Aşk Geliyor

180 7 0
                                    

Okulda bi kız var,sürekli gözgöze geliyoruz.Sürekli bakışıyoruz.Dünkü o iğrenç Müzik provasına girmeden önce bana bakıp göz kırptı.Gerçekten çok güzel.Yani bitakım kusurları olabilir,taam burnu falan baya büyük Gargamel'in kayıp kız kardeşi gibi ama yinede çok güzel.Çokta hoş.Sıcakkanlı böyle yani insan gözgöze gelincede anlıyor.Empatik,anlayışlı,duygulu,hoş bi kız.Önsezilerimle söylüyorum.Ben baştan anlatayım;Şimdi ben sabah uyandım,okula gidiyorum,otobüsten indim ve onu gördüm.Saçları,bakışları acayip güzel.Ben ona bakarken,o da bana baktı.Aklımdan şu ana kadar yaşadığım her şey film şeridi gibi geçiyor.Gözde'yle çocukluk aşkımız,Efsun'la gerçek ve hatta fazlasıyla gerçek aşkımız,ondan sonra Gamze ve diğer kişiler.Tüm yaşananlar aklımdan film şeridi gibi geçiyor.Özelliklede Efsun'la kıskançlıklarımız,kavgalarımız,çılgınlarımız,ona dair her şey.Onu ilk gördüğüm anki gibi hissediyorum.Aşk'ı seviyorum,aşık olmayı seviyorum.Ama buna hazır mıyım bilmiyorum.Daha sonrasında işte biz prova için Konferans Salonu'na gidiyoruz,ne tesadüfse arkamızdan o da geliyor.Gözgöze geldik,ve gitti.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Yine o kızla çok gözgöze geliyoruz.Allam bu kız çok hoş.Harika lan bu kızsa diğerleri neydi hatta o kadar diyebilirim.Çocuklarımın annesi,torunlarımın anneannesi,hatta yiğenlerimin yengesi bile diyebilirim yani acayip beynim bulandı.Simsiyah saçlar,simsiyah gözler...Tamam bu çokta orjinal bi özellik sayılmaz açıkçası ama gerçekten çok hoş.Arkadaşının ona seslenişini de duydum:"Ezgi". ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️Evet arkadaşlar yanlış düşünmüyorsunuz ben aşık oluyorum.Ne kadar hızlı oldu lan bu?Bu kadarda olmaz yani,ne bileyim önce birbirimizden nefret etmemiz ya da platonik olarak acı çekmemiz gibi bişeyler olmalıydı sanırım.Ama bu çok hızlı oldu.Vay be,ne kadar serinkanlı,ne kadar süratli aşık olan bi insanım ben.Sabah yazılıdan çıkmış ağlıyordu.Yanına gittim "Ben Kaan" dedim.Bunu nasıl bi ruh haliyle yaptım bilmiyorum normalde bu kadar girişken değilimdir.Ama cesurum,başkalarının yapamadıklarını yaparım."Ben Ezgi" dedi.Ne konuşacağımı bilemedim,sadece gittim.Yani öylece mal gibi gittim.Bazen ben bile kendimi anlayamıyorum.✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Okuldan bi arkadaşım var,zaten bitane varda çaktırmayın.Neyse işte biyere gezmeye gidelim dedi.Tamam dedim.Bunalıma mı gireyim evde oturup bunu mu istiyorsunuz ne istiyorsunuz? Halil Sezai mi olayım ? Halil Sezai demişken bu aralar o adamın mizacı bana çok yakın geliyor lan onuda mı favori Ünlülerim arasına eklesem ? Evet evet,kesinlikle bana yakın bi mizaçta bi herif bu olur bunuda ekledim.Çocukla anlaştık ama sonra "Başkalarıda gelicek kanka sorun olmaz demi?" Dedi."Yok yea ben bayılırım zaten." Dedim.Nereye bayılıyorsam ? Bu ne saçmalık lan gevşek.Senin ağzına sıçarım.Neyse biz okulun girişinde bekliyoruz o kişileri bi baktım 2 kız bize doğru yürüyor.Yanıma eğilip "Kanka sen ne iyi adamsın Allah başımdan eksik etmesin valla ya." Dedim.Ve baktım kii...Evet kızlardan biri Ezgi! Kalbim öyle bi atıyor ki,böyle bedenimden çıkıp okul duvarına falan çarpıcak.Iyy,öyle bişey olmasın lan Ezgi'ye çarpsın,hatta kalplerimiz ortada çarpışsın,sonra yer değiştirsinler.Olayı iyice mistikleştirdim yeter.Hepberaber bi cafeye gittik,ben tek kelime etmiyorum.Sesim çıkmayacak çünkü o kız çevremdeyken biliyorum.O kadar etkileyici.Arkadaşım, "Hadi sinemaya gidelim." Dedi,bizde onaylayınca Devlet Su İşleri Bakanları gibi gittik sinemaya.Ne alakası var bende bilmiyorum,sadece aklıma ilk o geldi.Heyecanlıyım,ne olacak bilmiyorum altta "Kim bilir ne bekliyor,kalır mıyım ölüür müyümm?..." Fon müziğiyle filmin başlamasını bekliyorum.Ezgi'de iki yan koltuğumda oturuyor,aramıza gerizekalı arkadaşım oturdu.Bi boka yaramadın şu ana kadar her şeyinle zararsın ya.Geldi ortamıza oturdu goril.Bu arada film dram filmi.Film başladı,3.dakika kız ağlamaya başladı.Baktım diğerleride ağlıyor,hatta baktım herkes ağlıyor dedim bende ağlayayım.Hayır yani duygusuzda değilim sanırım niye böyle oldu ki? Ben rolümü bozmayayım.En sevdiğim şeyde rol yapmak sanırım,idealim bi yazar ; aynı zamanda bi oyuncu olmak.Tabi öte yandan mimar doktor falanda olmak istiyorum çünkü yoksa ben açlıktan geberirim.Vay be,ne kadar vasıf sahibi, nitelikli bi insanım.Sinemadan bu konuya gelecek kadarda idealistim.İşte herkes ağlıyor,rolden bende ağlıyorum ama film inanılmaz derecede sıkıcı. 2.yarı bitti,araya girdik herkesin gözler böyle ağlamaktan bi garip olmuş film hakkında konuşuyoruz. "Çok duygusaldı dimi,bi ara kendimi filmde hissettim." , "Bu film duygularıma,iç dünyama bi renk kattı." , "Mükkemmeldi! Hayatın anlamını kavradım resmen." , film hakkındaki yorumları aynen böyleydi.Bense içten içe filmin ışık şefine kadar sövüyorum.2.Yarıya girdik Allahım daraldım bunaldım resmen ölecem giydiğim kıyafet üstüme üstüme geliyor.Biraz daha kalırsam öleceğimi bildiğim için çıktım.Bi baktım soluma,sağıma "-Aa Kaan.".Seslenen Ezgi! "Ne ara geldin lan sen buraya ?? ııı pardon yanlış kelime oldu sanırım Ezgi sey hani sen diyorum ne zaman geldin yani sen buraya?".Ne kadar gerizekalı gibi konuşmuşum kendimden utandım. " Film çok sıkıcıydı.Dayanamadım çıktım." , "Bende öyle." , "Kaan,macera filmine mi gitsek?" , Ben zaten dünden hazır ; "Oluuur,olur tabi gidelim." . Görevlileri bileti değiştirmek için ikna ediyoruz nasıl ama böyle varya nerdeyse "Bileti değiştirin yoksa burayı yakarız." dicez. 2.Yarı geçmiş bilet değiştirmeye çabalıyoruz ne kadar mal insanlarız.Allem ettik kallem ettik bileti değiştirip filme gittik.Bu yine eğlenceliydi Allah'a şükür,film sırasında da baya samimi olduk.Yanlış anlamayın hemen,yani konuşuyoruz gülüyoruz falan.Hatta Görevli abi gelip bizi uyardı.Git en arkadaki yiyişen pislik manyak insanları uyar abi bu ne.Ama yinede çok eğlendik.En azından ruhumuz sıkılmadı.Çıkışta da parka gittik ve itiraflar başladı. "İlk gittiğimiz salak filmde sende ağlama numarası yapıyodun dimi Kaan? . "Evet,çünkü gerçekten iğrençti." Sonunda da dağıldık.Dağılmadan öncede bir şeyi farkettik;telefonlarımızın şarjları bitmiş ve hava kararmış. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️ Bu olayın ardından gece çok ilginç bir rüya gördüm.Bi apartmandayız,ben üst katlara doğru çıkıyorum.Bi adam beni yanına çağırıyor ve bana bir şeyler yapıyor.Adeta beni değiştiriyor böyle,beynim zihnim açılıyor sanırım.Sonra bana bi haber veriliyor(o haberin ne olduğunu tam hatırlamıyorum);ben hayvan gibi ağlaya ağlaya aşşağılara doğru iniyorum ve karşıma Ezgi çıkıyor.Sarılıyoruz,benimle konuşuyor ve ben uyanıyorum.Öncelikle, bu normal bi rüya değil.Nedenini bilmiyorum,sadece öyle seziyorum.Bunun bi anlamı var.Eheheh ne kadar güzel,bişeyde anlam bulmak çok hoşuma gitti.Ama gerçekten bi anlamı var.Neyse ben bunu niye tekrar ediyorum ki;bügünde arabayla biyere gidiyoruz işte.Sürekli Ezgi'yi ve rüyamı düşünüyorum.Ama arkamda sürekli bi ses...Arkamdaki kadın sürekli konuşuyor.Boğulacaktım.Susmuyor ya,yeter ha! Ne hayal kurabiliyoruz ne sevdiğimiz kızı düşünebiliyoruz.Bu kadın susmayacak:Ben arabanın camını açıp atlamak istiyorum.Çekin şu köşeye inecem ben inecem.Gideceğimiz yere ulaştık;burdada bi çocuk var.Tam bir gerizekalı.23 Nisan Bayramı bu çocuğa ithaf edilmemeli yani bu çocuk dışlanmalı o kadar gerizekalı.Artis.Bütün çocukları toplar şeker dağıtırım buna vermem yani elimde olsa.Buda susmuyor,kenara köşeye biyere çekip dövmek istiyorum.Tabii elimde değil.Laan bi düşündümde üzüldüm şimdi yazık lan öyle demeyeyim tamam sevmiyorumda günah yani buda insan sayılır kötü konuşmak olmaz.Yinede bende kendimce haklıyım:Rüyamı düşünemiyorum hadi neyse ama ; sevdiğimiz kızı bile düşünemiyoruz."Kaderin biiir oyuuunumuu buuu???..."

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin