Şimdi 5 yıl sonra olmuş ben üniversiteye gidiyormuşum.Şimdi ben uyandım.İstanbul'dayım,lan yok be orası çok kalabalık ben İzmir'deyim ama bazenleri İstanbul'a çekimlere gidiyorum.Yani işte bilirsiniz ben çok yoğun bir insanım diziler,reklamlar,filmler derken bi ayağım İstanbul'da tabii.Tamam neyse uyandım ben Berna'yı aradım.O da İzmir'de.Beraber okuyoruz.Ama ne okuyoruz?Tıp mı,Mimarlık mı?Mimarlık diyelim.İzmir Üniversite'sinde Mimarlık okuyoruz,başka Üniversite'de olurda öyle farzedelim.Berna'yla kararlaştırdık işte dedik biz bu akşam bizim mekana gidelim,bizimkileride ararız,takılırız.Aslında Üniversite'lerimiz farklı olsada hepimiz İzmir'de okuduğumuz için hepbiraradayız.Melisa ve Buğra-Hukuk,Ceren-Uluslar Arası İlişkiler,Demirkan-İnşaat Mühendisliği,Erdinç-Eczacılık,Bengü-Diş Hekimliği okuyor.Üniversite başka arkadaşlarımızda var tabii.Hatta yeni ama sağlam bir tayfamız var Berna'yla.Zaten bara falan genelde onlarla gidiyoruz hani.Benimde Merve diye bir sevgilim var(ismi kafadan attım).Koyu renkli gözlü ve etkileyici bakışlara sahip,siyah ve gür saçlı,uzun boylu,ince,etkileyici yürüşlü.Karakter olarakta Neşeli,iyi huylu,hoş,sevecen,içten,nazik ve kibar ama bir o kadarda cesur.Aslında sevgilimide kısmen kendime bahsetmiş olabilirim.Bu onun şansı zaaaaa.İşte Üniversite'deki sevgilim Merve böyle bir şey.Berna'nında sevgilisi var,Poyraz çok düzgün,saygılı,efendi bi çocuk hiç yanlışı olmaz çok namuslu çocukturdjfkfkdkf.O da bizim gruptan.Biz grupça sabaha kadar dertleşiyoruz,Konuşuyoruz,gülüyoruz,eğleniyoruz,geziyoruz,mutluyuz.Hatta ünlüyüzde.İnsanlar bizi seyrediyor,bizi örnek alıyor.Biz onları hiç görmesekte,onlar bizi seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...