Efsun bana mesaj atmakla dengemi mi sarsmaya çalışıyor anlamış değilim.Niye şimdi bu? Neden nereye kaçarsam kaçayım sen denk geliyorsun? Bütün yolların sonu niye hep sen ? Biliyorum en az benim kadar seviyorsun.Kaç kilo verdiğini biliyorum,psikoloğa gittiğini biliyorum,rengin bile değişmiş biliyorum,gördüm.Betin benzit atmış misali bir hâl almışsın.Ama nedense ona rağmen güzelleşmişsin,eskisi kadar eğlenceli ve sempatik olduğuna zaten şüphem yok Efsun.Ve de hâlâ katil bebek çaki'ye benziyorsun,lakabından bişey kaybetmemişsin.Özledim evet,en az senin kadar özledim.Zor mu? Evet,çok zor.Ama geri dönemem,bu saatten sonra mümkün değil.Ezgi'yleyim,böyle devam edicek.Sana geri dönemem.Ama unutma,sen mükkemmelsin.Gerçekten öyle.Eğer biri aksini söylüyorsa yalan söylüyor demektir.Şu an sana hayır demek çok zor,ama zorundayım.Peki nasıl unutucam seni? İşte bunu bilmiyorum.Bana sevmeyi sen öğrettin, unutmayıda sen öğret.Söylecek binlerce söz var belki ama sana yazacağım tek şey "Hoşçakal". Hoşçakal demek zorundayım,üzgünüm. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Efsun denen heryerden önüme çıkan ruh hastası kızı biraz olsun aklımdan çıkarabilmek için bizimkilerle korku filmine gittim.İzliyorum,tamam aklımdan gitti gibi oluyor sonra hop birden beynimde Efsun dalgaları.Film şeridi gibi her şey geçiyor önümden,özlüyorum.Ama hayır! Film izlicem ben,onuda aklımdan çıkartıcam.Film'i izlerken ağlıyorum,yani çünkü çok duygusal bi sahne.Gerçekten,kızın annesinin ruhu geldi.Ben ağlıyorum,birde böyle sanıyorumki bütün salon ağlıyor korku filminde.Erkekli kızlı ellerinde mendil ağlıyorlar.Arkama sağıma soluma bi döndüm,oha yok artık kimse ağlamıyor.Abi nasıl ağlamıyorsunuz? lan siz duygusuz musunuz? Kızın annesinin ruhu geldi,yani orda başka bişeylerde oluyor gerçekten çok hisli bir sahne bu.Hepsi duygusuz bu salonun,normalde bana duygusuz derlerdi al işte hepiniz salaksınız salondakiler.Ben tabi kimse ağlamayınca fake oldum gerizekalı erkek profili çizmemek için hemen gözyaşlarımı sildim.Abi bide öyle aman aman duygusal bi insanda değilim,hatta bazılarına duygulu gelen bişeyler bana anlamsız geliyor,bu ne diyorum yani.Yeter lan! Alper'le Sinem bile sevgili olmuş,tamam söylemek istemedim ama tutamıyorum kendimi.Ganstar gibi çocukla saf salak bir kız nasıl böyle birlikte oluyor ? Neden lan neden ? Böyle bir şey olamaz,kabul etmiyorum.Hayır! Allam balkondan atlayacam,bonzai mi içsem? Kendime esrarkeş tayfa mı bulayım zengi barda mı takılayım nedir bu çile? Efsun,kız birde şu an Samsun'da.Ne işi var orda be,Antalya'danda oraya yerleşmiş kız sanki Türkiye Turnesi yapıyor ne işin var orda gelsene Mersin'e.Siyasi reklam mı çekecek acaba ya Allam Türkiye'nin her köşesine yerleşti nerdeyse.Ezgi var birde,aslında onuda seviyorum.Ama aşk farklı bişey! Sevmek ve Aşık olmak çok farklı.Ezgi'yi seviyor muyum? evet.Beğeniyor muyum? evet.Ama kavga bile etmiyoruz,Tartışma yok kıskançlık yok aramızda hiçbir şey yok.Saygılı,efendi,dümdüz bir ilişkimiz var.Psikopat mıyım lan ben,bi ilişkide aradığım özelliklere bak.Birde Efsun ve bana bakıyorum...Biz karaktersiz değilizde ne bileyim değişik miyiz neyiz aşkı gerçekten yaşıyoruz sanırım.İyisiyle ve kötüsüyle.Açıkçası Efsun'u çok özledim ve bu yaz onla konuşsak,görüşsek hatta hadi bunları boşverdim güvercinle haber yollasa yine razıyım.O kadar özledim.Ama her ne olursa olsun,koşullar ne olursa olsun bu yaz yapılacak çok şey var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
UmorismoKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...