-Birsüre yazamayabilirim ama tüm yazılıların bitmesiyle birlikte yeniliklerle ve çok daha iyi bi şekilde geri dönücem.Sizi seviyorum arkadaslar okumaya devam edin iyi gidiyoruz çünkü biz kendimiziz:) -Notlarım vb. bişeyler yüzünden üstümde acayip bi baskı var.O baskı beni dürtüyor,yoruyor,sinirimi bozuyor.Somut bişey olsa ağzının ortasına çarpıcam bitane.Ama soyut bi kavram.Elle tutulur gözle görülür bişey olsa onlada kavga ederdim.Yani bi yandanda mutluyum ama,böyle bi baskı var.Bizimkilerle bi bara gitsek,sabaha kadar eğlensek,kopsak,gülsek...Ne bileyim böyle değişik,çılgın bi ortama girsem çok eğlenceli olabilirdi.Off ne güzel be!Tekne turuda olur.Berna'yla konuştuk zaten yazın bizimkilerle tekne turuna gidelim diye.Bunu yapabiliriz bak!Böyle varya tüm notlar falan her şey bitse bizi 3-5 günlüğüne biyere gönderseler ama sadece biz olucaz böyle defolun gidin 3-5 gün sonra gelin misali.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️Bugün Cumartesi ve fizik hocası geleceği için hiçbir yere gidemedim.Evde ölüyorum böyle"Anne çok mutsuzum beeeen"diyip duruyorum.Kalkıp halay çekecektim en son.Annem dedi kalk git dışarı koş yürü gel.Bende bi düşündüm neyse dedim gidim.Salak salak koştum falan neyse sonra Berna'yı aradım"Kanka sizin evin önüne geliyorum" dedim,o da "Tamam sana el sallarım." Dedi.Allam sanki kızı kaçırıyoz el sallaman için mi geliyorum ben oraya.Mal mısın Berna sen mal mısın? El salla mı dedim ben sana.Gerizekalı,sende beni anlamayacaksan kim anlayacak.El sallaman için geliyom ben zaten.Değişik kişilikli.Dedim bende şizofren Demirkan'ı ariyim onla gezeriz."maç başladı."dedi.Bu da sanki futbolcu lan gelsene nolcak para mı veriyolar izleyince tamam bende izlerimde gel yani. gel lan.Taam dedim bende o zaman Buğra'yı arayayım.O da fırına gidiyormuş "tamam bende geliyorum" dedim.Buğra'dan daha ötesi beklenemezdi zaten en fazla bu şekilde eğlenebiliriz.Onları çok seviyorum lan burda laf ettiğime bakmayın.Grubuma laf ettirmem.Sizide çok seviyorum yalan yok.Neyse abi gittik Buğra'yla adam "20 dakika sonra çıkıcak" deyince Buğra beni çalıştığı pazara götürdü.Of çok mutlu oldum ben lan ne güzel atmosferim değişicek.Gittik herkese selam veriyor,herkesle konuşuyor,bende hemen uyum sağlarım, bazen kendi içime dönerim ama özünde bukalemun gibiyim hemen uyarım etrafa.Kaynaştık öyle eğlendik sonra dönerken 3 pide aldı sıcacıktı bi parça vermedi lan."Git kendi paranla al." dedi.Kanka pide veriyon bi parça neyin hesabındasın sen ya sonra gelde bu çocuktan kardeşlik benle.Ne acayip insan tipisin kanka sen.Birsürü insan böyle lan nolcak paylaşın yani.Birde Melisa'yı aradık.Buğra,Melisa'yı seviyor.Hakkında söylediği şu"Defalarca kez birilerinden hoşlandığımı düşündüm ama hayatım boyunca sadece Melisa'yı sevdim.Benim için o hep özel,herkesten farklı ve ölene kadarda öyle kalıcak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016
HumorKaan'ın internet üzerindeki günlüğü.Esprili,pervasız,içten,korkusuz,özgür. "Herkes oldun,bir kerede kendin ol be" dedirten bir hikaye.Her şey dahill! Zaman zaman PuCCa'dan Alıntı yapılmıştır ancak bu kit...