Sıra arkadaşım beni deli etti,şakasına sayılır evet ama tekmeleştik baya bi.Araya 1-2 kişi daha girince ben güle oynaya oyun derken pat pat tekme yemiş oldum.Lan tamam şaka gibi biraz ama ne geçiriyorsunuz lan tekmeleri gerizekalılar?bende durdum durdum çocuğun çantasını çöpe attım.Görür görmez koşmaya başladım o da koştu yakaladı beni bidaha tekme olayına girdik.Sakin ol adamım,çok yanlış! Arkadaşım senin ağzına sıçarıö.Öyle böyle barışık işte Çıkışta da sınıftan birkaç kişiyle biyerlere gittik.Girdim böyle nargileli bişeyli biyer.Bende böyle yerlere gittim tabi eskiden ama bi süre gitmeyince insan bi mallaşıyor kuzu gibi yaşıyorum 7 aydır.Yok yok abartmiyim yinede yaşamadığım bok kalmadı öyle mekanlara gitmiyorum sadece.Oraya girdiğimde de donuk donuk duruyorum öyle.Aslında genel anlamda öyleydimde bahsedesim gelmiyor heheheh.Okey oynuyoruz,herkes açıyor ama ben açamıyorum.Ona bile hırslanıyorum bide mallar sigara içiyorlar karşımdaki arkadasım bi fırt sigara içtikten sonra sarhoş olmaya başladı bide"Ben bilmiyordum böyle olacağını," diyor.Yav Allah için çok düzgün çok iyi çocuk çok seviyorum melek hatta ama abi sen neyin kafasını yaşıyon ya bi fırt sigara çektin ne yaşıyon ki sen.Bi fırt daha içiyor sonra"Annemden gizli bir iş yaptım ona üzülüyorum."diyo sonra bi fırt daha içiyor.Bi fırt daha içiyor dediğimde sigara ha görende bonzai sanır.Ben tabi masum,kuzu gibi bir çocuğum.Hiç kötülüğüm yok.Cennetten gelmiş bir meleğim.Diğer erkeklerin yanında yurtta kalmaya alışmaya çalışan titiz ananın evladı gibi duruyorum.Gerçektende çoğu zaman temiz kalpliyim aslında ama bu hiçte güzel bişey değil bok gibi bişey hep zarar veriyor bana daha bi boka yaradığını görmedim.Ne kız konusunda,ne başka bi konuda.Sikmişim kalbini zaten bence herkesin hata yapma hakkı var(ikisinin ne alakası var nerden bağladım bilmiyorum.).Mesela bende bu sene çok pislik bisey yaptım büyük yalan attım evet ama sonra itiraf ettim yani.Bide bu kadar mı kötü bi şey bi kere yalan Söylemek?Kötü de olsa insan hata yapabilir mallaşmayın bu yüzden aşırı Dürüstlük hastası insanları fazla sevmemeye başladım.Anlayış yok çünkü!Ki normalde bende çok dürüstüm.Cennetten gelen bir meleğim.Ben kısa keseyim 15 tane çay içtik bilmemne işte sonra 2'si gittik ben bi arkadaşla kaldım.İsim vermediğim için elma sayar gibi anlatıyorum ama olsun çok eğlenceli bence.En son o X kişisi kaldı işte çocuk beni eleştirdi böyle bişeyde demedim hem hiddetli bi çocuk hemde kalbi kırılır ama bi kendi kusurlarına baksın eminim benimkine bakacak zaman bulamayacaktır yani o kim veya başkası kim yani insanları yersiz eleştirmek ne demek?Bu davranışı görüp kendi hatamı anladım bende bunu çok yapıyorum artık gerizekalı Bengü'yü bile eleştirmicem.Yine Allam bana diyor işte "bak Kaan sen böyle pislik yapan bi insansın yapma"diyor.Bende mesajı aldım tabi üstün zekalıyım.Bengü demişken yarın sevgilisiyle buluşacak mal"Sizde bizle karşılaşın."diyor.Düşünsene görünce gevşek gevşek"Sizde mi burdaydınız laaaan?"diyormuşuz.Bu biraz kız gibi oldu ama işte öyle bisey diyormuşuz.Ne kadar salakça.23 Nisan ve bizden istediğine bak.Geçen sene bugünde en yakın arkadaşlarımdan biri olan...Hııı...Ben en iyisi ona takma isim koyayım,evet evet.En yakın arkadaşlarımdan biri olan Heron'la "Kardeşlik Kolyesi"almıştık.Aslında Hac işareti.3 kişi takılıyoduk o gün ama o çocuğu dışladık ve Heron'a küstü.Kolye değerli çünkü ömrümde ilk defa kardeşim dediğim biriyle ortak bir kolyem oluyor ve o kolye şimdi de karşımda asılı duruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...