Hayalperest ve Gerçekçi

37 3 0
                                    

"Kaan kim?"
"Şu yanımdaki hocam." En öndeydik.Sıra arkadaşım Furkan eliyle beni işaret ediyordu. Sen napıyosun be değişik.s
"5...15." Din Öğretmeni kağıdın bi ön yüzüne,bi arka yüzüne bakıyordu.
"Daha puan yok evladım"
"Hocam nasıl ya? Sayfanın sonuna Allah Razı Olsun yazmıştım bari ona puan verseydiniz."
Furkan bana hunharca gülüyordu,ve diğer duyan kişilerde gülüyorlardı ya da şaşırmışlardı.
"Olum Din'den 15 alınır mı ya? Hahahah." İstemsizce güldüm.Sınıfın çoğu 100 almıştı ve birinin böyle bir not almış olması herkeste şok etkisi yaratıyordu.
Sanırım artık CenabetBoy'um.
"2 hafta içinde Kur-ân öğrenirsen notunu düzeltirim." Sevgili Hocamızın bana cevabı bu olmuştu.Deneyeceğim,umarım bu süre yeterli olur.
Help Me God!
Tenefüs geldiğinde yanımda Selena Gomez belirmişti.
"Sorun nedir?" Az önce gülüyor olmamın yanısıra,şu an yüzümdeki durgun ifadeden ruhsal durumumu tahmin etmiş olmalıydı.
"Din yazılısından düşük aldım.Üstelik Din dersi bu,herkes yüksek not aldı.Tarih'te olay oldum yani bu notumla."
"Anlıyorum,ama üzülme.Sen farklısın,marjinalsin.Herkes 100 aldı diye sende 100 almak zorunda değilsin.Bi bakmışsın onların 15 anladığı kolay bir derstende sen 100 almışsın? Do you understand me?"
"Marjinal mi dedin sen? Canım ya,iyiki varsın arkadaşım.Şimdi zil çalmak üzere Hoşçakal."
"Bende Justin'in yanına gidiyordum zaten,Hoşçakal.Güçlü kalmayı unutma."
Selena Gomez kankim ortalıktan kaybolmuştu.Oy canım ya,nasılda seviyor beni.
Bu çocuk şizofren demeyin sakın,o benim hayali Best Friend'im.
Ve bir anda Miley belirdi.
"Marjinal olmak güzeldir,hadi öptüm bys." Ortalıktan kayboldu.
Kaldık mı sınıf arkadaşlarım ve ben.
"Favori rakamın nedir?"
"Iıı,düşüneyim.5 ve 7."
"Benim 15." Kanki sen çok komiksin ya.Aslında burda böyle dememe rağmen gülüyordum.Benim için bunlar rahatsızlık verici değildi.Aksine birçok kişi bana eğlenceli geliyordu ve içimde sempati besliyordum.Ama bu bugün için geçerliydi,yarın çevreme karşı ne hissedeceğime garanti veremezdim.
Eve gittiğimde gerçek Dünya'daki Best Friend'im olan Berna aramıştı.
Bizim dostluğumuz küçük yaşlara dayanıyordu,kendimizi tanıyamadan birbirlerimizi tanımıştık.
"Din'den 15 aldım.Mutlu Son."
"Kanka nasıl aldın ya?
"Kopya çekmedim,hep dürüstlüğümden bunlar."
  Zaten ben kopya çekemiyorum.Her kopya çekmeye çalıştığımda yakalanıyorum.Hocaların radarları bir bana açık sanki.
Canım sıkıldığı için takılmak üzere Facebook'a girdim.Kızlar birbirine durum paylaşmak yoluyla laf sokuyor,erkeklerde kas fotoğraflarını atıp üstüne başarı sözlerini yazıyordu.
"başarımı kıskananlar,fuck you."
Bende 2 gün Fitness'a gideyim başarı sözleri yazmaya başlarım artık.
Spor konusunda futbolu çok sevmem,diğerleriyle de mesafeliyim,birtek yüzmeyle yakından ilgiliyim.Kuzenim Bengü ve ben yüzme takımındayız,ancak çokta yükseldiğimiz söylenemez.
Allam bana yüzme gücü ver please.
Yüzmeye Bengü'yle gidiyoruz.
Höm,Bengü demişken,normalde bugün Bengü,İbrahim ve Ben sinemaya gidicektik.Ancak Matematik yazılım nedeniyle izin alamadım.
Mutlu musun Matematik'i bulan adam?
Hemen yanımda Selena Gomez kankim yeniden belirdi.
"Bugün çalış,haftaya yine sinemaya gidebilirsin.Okey mi Kaan?"
"Zorundayım zaten,ama çok sıkıldım biliyorsun dimi."
"Sıkıldın mı? Daha dün sinemadaydın.16 yaşındasın Amerika'ya gittin ne sıkılması.Sana bir çarparım... Ya pardon,gaza geldim sanırım.Justin abinle birazcık atıştıkta."
"Önemli değil,yakın arkadaşlar birbirlerini affederler."
"Derslerine çalışmaya devam et.Hoşçakal Kaaaan." Selena Gomez yine ortalıktan yok olmuştu.
Ya resmen best kankim ya.s
Hemen ardından Justin belirdi.
"Is ıt too late now to say SORRY?..." Şarkı söylemeye başladı.Sorry şarkısını çok seviyorum.Aslında bakarsan hemen hemen tüm şarkılarını seviyorum.
"Kaan,bu yıl yeni biri var mı hayatında?" koskoca Justin Bieber'ın bana sorduğu soruya bak.
"Yok ya,ama umarım olur.Birisi benim için savaş verse çok harika olur mesela.Ama güzel bir kız,sidikli falan olmasın."
"Doğru kişiyi bulacaksın,güven bana." Ortalıktan kayboldu.Sana güveniyorum Justin,evet biliyorum çok harika bi sefkilim olucak.
Bana ordan bir adet TRUE LOVE dkkdkdfk

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin