihtimaline karşı DNA testi yaptırmak istiyoruz. "
Karşımdaki kızın telefondan kafasını aniden kaldırmasıyla benim yerden aniden kaldırmam eş zamanlı olmuştu.
İkimizde doktora bakıyorduk. Doktordan gözlerimi ilk çeken ben olmuştum. Karşımdaki kıza baktım. Altın sarısı saçları ve mavi gözleri ile tıpkı annemdi.
"En uygunu hangisiyse onun yapılmasını talep ediyorum."
Dedi karşı tarafta oturan adam.
"Katılıyorum"
Dedi babam bu sefer sert ve kesin bir sesle. Bu sesin evde bize karşı kedi gibi olan ve cama çıkıp cam silen babamdan çıkması ayrı bir ironiydi.
Sanırım şaka, değil mi Mala?
Sanırım değil Mina. Herkes çok ciddi.
Mala' nın da aksini düşünmemesiyle dudağımı dişledim. Umarım böyle bir olay olmazdı.
"O halde kan alımı için ilk olarak Faruk Bey' i ve Akif Bey' i , daha sonra da Mina Hanım ile Sinem Hanım' ı alalım."
Ne ara ellerimle oynamaya başladım bilmiyorum ama bunu annemin ellerimi tutmasıyla farkettim.
"Korkma, ben seninle gelirim."
"A-alırlar mı ki seni?"
Diye sordum sesimi titretmemeye çalışarak.
"Alırlar, alırlar."
İğne fobim vardı. Her zaman annem ya da babam gelirdi yanıma.
Babamların çıkmasıyla içeriden hemşirenin sesi geldi.
"Mina Çakır ile Sinem Aksoy' u alabilir miyim?"
Adının Sinem olduğunu öğrendiğim kızın kalkmasıyla annemin elini daha çok sıktım. Bana güven verircesine gülümsedi. Beraber ayağa kalkarak odaya girdik.
O tanıdık kokunun gelmesiyle daha da telaş yapmaya başladım. Çok hızlı nefes alıp veriyordum. Bacaklarım titriyordu. İlk önce Sinem' den kan alındı. Sıra bana geldiğinde hemşire biraz şaşırsa da birşey demedi.
"Annesisiniz sanırım."
"Evet."
Dedi annem kısık sesle. Oturdum ve kolumu açtım. Bir elimle annemin elini tutuyordum. Diğer elimin yumruk yapmasını istemişlerdi.
"Müdür yardımcınız değişmiş galiba, Ömer Bey diye biri gelmiş, duyuru yaptılar mı?"
Annem beni konuşturmaya çalışıyordu. Her zamanki enerjik ruh halindeydi ve sanki kan alınmayacakmış gibi davranıyordu. Her ne kadar kendimi kassam da iyi geliyordu. Daha az hissediyordum iğneyi.
"Ever duyuru yaptılar, tontiş bir adam."
Der demez koluma iğne girdi. Çıktığında kendimi kasmayı bıraktım. Derin nefes verdim.
"Bu kadardı. Kendini fazla kasıyorsun, bu yüzden olduğundan fazla hissediyorsun."
"Biliyorum ama elimde değil."
🤎
Kan verelimiz yaklaşık 3-4 saat olmuştu. Kan verdikten sonra birkaç saat bekleyeceğimizi söyledikleri için hastanenin karşı tarafındaki AVM' ye gidip biraz dolaşmıştık ve yemek yemiştik.
Tahminen 10-15 dakika önce babama mesaj gelmiş, hastaneden beklediklerini söylemişlerdi. Biz de tekrar hastaneye geçmiştik.
Karşımda aynı takım duruyordu. Doktorun boğazını dikkat çekmek için temizlemesiyle ona döndüm. Elindeki zarftan katlı kağıdı çıkardı ve önce okuyup sonra bize de okudu.
"Yapılan DNA testi sonuçlarına göre Sinem Aksoy %99,99 ihtimal ile Furkan Çakır' ın kızıdır. Aynı şekilde Mina Çakır ise %99,99 ihtimal ile Akif Aksoy' un kızıdır."
Kestiik!
Biraz kısa olduğunun farkındayım ama heyecanlı bir yerde kesmem gerekirdi.
Bundan sonraki bölümler daha uzun olacak, yani umarım.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. 🤎
19/12/21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNA
Literatura KobiecaMina Çakır. Aslında Mina Aksoy olduğunu 17 yıl sonra öğrenirse ne mi olur? Bunu öğrenmek için kitabıma göz atabilirsin. Öncelikle profesyonel birşey beklememenizi, sadece eğlencesine yazılmış bir kitap olduğunu bilmenizi isterim. İyi okumalar <3...