Mütüşgiller

43 4 2
                                    

Bugüne gelicem ama önce bazı şeyleri sonuca ulaştırmalıyım.Öncelikle,Ezgi'yle ayrıldık.Onu seviyorum ama biliyorum ki ne olursa olsun Efsun'a aşığım.Bu böyle.Başkasına aşıkken onu üzmeye hakkım yok.Çünkü ben gerçekten çok iyi bir insanım.Yani tamam dedikoducu,eleştirici,biraz sinsi ve çıkarcı bi insan olabilirim ama öyle o kadar ciddi şekilde değil,yani insanların arasını bozacak kadar değil mesela.Nasıl değil be? Arasını bozduğum insanları toplasan Toki onlara ev yapar.Neyse,uzun lafın kısası Ezgi'yle ayrıldık.Ezgi benim için artık sadece iyi hatırlanacak bir anı. Bir diğeri ise,namıdeğer BadBoy Alper ile Sinem çıkıyorlar.Bu bizim çocuk bi gaza mı gelmiş nolmuş işte,açılmış şu kıza.Kızda duygularını dile getirmiş,çıkmaya başlamışlar işte.Allahım,al sana "TRUE LOVE". İlerde bunları çoluklu çocukluda görmek isterim yani,bakarsın 10 çocuk yaparlar.O çocuklara biraz yazık olur ama...Neyse,yine uzun lafın kısası Alper ve Sinem artık birlikteler.Bunların hepsini bir rafa kaldırıp bugüne dönmek istiyorum,şimdiki zamana.Evet! Bugün bizim Damla'nın doğumgünüydü,he dedik tamam geliyoruz.Sonra,heralde bunun arkadaşları "Mert gelmesin" gibi bişey Demiş,Berna'da bana bunu"bizi istemiyolar" olarak aktardı.Sonra ben whatsapp grubunda bir saydırıyorum..."Yapmacıklar,yüzlerine söylerim,hepsi birbirinin aynısı..." Bilmemne diye konuşuyorum böyle sonra onlardan mesaj geldi.Hassiktir! ya baaane böyle bişey olamaz ya,kendi grubumda kimsenin hakkında konuşamaz mıyım? tövbestafureyşın. Olum benim gibi bir erkek tipi daha yok lan,ben herşeyi Yaparım."I am believe I can fly.". Ben tabi yanlış anlaşılma falan dedim,aslında gerçekten öyle.Ruh hastası Berna bize yanlış aktarmasaydı... Birde Arkadaşlarım onlar ya böyle bişey olamaz bok yere herkesle tartışıyorum.Sevdiğim insanlarla da mı tartışmak zorundayım abi ben? Ama en azından sorunu çözdüm,buna şükür. Bizde "bizkendimizeyeterizbeybi" psikolojisine girerek bizim Palm City'ye gittik.Yine korku filmi... valla yeter! Heralde 305 gündür ardarda korku filmine giriyoruz,şuraya biyere kusacam artık.Bu seferkinde duygu yoktu ama böyle nasıl diyeyim,mal gibi bir filmdi.Yani denemişler ama olmamış,olmayınca olmuyorda yani bence bu işi bırakın kankiler.Filmden çıktık...Mert,Serhat,Berkcan lan aslında doğrusu hepimiz dozuttuk.Herzaman girip kovulduğumuz spor mağazasından yine kovulduk,yine mallıklar,yine bişeyler.En son bizim mahalleye gittik,bi çocukla Mert biseyler diyolar kavga çıkacak.Mert zaten Delifişek,yani atom bombası mübarek her an patlayacak.O sırada Bengü araya girip "Yapmayın ya sey ya dur sende,sende dur..." Gibi biseyler söyleyince hiçbirşey olmadı.Kız bildiğin kavgaya engelledi.Allahım bende hiç öyle Özellikler yoktur lan,beni Ege Denizi'nin ortasına koysalar "bu ney?" diye iki ülkenin ortasında Çatışma çıkar.Ama aslında istersem engellerimde son zamanlarda bana eğlenceli geliyor heheheh.Bengü sen napıyon ya? Korktuğuna o kadar eminim ki,tanıyorum çünkü onu.Aslında hepiniz korkaksınız! en birinciniz benim.En harikayım,I am perfect! güzel zaman geçirdik heralde ama benim aklım hep Efsun'da...Ya da biyerde,gökte,bulutta,yıldızların arasında,belkide otta bokta bilmiyorum ama burda değil yani.Sanki ben bu gruba ait değilim,hatta ne bileyim hiçbiyere ait değilim.Sanki ben sadece Efsun'un olduğu yere aitim,birtek oraya yakınım.İçime kapandım heralde biraz.Aslında böyle dışarda içime kapandım ama sosyal medyada dışıma açıldımda denebilir.Mesela Facebook'tan bi grubumuz oluştu...Yani Merve bi grup kurmuştu,öyle konuşmak için.Ordan böyle ben,aslında adımı kullanayım...Kaan,Serkan,Merve,Asena,Mehmet ve Sena biz baya kaynaştık,basbaya gerçek bi grup olduk.Ne bileyim ben öyle düşünüyorum ya da öyle istiyorum belkide.Kalıcılığı ne kadar bilemem ama gerçekten bir grubuz.Adımız bile var : "Mütüşgiller". "MKS" de bizim böyle sembolümüz,işaretimiz gibi bişey,o 3 harf özel yani bizim için.Garip dimi,yaşınız kaç diye düşüneceksin belki.Ama çok eğlenceli... Bizim gruptan hepimiz birbirimize yakınız ama özellikle ilgimi çeken biri var o da Asena.Yani oha! Hemen aşk diye anladınız kesin,arkadaşlar ayıp oluyor ama...Her şey'dende bi aşk payı çıkarıyorsunuz.Saçmalamayın! Anlatayım... Asena bi çocuğu çok aşırı seviyor,bugünde Merve'yle kavga ettiler.Merve o çocuğu kötüledi,Asena baya alınıp gruptan çıktı.Sonra ben mesaj attım konuşmaya başladık..."Ailemin canı çok acıdı abim vefat etmeseydi ve onun iliği bana olmasaydı iki çocuğunu da kaybedeceklerdi.2 sene abimin okumaya gitti diye kandırıldım,sonrası daha kötü,hiç güvenemedim aileme.kardeşimde bunu bilmiyor ya,en çok koyanda bu.Berk benim abimdi,hayatımdı,canımdan bir parçaydı.Nasıl onu kötüler ya? ben kimseye seni seviyorum ya da gitme demezdim.Sonra Berk geldi ve hergün dua etmeye başladım.ot gibi yaşayan ben doktorlara randevulara kendim gittim.Sırf Berk istiyor diye Adana'ya hastaneye yattım.Ameliyatı 3-4 sene ertelemiştim berk geldi biz ameliyat günü aldık.Berk'i nasıl kötüler? Beynim almıyor.Beni tam hayata tutturmuşken bir anda o da gitti.İyice içime kapandım,dahada ot gibi yaşamaya başladım.berk bana sevmeyi öğretti,nefes almayı öğretti.Aileme bu yaşıma kadar bir tek berkten bahsettim,sadece Berk.Ama gideceğini hiç düşünmemiştim.böylesine canımın acıyacağını hiç düşünmemiştim.Zor oldu onu bulmam ama kaybetmek o kadar kolay oldu ki.Rüyaların bile 7 saniye olduğunu söyleyen bilim adamları gibi bir rüyadaydım.7 saniye bitti ve ben uyandım." İşte Asena gerçekleride bu.Zor bir hayat,üstelik onun bu hayatı devam ediyor.Kanser hücresi gibi birşeyi varmış Konya'ya gidip ameliyat olacakmış sanırım.Hepimiz onun yanındayız.Kısa zamanda böyle dostlar kazandığım için mutluyum.Heralde sonsuzluğa,Sırat Köprüsü'ne kadar yürürüz böyle.Ama birde madalyonun öteki yüzüne bakalım;karanlık yüzü.14 yıllık kardeşim dediğim insanlarla olan dialoğum...Mesela bugün Bengü'ye gerizekalı deyip telefonu yüzüne kapattım.Bunu hangi mantıkla yaptım bilmiyorum ama son zamanlarda böyle şeyler yapmaya başladım nedense.Beynim mi bulandı nedir,mallaştım.Bunu yapmamdan sonra Melisa'da baya konuştu...Ve haklıydı.Sözleri "Kardeşiniz diye bunlara tahammül etmek zorunda değiliz.3 ay önceki sen ve şimdiki sen çok farklı...Lütfen düzel yoksa hepimizi kaybedebilirsin" temalıydı.Yani hatalıyım evet,kabul ediyorum ama artık bilmiyorum.Kendi içimde yaşadığım bişeyler beni böyle yapıyor heralde.Valla ne yaşıyorum bende anlamadım.Aile durumlarım iyi,maddi manevi aslına bakarsan herşey okey ama heralde ben bi garibim,huzurun içinden huzursuzluk çıkarıyorum heralde.Ama bakarsan son zamanlarda hep hatalıyım,özür dilesem mi bilmiyorum annem dile dedi ama bende bi Obama'yla Eşit bir gurur olduğu için bu benim için kolay olmuyor.Özür dilemek konusunda düşünücem.Ama hayır,dilemeliyim! Birde şey çok garip...Ben eskiden Demirkan ya da Buğra böyle anlaşılmaz Davranışlar yapınca hep kınıyodum,eleştiriyodum...Şimdiyse aynılarını ben yapıyorum.Yani ben ne yapsam aynısı benimde başıma geliyor.Aslında bu hep böyle,unutmayın! "balta gelir sap döner,gün gelir hesap döner."

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin