Kim bu Bizimkiler ?

288 21 1
                                    

Biz,yani çoğumuz çok küçükken tanışmışız.Wow,çok hoş bi giriş yaptık kankilerim.Neyse gençler devam ediyoruz.Melisa ve ben aynı siteye oturuyorduk.Yeşil bir binaydı ve Ramo dayı gibi değişik bir kapıcıya sahiptik.Adamı deli eder bide üstüne alaya alırdık.Adına şarkı bile yapmışlığımız var.Aslında o şarkıyı yapan Buğra'da konu ona geliyor şimdi. Melisa'yla 2 yaşında tanışmışız,o da 1 yaşındaymış.Annemin söylediğine göre 'ilk arkadaşım'.Yan sitemizde yani turuncu binada ise Demirkan oturuyordu.Bu arada o hâlâ orda oturuyor.Muhtamelen bi 80 yıl daha orda oturacakmış gibi seziyorum.Hihihih.kankam benim.Demirkan'la,kardeşler olan Berna ve Ceren'le 3-4 yaşlarında tanıştık.Nasıl tanıştığımızı hatırlamıyorum ama daha birkaç kişide dahil bir şekilde yıllarca neler yaşadığımızı iyi hatırlıyorum,iyi hatırlıyoruz. 1.sınıfta ise Buğra'yla tanıştık.Yıllar sonra kuzenim Bengü İstanbul'dan gelip aramıza katıldı.Daha ilerdeki zamanlarda da Berna ve Ceren süperzekilerinin kuzeni Erdinç'te bize katıldı.Başka kişilerde vardı da üf onlar geçiciydi zaten onları napıcaz bahsetmeye gerek yok.Yıllarca neler yaptık ama!!! gecelere kadar sokakta durduk,maçlar yaptık,oyunlar oynadık,kavgalar ettik,güldük-üzüldük,doğruluk cesaretlilik oynadık,hırsız-polis oynadık,ortada sıçan oynadık,saklambaç oynadık,köpekçilik oynadık,kendimizce partiler yaptık hatta camiden çıkıp hepberaber havuza gitmişliğimiz bile var.Berna'yla ne zaman bunu konuşsak Tövbe ediyo kız Dkkfkdk. Kötü anılarımızda oldu tabiki.Melisa'nın babası çok hastaydı mesela,çok zor zamanlar geçirdiler.Hep yanındaydık.Onla ağladığımı çok biliyorum.Burdaki ağlamak kız olmak,erkek olmak,duygusal olmak değil,insan olmak.Cenazesinde de yanındaydık. Bizden en iyi arkadaşım Berna aslında.Yani en azından gerçekten 'kardeş'.Bizim yanımızda beynini kaybetmiş tropikal maymunu gibi davranıyor ama olsun.O üniversiteye gidicez,o bölümü okuyucaz,öyle olucak böyle olucak diye hep konuşuruz.Tıp okumak,üstüne de Psikoloji okuyup Psikiyatri olmak istiyoruz ama o olmazsa da çok iyi biyere geleceğimizden eminim,fazlasıyla eminim.Şimdi ne o yeşil binada oturuyoruz,ne o kapıcı var,ne de günlerimiz o kadar coşkulu geçiyor.Hiçbiri yok.Ama biz varız. :)

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin