"You're the light,your the night,you're the color of my blood..." ("Sen gündüzüm,sen gecem,sen kanımın rengi..."). Bizim bu Ayşegül dediğimiz varya benim Summertime Sadness'im oldu.Yani yaz kırıklıkları.Sadece bana hayal kırıklığı yaşatmış olan bir varlık.Zaten neyinden hoşlanmışsam,saçı başı bi değişik Kloropatra kılıklı ruh hali dengesiz yamuk fönlü.İlk konuştuğumuzda herşey harika olucak sanmıştım,sonraysa...Hayallerim suya,denize,okyanusa hatta uzay boşluğuna düştü ve kimse o umutları bir daha bulamadı.Ama o benle takılmasın,gitsin o histerik mal çocukla takılsın.İlkokul düzeyi ilişkinizde mutluluklar.O çocuğuda kimse sevmiyor,ben insan seven biriyim aslında hemen hemen nefes alan herşeyi severim ama bunu bi türlü sevemedim.Bi çakıcam suratına Afrika'ya gidecek.Sonrada kafasına kürekle çakıcam artık.Ama benim keyfimi kimse kaçıramaz...Zaten ben kraliyet soyundan geliyorum,ondan kaçırmazlar eed.Başka birileriyle takılırım,gezerim unuturum.Engelleyip iletişimi kesmek asla işime gelmiyor,götüm yemiyor buna.Geçen sene bunun çok daha zorunu yaşamıştım,Gamze'yle.Onla yaşananları yüzeysel anlatmış olabilirim,ama o benim gelmiş geçmiş yaşadığım en büyük aşktı.Dizi gibiydik,ya da film,herşey gibi.Aslında zaman geçsin diye birbirlerine 40 dakika bakmasalar Türk dizilerine bile benzetebilirim.Asla bir başkası yüzünden depresyona girmedim ya da biri sayesinde Matematik çalışabilecek kadar mutlu olmadım.Depresyon dediğimde 2 gün ha,onda da Miley Cyrus-Wrecking Ball şarkısını dinleyip su içerek ağlıyordum.Belkide ağzımdan suları püskürtüp onun hayatındaki tüm insanlara bela okuyodum tam kestiremiyorum. O yüzden o şarkıya depresyon şarkısı adını verdim.Efsun'a gelince,o ilk,tek ve özeldi.Bana benziyordu.En uzun ilişkimdi.Herzaman benim için özel bi yeri olucak,bunu kendisi de biliyordur.3.Sınıfta... Napıyorum lan ben? Sorun ne? neden bütün ilişkilerimi anlatıyorum,bu bir antropoz belirtisi mi? Hayır,daha 16 yaşındayım.O zaman sorun ne? Bi sıçtığımı yazmadım.Ayşenur'a mesaj attım,konuşuyorduk laf arasında 'çocuğunu pazarlayan var' dedi.Ne? Nasıl yani,satan mı? Öyle insanlarda mı varmıymıştı? Oysa ben inanılmaz iyi kalpli bir insanım.Neye satan? Ben bir ağlıyorum... " Nasıl bu Dünya'nın insanıyım,bu dünyada yaşamak istemiyorum,bu mu mutluluk,ben bu Dünya'ya ait değilim..." Aynen böyle herkese ayrı ayrı hissettiklerimi anlatıyorum.Hıçkıra hıçkıra Love Me Like You Do söylüyorum,hatta öyle ses Kayıtları atıyorum: " lav mi layk du ühühühü la la la ağağağğa" diye.Beynimin içinde prezervatif varmış gibi davrandığımın farkındayım duygusal reflekslerim beni ele geçirdi sanırım.Bi seçim yapmalıyım,bi seçim...Dur lan ne seçimi? Hatlar karıştı.
Ne düşünüyodum... Oğullarınıda satıyorlarmış ühühühü.Efsun'a da bu duyduklarımı söyledim,o da üzüldü.Bana gerçekten benziyor,aslında bu yüzden olumlu yönlerimizde çok iyi eğlenip olumsuz yönlerimizle çok pis kavga edebiliyoruz.Mazide kaldı o kavgalar ama o Tartışmalar bizi 70 yıl daha idare eder.Ne demişler,bi tartışmanın 70 yıl hatrı vardır.Benzerliğimizi ikimizde biliyoruz.Ardından ses kayıtlarıyla engelli gibi şarkı söylediğim için o da gülmeye başladı,sonra bende gülmeye başladım... aslında hep böyle oluyor.O da dün ağlamıştı,dün mü ağlamıştı bu mal ne zaman ağlamıştı? Hmm.Ne zaman mutsuzda olsak birbirimizle konuştuktan sonra mutlu oluyoruz.Bazen Güneş Açıyor,yıldızlar geliyor,hava atmosfere iniyor,Kurbağa atmosferi yiyor,atlar lezbiyen oluyor,kuşlar biseksüel oluyor,su ateş oluyor,ateş bok oluyor,bok sidik oluyor... Neyse.Yarın gidiyoruz,götümü silip tuvaletten çıkmalı ve hazırlanmaya devam etmeliyim.Umarım bu sefer yanımda oturan arkadaş götünü kaldırmaya üşenen deli bakışlı dengesiz ruh halli stabil salak biri olmaz.❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ -Nobody is perfect but you are,to me. (Kimse mükkemmel değil ama sen öylesin,benim için.). Mersin'e ulaşalı 2 gün oldu.Totalde o kadar çok uçağa bindik ki,"Uçağın Elli Tonu" oldum.Hertürlü uçağa hazırlıklıyım,şu an şurdan yaylaya uçak gelip "lets go baby gidiyoruz" dese hiç düşünmeden atlar giderim.Altyapı hazır çünkü.Eve geldiğimde anladım ki,götünü yaya yaya yatacağın falan bi evininolması acayip bir şans.İlk gece uyuyamadım ama,çünkü Amerikan Saatlerine uyumlu olduğumuz için kendimizi gündüzde hissediyoruz.Kendime bunuda bahane ederek Shameless dizisini bitirdim.Bayılıyorum bunlara ya,utanmazlar ama ruh halleri bana çok yakın.Ben bir Gallagher'ım!! Shameless dizisindeki aile üyelerinin soyadları;Gallagher.Ertesi gün bizimkilerle buluştum,sonunda ya.Çok özlemişim sizi evet,baya hemde.'Kimse yoksa onlar var' diye bi düşünce vardır ya hani,işte o düşünce bizim grup için geçerli.Korku filmindeyiz,2 dakika duygusal takılıyorlar sonra arkadan kara mara bişey çıkıyor hepimiz altımıza sıçıyoruz.Çocuğun üstüne dolap düştü herkes normal normal davranıyor.Bu ne cool'luk,mesela bizden Berna'ya böyle bişey olsa o korkuyla yeni bir gezegene bulup kaçar.Uzaylıları Dünya'ya indirir,halay çeker,kendine baltayla vurur...Kız kendinden geçip başka bir bedene falan girer heralde.Baya korktuk,aslında aşırı korktukta... Üf bu ne biçim korku filmi böyle,korku filmi diye geldik kız babaannesini tokatlıyor.Seni çöpe atacağım poşete yazık sinemadan çıkacağım parama yazık.O günden sonra bidaha dışarı çıkmadım,günlerdir...Kendime dışarda bomba var bahanesini uyruduyorum ama kabullenmek istemediğim gerçekleri görmezden gelmek istediğim için.Problemlemler... Şu an buraya ossura ossura gülen kuzenim Bengü gelse çok güzel olur.Ama gelemez,Hayatım Şanslı olabilir...rahat,dertsiz gözükebilirim,belkide öyleyimde,Ama benimde duygularım var...Bunların kontrolünde kalamam,çünkü duygularım bana sahip değil ben onlara sahibim ben ben ben!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
فكاهةKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...