-2.Sezon yazmaya başladım.Bugüne kadarki destekleriniz için teşekkür ederim.😄Burda sadece içimden gelenleri yazıyorum,aslında burdaki bazı arkadaşlarım içinde bunu söyleyebilirim.Okuduktan sonra favorilere eklerseniz ve yorum yaparsanız bölümler daha iyiye gider ve ortaya daha güzel sonuçlar çıkar.😄Şimdiden güzel Bölümler çıktı.İyiki varsınız arkadaşlar,iyi okumalar.😄 -Her şey harika,Amerika'ya yayılmış durumdayız.Ben mutluyum ya,insan küçük şeylerle de mutlu olabilmeli bence.Küçük bir yat,küçük bir ev,küçük bir mini cooper mesela.İşte zihniyetim tamda buna benzer,bu yüzden baya mutluyum.
Yola çıkmadan önceki son gün karnım ağrıdığı için sanki 9 çocukla sokakta kalmış gibi ağlaya zırlaya kendimi hastaneye götürttüm.Egoist ve gelgitli hemşirenin biri koluma iğne vurdu,sonrada bana 'git' dedi.Kibarca dedi de,üf ben bu hemşireyi sevmedim.Mal mıdır nedir ya,zaten bence cahil.Sıfattan beli,mahallenin çılgın kadınları tarafından tekmelenip evden kovulmuş gibi.Sonra neden bu ülke neden Avrupa Birliği'ne giremiyo? Bunlar yüzünden işte.
Uçak 13 saat sürdü,benim için o kadar uzun bir süreydi ki hostes tayfayla duygusal bağ kurdum bir an.İnerken 3 5 Kişiyi evlatlık almayı bile düşündüm ama sonra 16 Yaşında iki gün önce gece acıkıp eline jelibon kapıp tuvalete giden biri olduğumu hatırlayınca zaten vazgeçtim.
Burda çok olan korkunç lunapark olsun,okyanusa girmek olsun,yani işte o olsun bu olsun çok şey yaptık.Son bir haftamız kaldı.Burda olduğumuz için mutluyum,gideceğimiz içinde.Yani sonuçta ölene kadarda burda kalamam,her şey biyere kadar.Burdaki Çinlilerle evlenip hayatımın sonuna kadar sostan başka bişeyin tadı alınmayan brokolilerini yiyecek değilim.Ama yinede geberip gidecem diye düşünüp buraya gelmek hoş oluyor.Birde yabancı biryer olunca insanları inceliyorsun böyle, "şu zenci cool'muş", "götünü açmasaymışta olurmuş" , "bu bütün Amerika'yı mı yemiş,yoksa kız kardeşlerini mi?", Mevlana olsam buna 'Ne olursan ol yine git derim.' " gibi düşünceler beynine geliyor...Hoş böyle farklılıklar.
İlişki durumuma gelince,ilk biriyle çıkar gibi oldum...Aslında düşünücem dedim kız nasıl bi potansiyele sahipse beni ikna etti.Bi kıskanıyor,deli midir nedir? Ben onu aldatıyormuşum.Öyle bi alternatifim bile yok sen neyin kafasını yaşıyorsun? Deliydi biraz,bende ayrıldım.Ama peşimden koşmaya devam ediyor,kızlara yakışan bişey değil sanki bu.Sonra sonra başka biriyle tanıştım,Ayşenur.İşte bu! Aradığım tamda bu.Masum,iyi niyetli,aslında bana benziyor.Yani tamam sınıf defterini karalamış,sıra Arkadaşımın çantasını çöpe atmış,durupdururken birilerine laf atan,baya bi dedikoduculuk yapan biri falan olabilirim ama bu çok iyi bi insan olduğumu değiştirmez.Hem bu insanların arasını bozacak derecede bişeyde değil.Nasıl değil be! Arasını bozduğum insanları toplasak TOKİ onlara ev yapar.
Ayşenur'la günlerce konuştuk.İlk başta zaten vurulmuş gibi oldum,internetten konuştuk ama öyle oldu işte.İnanılmaz hayaller kurdum...Böyle sonsuzluğa yürüyoruz falan...Sonra birine çarptım.Allahım deli oluyorum böylelerine! Önümde yavaş yürüyen
birilerini görünce yola fırlatasım geliyor.
En sonunda ondan istediğim ilgiyi göremeyince daha çok ilgilenmesi için"yeter artık mesaj atma bana bb" dedim.O da"bb" dedi.Mal mı bu kız? Tripte atmıyordum,zaten erkek trip atmaz ki.Öylesine dedim.Bunun üstünede bişey yazılmaz ki be.Nasıl bir tip bu,tam karakteri oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.Kıza şimdi aslında öyle derken aslında öyle demek istememiştim gibi karışık bişey yazsam muhtamelen benim yüzümden intihara teşebbüs edicek.Sen şimdi yoksun,evet yoksun ama birgün geleceksin.Aslında bilmiyorum, belkide gelmeyeceksin,güvenemiyorum yani bokta çıkabilir.Yinede bu bir sorun değil ben sana gelirim.Mesajlar kısmına geldiğimde Efsun'un inanılmaz cool bayram mesajıma cevap verdiğini gördüm.Vay vaaay! çok tatlı suratlı,bembeyaz tenli,çaki'ye benzeyen ve dışardan aşırı naif gözüküp benle kavga ederken Seyit Onbaşı'na dönüşen eski sevgilim... Mesajını görmek ne güzel. #Wattys2015
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...