artık gelme...

125 4 6
                                    

Dalgalı upuzun saçları,o gözler,ağızı kaşı gözü burnu her şeyiyle mükkemmel.Evet,Ezgi'yle çıkmaya başladık.Bahçede gözgöze geldik,yanına gittim.Böyle yüzümün şekli bile değişti.O ise anlamlı bakışlarını üzerimde tutuyordu.Masmavi...Ha! Ve ben bir Ezgi'nin gözlerinin mavi renk olduğunu o an farkettim.Hemde masmavi lan,bu ne? 3 yıl önce gördüğüm Laz Amcanın gözleri gibi bu.Farklı bir bakış açısıyla Miley Cyrus gözleri.Öylece gözlerini dikmiş,ne diyeceğimi merak ediyordu.Benimse kalbim gerçekten çok hızlı atıyor,terliyorum,beynimde kelimeleri yerine oturtmaya çalışıyorum.Gençler ben 30 saniye kilitlendim sanırım orda.Konuşamadııııııııııım.O konuştu,"Beni mi seviyosun?" , "Evet,sen beni seviyo musun peki?" , "Evet." Bunun sonucunda çıkmaya başladık.Teklif ederek çıkmakta iyi olurdu ama böyle doğal oldu,o ne lan öyle imam nikahı kıyar gibi.Yok benimle çıkar mısın,ay evet sanırım çıkarım...Tam bir saçmalık.Aslında çıkma teklifi etmemek hoşuma gitti,Allam ya! Asaletime bakın.Aşkta bile gururumu koruyorum. Zamanımız güzel geçiyor,Bugünde 1.haftamız.Dün okulda kavgaya giden ilkokullu kız gibi yanıma gelip "Kimdi o kız?Tenefüsteki kız kimdi? Kimdiii?Beynimi kaybedecem.Of ölüyorum yok öldüm ben aldatıldım bi Köşeye atıldım kandırıldım gençliğim gitti..." Aynen böyle.Kız sınır tanımıyor,olasılıklar üzerinden uçuyor resmen.Oysa ki ortada kız bile yoktu,kendi beyninden mi sallıyor nedir.Umrumda değil,Hoşuma gitti.Bari biri kıskanacaksa bu kıskansın.Başkası kıskansa midem bulanabilir çünkü. Bu 1.gelişmeydi,birde 2.'si var.Birkaç gün önce Melisa'nın doğumgünü vardı,bizim grup tabi düğüne gider gibi gittik.Önce Forum'a,sonra Lunapark'a gittik.Melisa'nın arkadaşları Mert,Berkcan,Serhat ve Damla'yla çok iyi kaynaştık tabiki,hatta bi grup daha oluştu denebilir.Whatsapp grubumuz var,ordanda konuşuyoruz.Yeni arkadaşlar her zaman iyidir.1 hafta sonra buluşucaz,hemde ben ve Ceren'in doğumgünü için! Aslında Doğumgünüm yarın ama Matematik sınavı var...Kaderin bir oyunu bence kardeş, bu kadarınıda kaldıramam.Benimde bi psikolojim,kendimce bi dengem var.Bana yazık değil mi? Yinede herkesin beynine 'bana hediye ALIN' sinyallerini yolluyorum,bana hediye ALIN.Bizim gruptakiler alır heralde,ama herkes alsın.Çoh süper olur.Böylede kendimi Seçim Otobüsü gibi hissettim,herkese duyuyormuşçasına. Lunapark'ta herkes o en yüksek o korkunç olan tövbestafurrahlık bişeye,makasa,Discovery'ye bindi.Berkcan merkcan hepsi biniyo nasıl biniyonuz olum onlara.Ben,Bengü ve Damla ise Tırtıl'a bindik.Bide Damla çığlık atıyor,Allam mal ya bu kız,elma kurdu ha bu.Diğerlerine binmedim çünkü benim canım kıymetli arkadaşlar.Mantığım onay vermedi.Birde Makas'a bilet aldık,adam tam kemeri taktı,ben "Çıkarsana abi çıkarsana bunu" diye 180 derece fikir değiştirip tüydüm.Bengü'de arkamdan tıp tıp geldi.Abi İtalyan malı dedi ama,bildiğin dökülüyor,basbaya Made In Hakkari.Bende gittim biletimi değiştirmeye,olmayınca gittim Mert'i çağırdım.Allahhh adam nasıl bağırıyor..Korkunç yemyeşil gözlerini üzerime dikmiş...Topuğuma sıkıp kaçacakmış gibi duruyor.Altıma sıçabilirdim.Beni orda kesip ormana atar bu.Al bileti g*tüne sok.Gelmiş 3 lira için bizi s*kecek ya git,mal herif.Benim ses hafif bi kesildi tabi,Mert konuşuyor.Allem ettik kallem ettik sonucunda başka biyere götürüp o bileti değiştirdik, Mert saolsun 3 lirayı bi şekilde aldık.O para benim,ben kazandım! Sonunda da hepimiz oturuyoruz,Mert ve Serhat bişeyler yapıyor...Bitane adam geldi bizi uyardı "Düzgün durun duramayacaksınız gidin..." Bişeyler söyledi.Sonra yandan çakılı bi abi geldi "Hayırdır..." Bilmemne el kol yapıyor adamın üstüne yürüdü biz tabi kaçtık.Hatta uçtuk bildiğin,tek rakibimiz Türk Hava Yolları'ydı.Heyecana bak be,çakılı abi bizi koruyor.Neyse ki bir şey olmadı,dağıldılar.Ama bizim için iyi heyecan oldu.Çakılı abiiiii! Birde yaz gelince Grinin Elli Tonu'nu izlemek,Survivor'ı izlemek,spor yapmak,gezmek eğlenmek sosyalleşmek yeni insanlarla tanışmak istiyorum.Yapıcamda.Hani hikayenin ilk Bölümü'nde Efsun için "bi gelse" diyordum ya,artık gelmesin.Çünkü bu işin "Son Defa"sı yok artık.Önümde çok daha güzel bir gelecek var,seni düşünerek harcayamam.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin