Yine arkada çalan "Batsın bu dünya,bitsin bu rüya..." fon müziğiyle uyandım.10 dakika önce 7 travesti tarafından tecavüze uğramış gibi tipimle okula gittim.Ne kadar zor ya,aşk,kırılmak,acı çekmek.Birde bi erkeğin bu duruma gelmesi gerçekten iğrenç.Kızlar en azından regl oldum falan der bahane uydurur sanırım ama bizde o da yok.Millete "Depresyondayım beybiler bunalımdayım" desek bize top musun derler.O Yüzden kızlar depresyonun değerini iyi bilsin.Ben tüm bu düşüncelerde ve hayatın kafsetli havasında boğulurken,daha doğrusu hayat ağzıma sıçarken bi sorun daha var.Çocuğun biri benle acayip uğraşıyor.Cenk midir nedir 3 Yaşında tecavüze uğramış heralde beyinsizce hareketler,artislikler.Bugün yine benle uğraştı.Napiyim napiyim diyorum,tek çare kavga etmek.hassiktir.Kardeslerimi aramalıyım arka toplamalıyım.Kimi arayayım,kimi arayayım,kimi arayayım...Hayır!Kimseyi aramayacaktım.Güçlü olacaktım.Çünkü ben güçlüydüm.Bugüne kadar neler yaptın Kaan sen hatırlasana neler? 4.Sınıfta boklu Hüso'yu sen dövmemiş miydin,peki ya çükünü kescem diye korkuttuğun küçük çocuklar?Evet,sen harikaydın.Şimdi de harikasın!"Çıkışta gel lan teke tek."."Tamam bekle sen bekle teke tek görüşücez.".Hassiktir bi anlık gaza geldim sanırım sikecek beni bu.Ama hayır,korkuyordum ama cesur olmak korkmamak değil korkunun üzerine gitmek ve kafana koyduğunu yapmaktı.Bu bende fazlasıyla mevcut!Çıkışta karşıkarşıya geldik çocuğun biri hakemlik yapıyor ya Allam ne gerizekalı insansın sen ya git ders çalış değişik kişilikli psikopat gelmiş bize hakemlik yapıyor.Bu arada ben haber vermemiştim ama arkadaşlarım görse fena olmazdı yani şu an.Tesadüfen gelin ya,sikerim cesareti ağzıma sıçıcak.1...2...3...! Startt fighttt! Aldım çantasını yere attım,ceketini yere attım...Sikmedim arkadaşlar fesat fesat düşünmeyin dikkati felan dağılır belki dedim.İşe yaramadı çok pis daldı oc ama ikimizde dövdük.Ben harikaydım!Demekki ben güçlüyüm.Iyy,sıkıldım bu muhabbetten kavga ettik bitti gitti be.Sonradan inanılmaz zeki kardeşim(şu anki lakabıyla Heron) geldi ama iş işten geçti işte."Gerizekalı!Niye erken gelmiyorsun??" diye bağırdım.O da "Neden haber vermedin!!"diye bağırdı.Uzun lafın kısası bağırdık.Ardından yavru ceylan gibi koşan Gamze geldi."Noldu noldu noldu" yapıyor böyle.Bu kız gerizekalı mı taklit mi yapıyor anlamadım ben."Bişey olmadı Gamze.Arkadaşlar görüşürüz."ve cool Kaan gider...✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️Miley Cyrus'ın "Wrecking Ball" Şarkısı bana çok anlamlı geliyor.Belki sende onun hakkında kötü şeyler düşünenlerdensin,düşünebilirsinde ben sadece kendi duygularımı anlatıyorum.O Şarkıyı dinlerken ve klibini izlerken her şeyi bir anda unutuyorum sanki.O'nu unutuyorum.Yaz gelse belkide onu aylarca görmeyip unutabilirim,hani bi ihtimal ama yok yani o kız her gün okulda gözümün önüne girecek böyle,başka türlü rahat edemiyor.O olmasa bile her siyah saçlı kızı o zannediyorum böyle bütün okul o sanki.Hatta heryer o,malesef heryer.Basit şeyleri hatırlıyorum,müzik çalmadan dansedişimizi,mahalledeki zillere basıp kaçışımızı,kurduğumuz hayallerimizi,beni kıskandığında bana omuz atışını,her şeyi.Beni üzüyor ama aslında,Tek bir şeyi unutmayı istiyorum;o da Unutmayı istediğim anı.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Bahçede sınıftakilerle duruyoruz bi baktım kızın biri ağlıyor.Yanına yaklaştım baktım Gamze ! Ağlayınca iğrenç oluyormuş.Hiç filmlerdeki gibi olmadı ben filmlerdeki gibi istiyorum böyle Ağlayan cool havalı sarışın bi kız olucaktı ve okulun en kaslı çocuğu gelip onu teselli edecekti böyle olmalıydı.Biz ise tayini çıkmış memur aile gibi gözüküyorduk."Neyin var ?" dedim. "Ailevi ya,boşver." Ve tam o sırada Heron ve kro arkadaşları gelir...Lan gerizekalılar kız üzgün derdini dinlicez sevaba giricez niye geliyorsunuz aptal mısınız gidin sonra gelin.Sonra Türkiye neden Avrupa Birliği'ne giremiyor gidin lan gitsenize!Yok,gitmediler.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Heron aradı : "Kardeşim bizde kalsana kafa dağıtırız." , "Bi izin alayım kankicamping bi saniye...Oley izin verdiler sizde kalabilirim çok oley depresyonumuz geçer." . Aynen böyle dedim ve kapattık.Bazen ne kadar gevşek bi insan oluyorum sonra düşününce kendimde farkediyorum abi kankicamping çok oley bilmemne nedir lan temelinde ne kadar gevşek bir çocukmuşum ben.Neyse işte onlarda kalıyorum.Çok uykum var ama,biseyler biseyler yaptık sonra uyuduk.Gece yarısında biri beni dürtüyor,sallıyor.Kim yapıyor bilmiyorum ama onun ağzına sıçayım.Biri kolumdan tuttu beni mutfağa sürükledi,sadece bu kısmını hatırlayabiliyorum.Sandalyeye oturttu,o an Heron olduğunu anlayabildim.Yoksa beni kapkaççılar kaçırıp mutfağa getirdi falan sanıyordum yani algılayamamıştımda tam.Neyse işte çocuk "Çok önemli bisey oldu,çok önemli bişey var!..." Deyip duruyor! "Dur bekle hemen anlatıyorum..." . Anlatmasını hiç istemiyordum.Hatta son anda benim çok iki yüzlü,güvenilmez,pislik bi insan olduğumu düşünüp anlatmaktan vazgeçmesi için dua ediyordum.Allam nolur anlatmasın,çok uykum var ölüyorum."shdkdjjdkdk....dıkdkdkdkfkfkfkdjdkrkr....jdjdkdjdkdkdkkd...Sevgilim hamile!" Oha yani,yuh.Sen ne kadar namussuz bi insansın lan yaşın kaç senin gerizekalı anlamadım ben çok masum saf bi erkek falan mıyım abi napıyon sen ne diyon ne ara yani.Gerçek bi arkadaş ne yapar?Onla konuşur,dertleşir,çözüm üretir,bu konuya el atar.Destek olur ve teselli eder.Peki ben ne yaptım? Tebrik ettim ve yatağıma gidip uyudum.Sabahta heryerindem beni dürterek uyandırdı.He birde öğrendik ki kız Heron ayrılmasın diye yalan söylemiş,zaten bi bok yaptıklarıda yokmuş.Sanırım Heron öpüşünce hamile kalındığını sanıyor,gerizekalı.İkinizinde ağzına sıçayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...