Bir zamanlar

165 10 5
                                    

Sabah uyandım.Bu nasıl bi giriştir lan sabah uyandım ne?En ayar olduğum laflardan biri zaten sabah başka ne bok yapabilirsin ki önce uyanıcan.Elimi yüzümü yıkadım,çantamıda kaptım okula gidiyorum.Hava çok karanlık,ne kadar kaprisli,ne kadar iğrenç.Okulun bana tek hissettirdiği baskı,kıskançlık.Aşk gerçekten zor,duvarlar örülü sanki.O duvarları kıramıyorum.Dokunamıyorum,konuşamıyorum.Bitti çünkü her şey.Ne konuşulabilir ki?Kendimi ayrı hissediyorum.Herkesten,hatta kendimden bile.Asla bu kadar zor olacağını düşünmezdim.Dur,dur!Hoop!şapp yemek düşer."Napıyosun lan sen yemek düştü farkında mısın?", "Farkındayımda bi kızla nasıl konuşulacağını öğren sen önce. lan nedir ya bi yemek tabağını kafama geçirmediğin kaldı." , "Ona şükür et rezil oldum gidiyorum ben." . Gittim.Gerizekalı kıza bak lan yemeğimi döküyor bide hem suçlu hem güçlü şeysi yapıyor.Salak kız.Aç kaldım.Onlar yiyor ben yiyemiyorum.Kendimi Survivor'da "Beni burda yerler,adalett yoook!"diye ağlayan Serenay gibi hissediyorum.Lanet olsun bide diğer erkeklerin depresyonu biraz olsun cool geçer benimki köy düğünü gibi be.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Yine okulun varlığına küfürler ederek uyandım.İnanamıyorum be,orta son sınıf nasıl bu kadar zor olabilir sınav aşk dostluk çevre derken geriliyorum böyle.Aynaya baktım Allam ne kadar çirkinim ya beni Ege Denizi'ne koysan Yunanlılar Türkiye'ye "Alın buralar hep sizin olsun"der.Siktirdim gittim okula.Lan ben her an onu görmek zorunda mıyım eski sevgiliyle aynı okulda olmak nedir lan seni bi erkekle görmek istemiyorum artık seni bile görmek istemiyorum acı çekiyorum anlamıyor musun?Sana birdaha asla geri dönmek istemiyorum.Aslında gel dese böyle koşcam depar atcam ama işte yok demiyor bok der zaten.Gelip bana "bok" dese mutlu olucam lan lanet olsun bunuda biliyorum bu bok tipli ruh hali dengesiz stabil salak kızın biri zaten ama ben onu niye seviyorum ki şizofren o ben sevmiyorum zaten onu.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ 2 gün önce yemeğimi düşüren kızla ne oldu dersiniz?Benim okulda bi kardeşim var,arkadaş bile demiyorum bak kardeş diyorum köy düğünü gibi depresyonumdaki tek destekçim o kadar.O da böyle benim gibi oluyor ama hiç böyle olmuyo oysa ki o çok cool depresyona giriyor bense Mardinli Midyeci Rıfat Abi tarzında depresyona giriyorum.Neyse.Bu mal dedi bana gel KAÇALIM.Bende "taaam zaten alışkınım bu tarz bişeylere" dedim annemlerdende izin aldım ve okuldan kaçtık jo je.Birkaç kişinin daha olacağını söylemişti.Baktım o kız.Bu sıfatını siktiğim Namussuz kankam sevgilisiyle yiyişiyor bide bana "Gidin."diye mesaj atıyor.Şerefsiz!Bikeresinde karaktersiz dedim diye ağzıma sıçtı ama bunu kanıtlıyor.Şimdi o kızla ikimiz kaldık."Ben Kaan bu arada." , "Biliyorum." , "Nerden biliyosun?" , "Yemekhane kartının üstünde yazıyor.Al,bende kalmış." ,"Ne kadar pislik bi kızsın sen bu 2 gün aç kaldım lan anneme söyleyemedim tırsdım."... Konuşmamız hiç romantik değildi ... "Kendini anlatsana." ,"Adım Gamze.Seni ilgilendirir mi bilmiyorum ama Abim intihar etti.Bunun kadar önemli olmasada Annem ve babam yeni ayrıldı.Bu yüzdende çok zor zamanlar geçiriyorum,lütfen anlayışlı ol."

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin