Bize bi SON Lazım

111 9 0
                                    

3 Bölüm yazıdığım hikayeyi tamamlamak zorundayım sanırım.Bunu tamamlamak boynumun borcu falan abi artık.Ama bunu fazla uzatmicam.Artık Efsun ve beni az çok biliyorsunuz.Sonuç bu da olsa,ilk aşklar unutulmaz ve o asla unutulmayacak.Hep güzel hatırlatıcak,öyle hatırlıyorum zaten.Tecrübe oldu diyorum,mutluyduk diyorum.Sonucundaysa annesinin yanına Antalya'ya taşınmak zorunda kaldı.Yürütmeyi denedik ama olmadı.Evet aşklar uzak mesafeden de yürütülebilir ama bu bizim için sadece üzülmek anlamına gelir.Bu yüzden tek çaremiz ayrılmadıktı ve ayrıldık.Devam etsek aşk açısından ruh sağlığımız bozulabilirdi yani beni tımarhaneye tıkarlardı heralde.Şu an tek yapmam gereken kendi hayatıma dönmek ve en güzel şekilde yaşamak.Harikayım ben be,inanılmaz pozitifim.hihihihi.İşte Kaan olmak bu!Okulda beni etkileyen bazı bişeyler var ama umrumda da değil fazla zaten 1,5 ay bile kalmadı bu zamanı en güzel şekilde geçirmeye çalışıyorum.Bununda keyfini çıkarıyorum:) Değişik bir seneydi,3 farklı sınıfta 3 ayrı serüven yaşadım lan kendi dünyamda.İyi kötü her yerde bişeyler bi boklar yaşadım Tecrübe edindim daha güzel ne olabilir? Ama tabiki yaşamaya devam ediyorum,bu saatten sonra başıma neler gelicek,yazın neler olucak merak ediyorum ama her ne ruh haline girersem gireyim bunu bi serüven olarak görücem,geçici olduğunu bilicem ve inançlarıma sımsıkı sarılıcam.Hepsi bize iyi bi ders vermek için çünkü,bizim için.10 yıl sonra gülücez lan bunlara mal mısınız kız için bilmemne için üzülüyosunuz yakışıyo mu size?İşte bundan sonra bakış açım belli.Şanslıyım aslında,sakın ben Şanslı değilim diye düşünmeyin Allah beni altından yaratmadı hani hepimizin Şanslı olduğu biseyler var.14 yıllık Dostlarım var mesela,bizimkiler var.Gerçek olsun ya da olması bu ve benzeri kalıcı farklar bence çok özel.Onlar hep çok değerli.Tabi aile de var.Anneniz,varsa babanız,varsa Kardeşiniz abiniz ablanız teyzeniz halanız kuzenleriniz amcanız dayınız hepsi çok değerli.Bunu ben söylüyorum lan,birde ben.Benden duyulacak son laflar.Her türlü pislik vardır bende."Kaanla hayata dair"gibi oldu biz kendi hayatımıza Dönelim lan yeter😁✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Muhtamelen yazı yazanlara,okuyanlara ne bileyim böyle ilgilenenlere falan saygısız birsürü insan var,onların ağzına sıçayım.Hiç saygı duymuyorum onlara be gevşekler siz insan mısınız bize saygı duymuyorsunuz kafasına tükürdüklerim.Susuyosak edebimizden gerizekalı saygısız.Hadi onu geçtim Bengü'nün sevgilisi var.Yani o gerizekalı histerik mal kuzenim sayılacak kızın bile sevgilisi var ama benim yok.Çok mal lan Çocuksu bi saflığı mallığı var.Yoldan geçen adam arabaya bin sana şeker vericem dese biner gider,o kadar gerizekalı.Bende sevgili istiyorum.Not istiyorum,sevgilisi istiyorum.Ölüme terkedilmiş gibiyim eve kedi alıp beslicem lan.Kendime hayali sevgili yaratıcam hani o kadar.Bende gittim Bengü'lere dedim bana kız ayarla bittim artık.Baktı,baktı,baktı bunlar sana bakmaz dedi geçti ya.Tamam sivilcelerim çok,hatta Mayın tarlası,evet sakallarım çıkıyor evet iğrencim ama bunu neden yüzüme vuruyosunuz önemli olan iç güzellik.Beni gören "Nolmuş sana ya?bişey olmaz olmaz,ergenliktendir o geçer."gibi bişeyler diyo.Kanka ben zaten umursamıyorum sen umursatıyosun sokuyosun gözüme gözüme.Kalbimin güzelliği önemli,ama onunda güzel olduğundan emin değilim o ayrı mesele.Okuldaki arkadaşım Betül'e bile söyledim yarın okulda sana kız bakcaz dedi jo je.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin