🩹 28.12.2021 🔥
MEDYA: Lana Del Rey - Stargirl
Kadın saçlarını getirmedi uzakta tuttu
Umutsuzlukla dolu soyunuk uzakta
- Cemal Süreya.🩹🔥
6. EZBERLENMİŞ SAÇLAR
En büyük iyilik, saçlara dolanan parmaklardır.
En büyük günah, saçlara dolanan parmakları çekmektir.1 KASIM 2021 (Afra'nın Öldüğü Gün)
Afra Kayra'dan
Üşüyen bedenimin getirisiyle elimi boynuma attım ve hissettiğim, yedi senedir taktığım kolyemin eksikliğiydi.
Çok üşüdüm abla, bana üşümezsin demiştin.
Kolyen boynunda olduğu sürece üşümene izin vermeyeceğim demiştin.
Kolyem boynumda değil... üşüyorum abla.
Kar melekleri bu sefer beni kurtaramayacak, kurtarsın isterdim.
"Ben bir kar meleğiyim Afra. Her kar yağdığında, her üşüdüğünde bil ki yanan ateş ben olacağım ve seni ısıtacağım." demiştin.
İlk defa senin için ateş olmak istedim, ilk defa seni korumak istedim.
Ateş oldum, seni korumaya çalıştım ama yangın olabileceğim ve seni yakacağım aklıma gelmemişti.
Ne sana geride bir ateş bırakabildim, ne seni koruyabildim. Sana tek hediyem vicdan azabı oldu.
Beni affet abla.
🔥
ŞİMDİKİ ZAMAN
Görevli, "Sayın Davetliler ilk satışımız başlıyor. Alexiya, yüz bin dolardan açık arttırmayı başlatıyorum." dediğinde, tüm ekip olarak ağzımız açık kalacak şekilde şoka girmiştik. Ekranda yansıyan fotoğraf, bir taçlı şahindi ve bu fotoğrafın hayvana zarar verilmeden önce çekilmiş olduğu çok belliydi. Sahnedeki adam hayvanın ismini söylemişti, bir isim takmıştı.
Sanki bu çikolatalı pastaya, Belçika çikolatası fışkıran pasta demek gibi bir şeydi. Alexiya...
"Alexiya, on iki yaşında olup, üç buçuk kilodur." bir de detay veriyordu. Sandalyelerde oturan bir kadının elindeki numara yazan kartı kaldırmasıyla açık arttırma başlamıştı.
Görevli kartı görmesiyle memnuniyetle sırıttı. "Sekiz numara yüz yirmi bin dolar dedi, var mı arttıran?" diye sordu.
Görevlinin konuşmasıyla açık arttırmanın yirmi bin dolar şeklinde arttığını anlamıştık. Adam konuşmaya devam ederken sesi kulağımda sadece uğultu olarak gelmeye başlamıştı. Başım dönüyordu, daha fazla dışarıdaki seslere adapte olamıyordum, boş midem şu an sadece kusmak istiyordu. Ruhumda ise kusulacak bir şey kalmadığı için kalbimde bir şey hissetmiyordum.
Yaklaşık kırk dakika sonra müzayede bitti. Bu işi yapan adam bir saatte, tahmini yirmi beş milyon dolar kazanmıştı.
Aslan, kaplan, koala, panda, balina gibi bir sürü yabani hayvan eti satılmıştı.
Bir ara önümdeki sandalyede oturan adamın, yanındaki karısıyla konuşmasını dinledim. Senede bir kere düzenlenen bu müzayedede, senelik yiyebilecek kadar et satın aldıklarına dair bir sohbet içerisindeydiler. Yani satın alımları tadımlık değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KÜL
Mistério / SuspenseKızlar yurdunda kalan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir ki? diye sormayın. Çünkü kimse kendini organ ticareti yaparken bulmayı hayal etmez. ~ Yayımlanma tarihi: 29 Kasım 2021