Cesur Aşık

138 13 1
                                    

-Arkadaşlar favorilere ekleyin,yorum yapın ki bende anlayayım beğeniliyor mu beğenilmiyor mu 👍👎 bi bilgim olsun destek Çıkın ki ona göre devam edeyim kardeşinizi tek bırakmayın 😂😄-Yeni okul yılının ilk günleriydi.4.Sınıftaydık ve kendini yalnız hisseden bir çocuktum.O zaman bizimkilerle de çok sıkı iletişimim yoktu,ailemin zaten farkında değildim.4.Sınıf çocuğum yani neyi farkedicem allasen.Şu an bile farkında değilim ciddi bişey oluyo gülüyorum salak salak.Ciddiyetsiz olduğumdan değilde ne bileyim anlaşılmaz bi ergenlik yaşadığımdan heralde.Neyse de Sınıfa yeni bi kız gelmişti.Kıvırcık saçlı,biraz kilolu bir kızdı ama bana o zamanki aklımla Jennifer Lopez gibi geliyordu.Gittim onun yanına oturdum.Nasıl olduysa baya konuştuk,güldük,arkadaş olduk.Küçükkende çok harikayım tabi insan 7'sinde neyse 70'inde de o. Genetiğim sağlam sanırım.İlk defa doğrudüzgün bi arkadaşım olmuştu,aslında biraz da etkilenmiştim.Benim o etkilenme huyum hiç değişmemiştir.Çok zor aşık olurum ama çok kolay etkilenirim.Yani kızı halay çekerken görsem etkilenebilirim."Wow bu kız bunu nasıl yapıyor Aman Tanrı'm"diye düşünüp 3 gün sonra adını unutabilirim.Neyse işte çok mutluydum.Çıkışta da okuldan beraber çıkmıştık ve annesini görünce yanına gitmişti.Ve en son"İşte bu benim arkadaşım"diyerek beni göstermişti ve bende ona el sallayarak ordan uzaklaşmıştım.Mutluydum çünkü artık dünyamda yeni bi renk vardı.Belki yeni bi umut,macera,aşk...(4.Sınıfız).Akşam annem "Okulunu değiştirmeliyiz bence.Sen ne diyosun?"dedi.Bende"taam"dedim.Çünkü o okul gerçekten bok gibi gitmem gerekiyordu yani napayım sürüneyim bu iğrenç okulda tiplere bak.Ertesi günde nasıl bir hızla halletmişsek okul değiştirmiş oldum.Ama her zaman o aklımda bir köşedeydi.Ona ulaşamıyordum,onla konuşamıyordum ama hep dua ediyordum beni bulsun diye.Hep aklımda kaldı.Baya zaman sonra sanırım 2-3 yıl sonra akşam mesaj attı.Konuştuk,konuştuk ve sıkı dur...!Çıkma teklifi etti.Kız bana çıkma teklifi etti.Oha bu çok ego yükseltici bişey,çok süper.Ömrümde bidaha böyle bir şey olacak mı acaba?Çıkma teklifini de kabul ettim.Bu arada adı Gözde.Güzel bi kız değildi yalan yok ama belki 1 yıl çıktık ve o kadar kez güldük,eğlendik,üzüldük,sabahladık ki...Mesela sabah 6:30'da kalkıp okula gidiyorduk ama 5'te yatıyorduk.Ne kadar enerjikmişiz lan biz.Şimdi olsa üstümü değiştirirken bayılırım heralde.Bi keresinde balkonda "Korkuyorum."demişti "Korkma ben yanındayım." demiştim.Bu arada telefonda diyorum bunu neyin kafasıyla diyosam.Kıskanıyoduk,gülüyoduk,eğleniyoduk,sabahlıyoduk...Bize dair ne hatırlıyosam güzel hatırlıyorum çünkü biz çocukluğumuzu yaşadık.Öyle ya da böyle.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin