-3-Ses Kes

108 8 0
                                    

Her şey güzel gidiyo gibi gözüküyor evet ama bi sorun var;Kıskançlık."Eski sevgilinle arkadaşsın ve o hâlâ seni seviyor Efsun.Zaten gevşek çocuğun teki.Onu doğurmamışlar sıçmışlar bak tüm samimiyetimle söylüyorum.Bide yavşıyor lan çocuk!,"Kaan ne alakası var eskide kalmış geçmiş bişey uzatmayalım bence."ya da bu durumun Tamtersi oluyor! "Ya bak evet tamam yani evet ya evet tamam tamam evet Gözde benim en yakın arkadaşlarımdan ama farkında değil misin eski sevgilisiniz o seni resmen kıskanıyor ya deli oluyorum varya öldüresim geliyor lütfen sende farket artık siktirsin gitsin şu kız ya!","Saçmalama bi be çocuklukta kalmış bitmiş bişey hoşlanmaydı zaten ve sinirim bozuluyo artık yeter!"...Bu kıskançlıktan ya da diğer nedenlerden olan kavgalar gün geçtikçe büyüyor.Yakında beni okulun damından aşşağı atıcak diye korkuyorum.O bile beklenir valla her şeyi beklerim bu kızdan.Ama maalesef,seviyorum.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️Facebook hesabına girdim baktım o çocukla konuşmalar var.Tamam tersliyor,yüz vermiyor ama çocukta sürekli mesaj atmış.Engellesene çocuğu!Niye o duruyor?Bende aynı şey olsa ki 10'da 1'i bile olunca kız 3.Dünya Savaş'ı başlatıyor."Yeter artık bi siktirsin gitsin.Artık ona mesaj atmicam atsada cevap vermicem aramicam konuşmicam" dememden bi saat sonra çok sıkıldım ve Efsun'u aradım.Çok özlemiş.1 saatte neyine özlüyon gerizekalı diyecektim diyemedim ortamın romantizmi kaçar diye.Ama varya bizim dilimizden bitek kendimiz anlarız.Doğruluk-Cesaretlilik oynuyoruz,mal mal videolar çekip atıyoruz,sabahlıyoruz...Çok güzel yasıyoruz lan biz.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Günlerdir bana karşı çok soğuk.Nedenini bilmiyorum."Kimle anlatıyon lan beni kimle kimle kim o?O çocukla mı?Başka bi çocukla mı?Ahmet'le mi,Burak'la mı,Emre'yle mi?Hangisiyle?Yoksa Hasan'la mı?Zaten bende Murat diye düşünmüştüm.Doğruyu söyle.Susma ha neden sustun.Yoksa kankan görünümlü Beyza'yla mı?Biliyordum,zaten hep şüphelenmiştim senden.Hep senden şüpheliydim..."kafamdan böyle düşünceler geçerken doğumgünümde beni aşşağı çağırdı.Aslında iki tane gerizekalı arkadaşını göndermiş onlar benim gözümü bağlayacaklarmış.Gözümüde bağlatmadım.Bide ne olsa beğenirsiniz benim 2 garip egzantrik arkadaşım Kerem ve X kişiside yanımda geliyor.Gidin diyorum gitmiyorlar.Lan gidin!Yapıştılar öyle ya neyse.İndim iyice aşşağı.Sonra zil çaldı.Bende bi durdum böyle bi oyalandım aslında birazda çekindim üf napıcak çünkü kız bilmiyorum belki beni deşecek bu devirde babana bile güvenmicen.En sonunda böyle"Zil çaldı yeaa"diyerek bizimkilerle yukarı çıktım.Çıkışta Efsun'un yanına gittim ama mal öyle bi yürüyor ki kıza ulaşamıyorum yani böyle anlatılmaz bisey kız yürüyüşüyle dövüyo beni.Yüzünü görüyorum böyle ateş fışkırıyor.Efsun sinirliyken dahada çirkinmissin aşkım.Bende hiç konuşmiyim dedim faceden bağlarım işi.Eve gidince mesaj attım gerizekalıya ve...Bana doğumgünü sürprizi hazırlamış.Müdürden izin almış(Müdür tanıdığı tabi kimin sevgilisi),sabahın 5'inde arkadaşlarıyla oraya gitmiş ve o kadar emek vermiş.Sadece benim için.Gerçi şu an düşününce yalan payıda olabilir yani ikimizde içinde biraz pislik duyguları olan insanlarız yalan yok.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️. "Sabahlayalım mı?" , "Olur."... lan devamını unuttum.Yaz geldi ve biz sabahladık.Sabaha kadar güldük,eğlendik,konuştuk,dertleştik,ve sabah Güneş'in doğuşunu izlemek çok güzel.Kuşların cıvıltısı,Güneş ışınları,normalde belkide anlamını asla anlayamayacağım şeyler bana o kadar anlamlı geliyordu ki,belki de sadece onun sayesinde.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin