Okuldayız,ama böyle hava falan çok garip.Ezgi yanımda,bizim gruptakilerde yanımda.Ama bi gariplik var! Bizim gruptakilerin okulla bi alakası yok ki.Bu ilginç,neyse ya ziyarete gelmişler demekki.Tüm bizim sınıf,tüm okul burda.Herkes bahçede.Herkesi garip bakışlarla inceliyorum.Çevremizdeki karanlık bi aura sanki bizi içine almış.Şimşek çakıyor ve yağmur yağıyor...Ancak herkes çok mutlu.Bahçedeyiz ve bu durumda da mutluyuz.Sonra okulun Bahçesine yıldırım düşünce hocalar bizi zorla içeri geçiriyor.Okulun içi karanlık,sıkışık,zor nefes alınıyor.Bizimkiler ve Ezgi yukarı çıkıyoruz,sınıfım ve tüm okulda arkamızdan geliyor.Lambalar yanıp sönüyor...Ve lambalar yandığında hepimiz Alper ve Sinem'in öpüştüğünü görüyoruz.Sonra lambalar gidip geri gelince olmuyorlar ama,bi varlar,bi yoklar.Bi gözüküp,bi kayboluyorlar...Herkes onlara BAKIYOR.Işık bi açıldığında varlar,bi açıldığında yoklar.Sonra herkesin göz renkleri değişiyor,kararıyor ve ben uyanıyorum.Lanet olsun! Dünkü korku filminin etkisinde kaldım sanırım.Sikeyim böyle işi ya bağıramıyorumda.Hem neden bizim grup ve tüm okul onların öpüşmelerini izliyoruz? Daha doğrusu amk. onların öpüşmesinden bizene.Ama lama gibi öpüşüyorlardı lan rüyamda,pislikler.Hiç mi öpüşmediniz anlamadım ki? Alper ve Sinem.Rüyama girdiniz,kesin sizde bir bokluk var.Zaten en başından belliydi.Hıı...Evet ya,tiplere bak hele zaten anlamalıydım.Birde Alper o gerizekalı kız Sinem'e yazdığı mektubu bana okumamıştı,direk onun çantasına koymuştu."Kankii bende okiyiiim mii?" Deyince , "Hayır özelim abi noluyor" Demişti.Psikopat,kesin beyinsiz kötü çocuğun 1500 sırından biriydi bu.Madem bu kadar tehlikeliler...Sinem yine neyse,o mal Sinem'den bi zarar gelmezde Alper'in arkasından sinsice yaklaşıp kafasına Öğretmen masasını geçirsem nasıl olur? Hı oldu,zaten ölmez.Birde onun babası dedesi sülalesi gelir Topuğuma sıkar.Zaten bu beni kendide öldürür lan,o yüzden hiç karşı çıkmaya gerek yok.Tabi tabi zaten arkadaşız,kankayız biz evet. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️. Sabah uyandım,zaten uyanır uyanmaz genelde telefona atladığım için yine direk telefonumu açıp mesajlara baktım.Ve...İşte hiçkimseyi sevmediğim kadar sevdiğim,beni herkesten iyi anlayan,beni herkesten çok sevindiren ve üzen,binlerce anımın olduğu,başka bir şehire gittiği ve bitmesi gerektiği için ayrıldığım eski sevgilim Efsun mesaj atmış.Hemde birsürü.Hepsi "Yeniden birleşmek istiyorum,mesafeler önemli değil.Değerini anladım,yeniden anladım.Çok acı çektim,artık mutlu olmak istiyorum.Seni seviyorum." Temalı.Benden sonra bütün Türkiye Cumhuriyeti'yle çıktın,ben şu an Ezgi'yleyim ve bana gelip bunu mu söylüyorsun? Benim içinde zor zamanlardı,şu anda bile zor.Bir erkek zor aşık olur,belkide birsürü kişiyi sever ama bizimki farklı.Sabahlamalarımızı,gerizekalı soruları yanıtladığımız videolarımızı,ekşın olsun diye zillere basıp kaçmamızı,izlediğimiz filmleri,yazdığımız paragrafları,verdiğimiz sözleri,tartışmalarımızı,kıskançlıklarımızı,kendimizi tanıma çabamızı,bi şeytan bi melek olmamızı,koskoca 1 yılı nasıl unutabiliriz ki?Tabiki unutamadık.Ama şimdi Ezgi var,onu seviyorum.Yani sanırım onu seviyorum.Senle birleşmemiz artık çok zor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...