SES

52 4 0
                                    

Arkadaşlarla evin yanındaki AVM'de geziyorduk,Bengü'yü çağırdım.Yanımdakiler erkek yani hepimiz jo je koparız niyetiyle değilde bunları postalarım Bengü gelir mantığıyla çağırdım."Yemek Bölümü'ne gel" dedim.Sonra bi baktım!! Hassiktir telefon kapandı.Neyse biz burda takılalım o şey eder gezer gezer bizi bulur.Baya bi zaman geçti,zaten baya sıkılmıştım, "Ben bi kuzenime bakcam 1sn." deyip eve kaçtım.Ama bak şimdi sakın yanlış anlamayın,Arkadaşlarım hepsi, onları seviyorum.Piçlik yapmam için illa sevmemem gerekmiyor,Arkadaşlara yapmak daha eğlenceli bence.Siteye girerken..."Kaan pişt,heyyy..." Güvenlikçi sesleniyo.Allam bu adamın rahatlığı öldürüyor beni.Az kaldı kanka iki pes atak diyecek.Of napak siktir et,bu da böyle bir insan.Aslında bu adamıda seviyorum,ne kadar iyi işte sıcakkanlı,Yabani ot gibi durmuyor.Allah başımızdan eksik etmesin."Kuzenini aramıssın oraya çağırmışsın 2 saat bekledi buraya geldi seni arattı telefonun kapalıydı üzgün üzgün gitti kız.". "abi şey oldu ya...". Bengü'yü aradım,çok saf bu kız ya,birde beni bulamayınca koskoca yerde adımı anons ettirmiş.İyiki duymamışım,görmemişim,farketmemişim,hissetmemişim...Bengü işte! Anons ettirmesine şaşmadım. FBI'ı bile arayabilir böyle durumlarda.Hatta telefonumun şarjı bitti diye öldüğümü sanabilir,helva tarifleri arayabilir... Geri geldi bu,biraz takıldık sonra yallak dazzik herkes evine zaten.Ezgi'yle de sabaha kadar mesajlaştık,o bu şu derken son günlerde çok az konuşabiliyoruz.Yaşıyormuş ama,bunu bildiğime de şükür.Okuldaki şu Alper ve Sinem hakkında da baya konuştuk.Zaten biz kendimizi siktir ettik artık bunların ilişkileriyle uğraşıyoruz...Alper'e baban ne iş yapıyor dediğimde "serbest meslek" dedi,o ne ki acaba adam mı kesiyorlar? kesin öyle bişeyler yapıyordur.Alper'de geleceğin mafyası işte belli...Sinem'in gözleri zaten hep Alper'in üzerinde,çocuğu bakışlarıyla yiyor sanırım.Başka bi kızla konuştuğunda sinirlenişini görüyorum,ama hiçbir şey yapamayışını da görüyorum.Sinem bu,çok sevimli lan,al eve besle.Ama sevgili olarak bu kişiyle uyum sağlaması...Alper ve Sinem.Yani ne bileyim Hades'le Selena gibiler.Olsun be,bence yinede birbirlerini bir şekilde bulacaklar,asıl önemli olan sevmek zaten.Bakarsın Sinem isteyince bu Delifişek Alper'de değişir,biraz insan olur.Bakarsın yarın Cuma namazına giden bir çocuk olur.Belli olmaz o işler,öyle BAD BOY etiketi yapıştırmamak lazım. ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️. Sabahın köründe,daha it köpek uyurken biz Bengü'yle kalkıp yüzmeye gittik.onbinbeşyüz kere aradım öyle ikna oldu zaten.Telefondada doğrudüzgün ne konuştuğumuzun farkında değiliz, o kadar bayığız.Bi azim,bi çaba,götümüzü kaldırmak için bulduğumuz bi güçle gittik yüzmeye.Normalde 800 trilyon insanla dolu olan havuzumuz nerdeyse boş,zaten o saatte yüzmeye gidecek kadar salak olan birtek bizler varızdır.Türk Halkı işte.Herkes ossura ossura uyuyor.Hoca birde bize kızıyor,niye 15 geçe gelmişiz.Bizde oturmuş öyle duruyoruz,herkes duruyor.Ama şey ya şimdi hak yemeyelim yüzme acayip deşarj edici bişey,yani motive edici.Hatta yüzmenize bile gerek yok,o suya cıbılop atlayın çıkın yine motive olursunuz.Böyle antrenmandan çıkıncada bi huzur,bi mutluluk,bi muradımıza ermiş hissi.İşte bu yönü hepimiz için çok güzel,ama uyanmakkk!Ra Ra Ra Ram! ✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️✖️. Sesim gitti,lan of sesim gitti.Bizim gruptan birkaçımız gezdik,Bengü'lere gittik,bişey bişey yaptık sonra bi baktım "Aa sesim gitti".Yani töbe ya,boğazım ağrıyor anlamında diyorum.Konuşmamam gerekiyor sanırım.Aslında bu bana Allah Tarafından verilmek istenen bir mesaj:"Sus artık Kaan.Herkes bıktı,çeneni tutamıyorsun.Dobralıkta değil bu,patavatsızsın.Çok konuşuyorsun,çok gülüyorsun.Birde sınıftakilerden mi etkilendin nedir bağırıyorsun.Düşünmeden ve çok çok fazla konuşuyorsun,bi kendine gel,bi sessiz ol." Mesajı verdi bana.Bunu anlamak için fazla zeki olmaya gerek yok.Of ölem ben,aslında şey ya böyle çok konuşmak iyi bişey değilse sessiz bir tarzda oluşturabilirim,yani ne bileyim mesela Badboy'lar çok az konuşur,Alper gibi yani.bende BAD BOY olayım.Yok lan! Şu tipe bak! Böyle Badboy mu olur? Sıfatıma bak.Ben birde yolda yaşlı teyze görsem,ne bileyim kambur duran birini görsem,hatta çocuk görsem ot görsem bok görsem üzülürüm.Neyine üzülüyorsam? Sanırım ben çok harikayım,çok mükkemmelim,"seçilmiş kişi"yimde başkalarına üzülüyorum sürekli.Ama gerçekten şanslıyım ya,bin şükür.Öyle işte,benden Badboy olmaz.O vasıf Alper'de kalsın.Ben sadece sesimi istiyorum.Allam beni iyileştirrrr.Acaba bu bana bir Hacca git mesajı mı? Ne alaka lan,bi sus Kaan.

Benim Eğlenceli Günlüğüm #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin