En iyiler

356 22 5
                                    

Bugün Cumartesi!Selen'de,Gürkan'da,Can'da biyerlere çağırdı.Hayır deyince de biraz alındılar abi ama yok yani,canım istemiyor.Selen'le belki gidebilirdim ama o da mini etekle Lunapark'a gidiyor.Orda kızı 47 yerinden bıçaklayıp tecavüz edip gelinlik giydirip ormana atarlar sonra benim başıma kalır.Son günlerde o kadar asosyalim ki yaşlı amcalar gibi evde 20 tane kedi beslesem yeridir.Ne bileyim mahallede önümden geçen çocukların topunu patlatsam,çiçek beslesem,emekli maaşımı almak için sıraya girsem,hatta 'EMEKLİ MAAŞI NEDEN BU KADAR AZDIR LO'diye isyan etsem şu an tam yeridir.Şu an en fazla Berna'yı arayıp bizimkilerle aşşa inebilirim. ✖️✖️✖️ Berna dengesizinin telefonu kapalıydı ve ben de annemle yemek yemeye gittim.'Uyumsuz 2' çıkmış ya da çıkmak üzereymiş fragmanını gördüm.Uyumsuz'un 1.filmi hayatımda izlediğim en mükkemmel filmlerden biriydi.Bizimkilere söylemeliyim ve haftaya bunu izlemeliyiz!!!Eve dönerken kitapçıya girdik ve tabi amacım çok sevdiğim kitabı almaktı.Ama annemin'Önce derslerini düzelt'tepkisiyle beynim kendime geldi ve mantıklı olanı yapıp kitabı almadım.Lanet olsun yine çok mantıklı bi çocuğumkddldkkjdfjjd.Bende bıraktım kitabı altta çalan'BATSIN BU DÜNYA,BİTSİN BU RÜYA...'fon müziğiyle eve gittim.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin