DUYURU + BÖLÜM 5

16K 851 211
                                    

Selam arkadaşlar.

Öncelikle moralim çok bozuk çünkü sınavlar 10 gün sonra.

Bu yüzden bir duyuru yapmak istedim.

Artık günde bir bölüm atabilir miyim emin değilim, çünkü sınavlara çalışmam lazım.

Sürekli olarak bölüm atmaya devam edeceğim ancak 2 3 günde bir olacak.

Şu anlık hikayeyi bırakma gibi bir düşüncem yok çünkü okunmalarım ve oylamalarım yüksek.

Hepinize çok teşekkür ederim. 🤎🤍

İyi okumalar..

Kahvaltı yapmıştık ve salonda oturuyorduk. Bir süre sonra sıkılarak izin istedim ve odama çıktım.

Telefonumdan Emre' yi aradım.

"Alo?"

"Alo, güzelim noldu?"

"Hiç ya sıkıldım, sana konum atsam gelebilir misin?"

"Tamam Mina, sen at ben haber veririm sana."

"Tamam görüşürüz."

Diyerek kapattım. Odamdaki balkona çıkarak konum gönderdim.

Odamda balkon var!

Mesaj dakikasında mavi tik olurken tekrar odadan çıktım. Onların eviydi ve eve birini çağırırken onlardan izin almam gerekirdi.

Şu an geç kalmıştım ama hiç olmazsa haber verebilirdim.

Salona girdiğimde Akif Bey telefonu ile ilgileniyordu. Yanındaki koltuğa oturdum ve ona döndüm.

"Şey, Akif Bey, ben size birşey söylemek istiyorum."

Akif Bey dememle üzüldüğü gözlerinden okunuyordu. Bozuntuya vermeden konuştu.

"Söyle kızım."

"Bugün bir arkadaşım gelecekti de, sorun olmaz dimi? Zaten odada takılırız."

Dedim. Vereceği cevap beni meraklandırırken uzatmadan konuştu.

"Olur kızım. İstediği zaman gelebilir."

"Teşekkür ederim."

Dedim ve ona içten bir gülümseme gönderdim. Etrafa baktığımda Selim abinin bizi dinlediğini gördüm. Bakışlarını kaçırmadan bana bakıyordu.

Aşık falan mı acaba?

Tövbe estağfurullah!

Telefonumu çıkardığımda tahmin ettiğim gibi bildirim gelmişti. Tıklayıp açtığımda Emre' in bana mesaj atmış olduğunu gördüm.

Domuz 🐽: Bebitoloşkoşum ben çıktım 20 dk yürüme mesafesi var.

Domuz 🐽: Haberin olsun.

Mina: Tamam.

Bir süre daha Instagram'da gezindim ve sonra zil çaldı. Zilin çalmasıyla kimin geldiğini bilerek ayağa kalktım.

Kimse keyfini bozmamış otururken ben kapıya yöneldim. Kapıyı çalışan ablalardan bir tanesi açıyordu. Kapının ardındaki Emre' yi görmemle koşar adım yanına giderek sarıldım. O da bana karşılık verirken içeriden Eda Hanım seslendi.

"Aysun abla kim gelmiş?"

Aysun olarak ismini öğrendiğim kişi, yani çalışan Aysun abla cevap veremeden Akif Bey cevap verdi.

MİNA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin