BÖLÜM 19

10.1K 650 144
                                    

Merhaba!

3 bin oyu geçtik çok teşekkür ederim.🤎

Lütfen bol bol yorum yapın.

İyi okumalar asklar 😙🤎.

Gelen kişi Batın' dı.

Beni görünce ilk önce anlamayarak kaşlarını çattı, sonra konuştu.

"Neden buradasın?"

Ona döndüm ve garipsermişçesine konuştum.

"Asıl sen neden buradasın? Kızlar tuvaletindesin farkındaysan? "

Ben ne yaptığını izlerken geldi ve yanımdaki elektronik musluğa elini uzattı. Eline sabunu aldı ve aynada kendine bakarken konuşmaya başladı.

"Kızlar tuvaleti?"

Tereddütle kafamı aşağı yukarı salladım.

Yoksa ben erkekler tuvaletine mi girdim?

Etrafıma göz gezdirdiğimde erkek için yan yana birkaç tane pisuvar gördüm ve hemen kafamı çevirdim.

Ben de tekrardan Batın' ı izlemeye başladım. Ellerini musluğun altından çekti ve iki tane peçete alarak kuruladı. Ben ona inat sadece bakıyordum. Beni umursamadan kapıyı açtı ve arkasından kapatmadan tuvaletten çıktı.

Aynada üstümü düzelttim ve ben de arkasından çıktım. Sakin adımlarla sınıfa gittim ve kapıyı açarak içeriye girdim. Duru anında yanımda bitti.

"Neredesin kızım sen ya, tuvalette yoktun?"

Omuz silktim ve konuştum.

"Bahçeye çıkalım mı?"

Beni üstelemedi ve kafasını salladı. Batın' a döndü ve seslendi.

"Biz bahçedeyiz."

Batın 'banane' der gibi omuz silkti. Oturduğum sıraya baktım. Deniz hâlâ uyuyordu ve ona aldığım yiyecekler hâlâ masanın üzerinde duruyordu.

Yine ve yine Duru ile kol kola girdik ve bahçeye inmeye başladık.

🤎

Radyodaki şarkının sesini biraz daha açtım ve arkama yaslandım.

5. dersi ve öğle arasını Duru ile bahçede dedikodu yaparak geçirmiştik. Öğle arasından sonra ise bir Türkçe, iki matematik dersine girmiştik. Şimdi ise Mirza abimin arabasındaydım ve eve gidiyorduk.

15 dakika sonra eve gelmemizle kapıyı açtım ve arabadan indim. Mirza abim de indi ve anahtarla arabayı kilitledi. Beraber eve doğru yürüdük.

Mirza abim kapıyı çaldı ve kapıyı Aysun abla açtı.

"Hoşgeldiniz kuzularım. Benim ocakta yemeğim var siz içeri geçersiniz hemi yavrum?"

Diyerek elini önlüğüne sildi ve mutfağa doğru koşuşturdu. Ayakkabılarımızı çıkardık ve içeriye geçtik. Ben salona giderken Mirza abim mutfağa geçti. Hızlıca yürüdüm ve koltukta annemin yanına oturdum.

"Hoşgeldin kızım. Sınavın nasıl geçti?"

Dudaklarımı büzdüm ve cevap verdim.

"Sınav olamadık, öğretmen okulda değilmiş."

Kafasını 'anladım' der gibi salladı. Kaşlarımla minderinde uyuyan kediyi gösterdim ve konuştum.

MİNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin