MÜKKEMMEL

32 3 0
                                    

"-We never said that we would be perfect.We only said we'd try."    " Asla mükkemmel olacağımızı söylemedik.Sadece deneyeceğimizi söyledik.------"Efsun'la konuşuyoruz...Hatta çevremizdeki insanlara sevgili olduğumuzu söylemekten bile çekinmiyoruz.Söyleyelim yani nolcak,Mahşer günü bize "neden öyle dediniz cenabetler?" Diye soracak değiller ya?Ama,sevgili değiliz.Napalım ya kendimizce eğleniyoruz.Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş,sümiklü böcek gitmiş kabuğunu bulmuş misali.Sorunlarımızı söylemekten de çekinmiyoruz,hatta hain planlar yapmaktan... Efsun'un bi Arkadaşı varmış,annesinin işyerinde çalışan bi adam buna sulanmış.Yani sarılmış ama zorla.Piç! İnşallah şeyine taramalı tüfekle ateş ederler.Annesiyle de bu adam iyi arkadaşmış,şu anda beraber oturuyorlarmış...Bizde planlar yaptık.Yemeğine sonsuz Şap koymayı bile düşündük,ama öyle bişey var mı bunu bile bilmiyoruz...Zaten Efsun bulamaz.Kendi donunu  bulabildiğinden bile şüpheliyim.Ses kaydı alın dedim,ama ııı...Adamın ses kaydını alıp sapık olduğunu kanıtlamak için bi araç gerekiyor,o araç asla Efsun olamaz.Ben bile olabilirim ama o olamaz no no no! Geçerli bi plan bulamadık.Bizde konu değiştirdik.Zaten hep öyle yapıyoruz,napalım yani sonsuza dek Muhtamelen 30 yaşına kadar bakir kalmış ruh hastası herifi mi düşünücez? tabiki hayır.Efsun benim için hep farklı olucak...Ruh eşim gibi,2 tane değişik karakter biraraya gelmişizde diğerlerini bunalıma sokuyormuşuz gibi,farklılık gibi,hayat gibi,biraz bok gibi,çiş gibi,dandik romantik film gibi ama iyi bizim arkadaşlığımız.Sen benim için mükkemmelsin....Eğer birine bişey anlatacaksamda onu seçerim,dün bunuda söyledim.Yazdım,yazdım,yazdım!  "-Melisa'nın hayatı çok harika olmasa bile arkadaşları çok harika,Kişiliği çok harika benden bi yaş küçük o nasıl beni anlayabilir ki..."             "-Peki ya Berna? Sadece Gülüyor,sadece mutlu.Hernekadar içimizi döktüğümüz best friend'imde olsa... Ceren'le mutlu mesut..."                                                            "-Peki ya Ceren? Onla bi tık mesafeliyiz zaten diğerlerine göre,Ceren bu.Belki o anlar ama içimden gelmedi ya bilmiyorum,ben onu böyle daha çok seviyorum."                                                       "-Peki bizim erkekler? Berkcan,Mert,Serhat. Mert anlar belki,belki Berkcanda ama durupdururken dengem bozuk psikolojim bozuk diye mesaj atsam napıyo bu çocuk diye düşünebilir hani her insan..."                                                      "Zaten ne anlatacağımıda bilmiyorum.İşte bu yüzden sen."              Sahiden ne anlatacağımı bilmiyorum,noldu ki noldu ki ben bile anlamadım.Efsun'un özelliği şu,ben bişey anlatmasamda o anlar.Çünkü yakın psikolojileri yaşıyoruz.İkimizde normal değiliz;İstedik mi? belki.Ama değiliz.Miley Cyrus normal değil diyolar mesela,niye onu seviyorsun...Peki ya ben? Ortamdan kopup ruhum biyerlere gidiyor,belki ruhum gidip bi boklar yapıyor,olacak olanları herzaman önceden seziyorum...Ayrıca içimde acayip çılgın bi insan var,her an herşeyi yapabilecek olan,hertürlü yeniliğe hazır olan;Sınırsız,özgür ve sıradışı olan.Belki de bu yüzden Miley Cyrus'ı çok seviyorum,belkide bunun daha ötesi.Karavan'dayız,şimdi Bengü'de gelicek...ossura ossura gülen kuzenim Bengü.Kötü zamanlarında depresif,mutsuz,bi değişik...Iyi zamanlarında kendine has saçma espriler yapıp gülen bir kuzen...Şu an sana bile ihtiyacım olabilir Heheh.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin