🩹 12.09.2023 🔥
Merhaba. ❤️🩹
3.kitap için hatırlatma!
Kitap karakterleri kusursuz değildir, hisleri vardır. Bazen yanlış bazen doğru davranabilirler. Bu kurguda hiçbir zaman kusursuz karakter olmadı, olmayacak da.Hatırlatma bitmiştir. 🐣
⭐️⭐️ OY VERMEYİ UNUTMAYIN. ⭐️⭐️
Keyifli Okumalar!
- yektaneMEDYA :
Ezginin Günlüğü - Eksik Bir Şey
Sezen Aksu - Hasret🩹🔥
34. ANKARA'NIN SOĞUK YAZI
Onun bana gelmesi, Ankara'ya denizin gelmesi gibiydi.
Oysa ben Ankara'nın denize çıkmayan sokaklarına alışkındım. Tunalı Hilmi Caddesine, Kuğulu parkına, gri binalarına, kasvetli havasına, ayaz kokusuna, karlarına, çatlamış ellerimdeki yaralarıma, boynuma doladığım kalın örgülü atkılarına. Yanık kokusuna.
Ankara'ya deniz gelmesi demek, buz tutmuş kalbime de yaz gelmesi demekti.
Ne garipti, Eylül ayındaydık ve bana yaz gelmişti.
Ellerim de aynı ruhum gibi titrerken; sol elim kolyeme gitti, sağ elim ise sol elimdeki parmağımda takılı olan yüzüğüme.
Avuçlarım kalbimin birkaç santim üstünde yer edinirken, kalbim birkaç metre ötede atıyordu.
Onunla aramızda insanlar gidip geliyordu, renkli ışıklar bir an için soluvermiş ve sanki tek bir ışık onun üstünde duruyordu. Geriye doğru bir adım atmamak için ayaklarımı zemine bir çapa gibi sabitledim.
'Terliklerimle gelsem sana.' diyor ya Ezginin Günlüğü, ben de terliklerimle ona gelmiştim işte. Sonunda aşkı bulmuş gibi...
Aç hissediyordum, yıllardır tek bir lokma yememiş gibi. Kimse yıllarca beni görmemiş gibi. Ölmüşüm de gömülmemişim gibi... herkese küsmüşüm de tanrı bile bunu umursamamış gibi.
Binlerce duygu tüm hücrelerimdeydi.
Doğduğum şehre bir yabancı olmuştum. Sevdiğim adama bir yabancı olmuştum. Kendime yabancı olmuştum.
Gibi değildi. Yabancıydım.
O değişmişti ve ben artık yabancıydım.
Kumral saçları kısacıktı, dokunsam tutamazdım. Ona dokunsam, tutabilir miydim ki?
Çocuksu yüzü gitmiş, sert bir çehreye sahip adama dönüşmüştü. Sol kaşının üstünde en son gördüğüm fotoğrafında olmayan derin bir yara izi vardı, saç diplerine kadar uzuyordu.
Mavi gözlerinin etrafı koyuydu, bana toprağı anımsatan gözleri tam anlamıyla karanlığa gömülmüştü. Mavileri çalınmıştı.
Buseler kondurduğum, bir çocuğu sever gibi sıktığım yanakları çukur gibi içe gömülmüştü. Fakat zayıflıktan değildi, kilo almıştı.
Kumral kirli sakalları bir tek hatırladığım gibiydi. Diğer kalan her şeyi değişmişti.
Ortalama bir bedene sahipken şimdi karşımda adamın görüntüsü kalıplıydı. Üstüne geçirdiği uzun kollu tişört kaslarını belirginleştirmişti, eskiden ince beline sardığım kollarımı şimdi istesem de saramazdım.
Her şeyi değişmişti.
Ve gülümsedi bir anda...
O gülüşünü gördüğümde ben de tebessüm ettim, nedenini bile anlamadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KÜL
Mistério / SuspenseKızlar yurdunda kalan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir ki? diye sormayın. Çünkü kimse kendini organ ticareti yaparken bulmayı hayal etmez. ~ Yayımlanma tarihi: 29 Kasım 2021