Kafamda deli düşünceler var.Mesela tamam,İyi Kız-Kötü Çocuk hikayeleri çok popiler,Wattpad'te 958236373773 trilyon kişi aynı şeyleri yazıyor,bizde aynı şeyleri sekizbindokuzyüzdoksanaltı kez okuyoruz ve seviyoruz.Eyvallah.Ama bugün Kötü Kız-Iyi Çocuk hikayesi gördüm,o ne ? Kız bonzai içip okuldaki kızları kesiyo erkekte buna kırılıp evde depresyona mı kırıyo ne anlamadım.Mantığı kapamadım yani.İlginç! Biz bunları niye konuşuyoz ki sallayın gençlik bunu bugün karneleri aldık! Teşekkür ve onur belgesi aldım.Onur belgesi için mutlu oldum... Küçük şeylerlede mutlu olabilmeli insan; küçük bir yat,küçük bir villa,mini cooper mesela... Onur belgeside şeyden ha,dönemin başında okulda jo je havam değişsin diye tiyatroya katılmıştım onun için vermişler.Ha onda da yetenekliyim,o ayrı mesele.Gelecekte mükkemmelötesi bir oyuncu olabilirim ama şu an kendini öncelikle ne olarak görüyorsun dersen Yüzücü derim.Çünkü idealim bu,bir spor her zaman farklı bi olaydır.Mersin'in en çok gezilecek yerini birarada bulunduran semti Pozcu'da Merve'lerle buluştuk.Aslında onları baya beklettim en son beni kesip biçme makinesiyle üstümden geçmeyi düşünüyorlardı ama onu unutalım boşverin heheheh.Yanlarına gittim,öyle tantuni yedik,arkadaşlarıda vardı.Abi ben bunun arkadaşlarını da çok sevdim laaan,özellikle bi kız var tam kafa dengim.Muhtamelen o kız, erkek olsaydı ben olurdu.Sonra biz Merve'yle arkadaşların arasından ayrılıp Serkan'ı almaya gittik...Onlar bize mekan ismi söylüyolar ama biz mal gibiyiz,hiçbiyeri bulamıyoruz.Kaldık öyle göt gibi,tepemizde 85derece Güneş şurda birimiz ölecez.En son gelip
bizi aldılar.Sonrada Mehmet geldi. 4'ümüz toplanmış olduk bile.Hem biz hemde işte o yeni arkadaşlar langırt oynadık,gezdik dolaştık,baya eğlendik anlayacağın.Kızlar okey'de oynadı ama biz oynamadık...Birde şey... nargile söylediler,ben aradım anneme "Anne nargile içim mi yani yüzmeyi şeyapar mı anne içim mi?" Gibi bi soru sordum."Bence içme ama bi tadına bakabilirsin" dedi.Annem ve babam beni çok sıkmadıkları onlara karşı rahatım.Heralde bu şehirde annesini arayıp "nargile içim mi?" Diye soracak tek mal benimdir.Nargileyi aldım elime,sonra içmeye çalışıyorum...Ra Ra Ra Ram! İçmeyi bilmediğimi farkettim.Nasıl oluyodu lan bu içimize çekip dışımıza mı veriyoduk dışımıza çekip içimize mi veriyoduk napıyoz bunu götümüze sokuyoz anlamadım... bi durdum.Bozuntuya vermemek için "Al Merve" yapıp cankurtarıcı kankam Merve'ye verdim nargileyi.İyide yaptım,benden bir tavsiye: her bulduğumuz boku içmemeliyiz. Öyle işte biz baya geziyoruz,eğleniyoruz,kopuyoruz,langırt falan derken bizimkilerle Mezitli'ye Sena'nın yanına gidelim dedik... ama herkes bi kızı bekliyo.Total'de ordu gibiyiz ve de kızın birini bekliyoruz.İnşallah güzeldir,beklediğimize değer.Herkes böyle ayıla bayıla mutlulukla beklediğine göre güzel demekki.Neyse ki biz ölmeden gelebildi.Abi bu ne ? Bunun için mi bekledik 2 saat ? Her şey bunun için miydi? hayal kırıklığı oldu bir an,neyse sonra gittik Sena'nın yanına.Yürümeye başladık,kardeş bide benim takıntılarım var önümde yavaş yürüyen insanları yola fırlatasım geliyor.Neyse ki bir an önce otobüse bindik... Sena'yıda 2 saat bekledik,bide sevgilisiylemiş,ağağağağ...! Neden bana Efsun'u hatırlatmak zorundasınız? Neden o hep bi şekilde hayatımda olmak zorunda...Neyse işte.Evet! MKS grubunun 5 kişisi(Merve,Sena,Kaan,Serhat,Mehmet) ilk defa toplanmış olduk.Sena'da bir garip,biz önden yürüyoruz,bu Merve'ye 2 saat yok savaştım yok bişey yaptım gibi bişeyler anlatıyor.Allasen neyine savaştın ya? Kız sanki Kurtuluş Savaşı'ndan geldi 2 tane Arkadaşı varmış buna değer vermemişler diye kendini Dinsizlerle savaşmış Meryem Ana gibi hissediyor sanırım.Ne var kanka olabilir yani,herkes değer vermek zorunda değil ne dramatize ediyon? Buna karşın iyi eğleniyoruz...Ama,ama,ama... Ama tek bir eksik vardı,Asena! Onuda aradım,herzaman yanında olacağımızı söyledim.Konya'ya gidiyormuş,ameliyatı varmış,hatta şu an ameliyatta bile olabilir.Bugün ameliyata gireceğini söylemişti.İnşallah iyi olur,inşallah onla da birlikte çok güzel günlerimiz olur.Bir an önce gel Asena,Hep yanındayız. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️. Yeni grubumdan,Mütüşgiller'den,Kısaltma adıyla "MKS" grubundan bahsediyorum ve bunun yanısıra 14 yıllık grubumuzdanda bahsedeyim. En son Melisa beni kendince uyarmıştı ya,o sırada kendimi Acun tarafından uyarılan Turabi gibi hissettim.Tabii dediğim gibi bu kendince bi uyarma,açıkcası çokta umrumda değil ama ben son zamanlarda çokazcıkcıkcık baya çoh azcık başka birisi olduğumu farkettim.Ben canayakın,nazik,neşeli,uyumlu kişiliğiyle dikkat çeken bi insanım ama son zamanlarda savaşçı ruhlu gözükmek gibi istediğim için tartışmacı davrandım.Yani sanırım insanlar beni güçlü,tartışmacı,Savaşçı ruhlu görsün istemiştim ve bu istek beni ele geçirmişti.İstek beni elegeçirmişti diyorum bakın şekilde yapıyorum... Kendimden biraz uzaklaştım,ama salla ya,nolcak şimdi olduğum gibiyim.Kendimede bayılıyorum her hâlimle var mı sorun var mı? Size demiyorum,sizi acayip seviyorum zaten varlığınız bile süper.Bu arada Mütüşgiller grubuna yeni bir kişi eklendi,Hasan.Artık 7 kişiyiz.Çok iyiyiz... Asena ameliyata girecek oluyor yanında oluyoruz,dün mal Serkan depresyona giriyor oldu yanında olduk,her türlü bi grubuz işte.Hep böyle sürsün...Letss goo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...