Merhaba ✨
🩹 01.12.2021 🔥
Kitabın ana karakteri Afra değil, ana karakter Feris kitaba 2.bölümün sonunda giriyor. Bu yüzden ilk iki bölümde diyalog sayısı çok az, ısınma bölümlerinde kitabı bırakmayın.✌🏻
⭐️⭐️⭐️OY VERMEYİ UNUTMAYIN ⭐️⭐️⭐️
Keyifli okumalar!
- yektaneBaşlama tarihinizi yazabilirsiniz. 🔐
🩹
MEDYA: Hedonutopia - Siyahı Makbul
Kan var bütün kelimelerin altında
Umulmadık bir gün olabilir bugün
Kan var bütün kelimelerin altında
Beş dakika tut bir aynanın önünde
- Cemal Süreya.🩹🔥
1. MELEĞİN CEHENNEMDEN DÜŞÜŞÜ
Yaşadıklarımız farklı olsa da zorlandığımız hep aynıydı.
Kendimizden kaçamamak.Doğmak, büyümek, öldürmek, öldürülmek.
Bir insanın hayatı dört evreden oluşuyordu. Doğar, büyür, yaşlanır ve ölürdü.
Oysaki benim hayatımın üçüncü evresi yaşlanmak değildi. Son evresi de ölmek olmayacaktı. Benim hayatım bu evrelerden çok daha fazlasıydı. Tanrı beni melek olarak göndermemiş olsa da Azrail'in görevini geçici olarak üstlenmiştim.
Parmaklarımın arasındaki neşter, kızın beyaz tenine dayanmasıyla kırmızıya bürünmeye başladı. Şimdi bu kızın bedenindeki kanı boşaltacak ve vücudundaki en hayati organına, kalbine kadar alacaktım. Ruhunu ise kendime saklayacaktım çünkü attığım her neşter darbesiyle kendi ruhumdaki göçüğü kazıyordum ve bu göçüğü doldurmam için önümdeki sedyeye yatırdığım kızların yarım kalan hayallerinin öfkesine ihtiyacım vardı.
Evet, ben bir ruhun öfkesine muhtaç olacak kadar zavallıydım.
Keskin neşterim bir darbe daha vurdu sıska bedene. Benim için iki senedir rutine bağlanan bu durum, onlarca kızın hayatlarını çalıyordu. Kızdan aldığım son organ olan kalbi, Serpil'e uzattım.
Bitmişti işte, ölmüşlerdi, öldürmüştüm. Dikmeyecektik bile.
"Hiç yoktan onların bedenlerini güzel uğurlayalım, dikelim." dediğimde, edilen hakaretlerin ve tehditlerinin yankısı hâlâ kulağımdaydı. Ne diyordu Kâhin Zelal? Zaman kaybı...
Üstüne temiz kefenini örter gibi kan içindeki mavi çarşafı omuzlarına kadar örttüm.
İki saniye önce kalbini aldığım on dokuz yaşındaki sarışın, kıvırcık saçlı kızda gezindi gözlerim. Adı Zehra'ydı. Dört ay önce boş bir anıma denk gelmiş ve onunla kısa zamanlı bir sohbete maruz kalmıştım. Zehra'nın hayalleri zihnime bir şırıngayla dolmaya başladığında bu kısa sohbetin büyük bir hata olduğunu daha iyi anlayabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KÜL
Mistério / SuspenseKızlar yurdunda kalan bir genç kızın başına en fazla ne gelebilir ki? diye sormayın. Çünkü kimse kendini organ ticareti yaparken bulmayı hayal etmez. ~ Yayımlanma tarihi: 29 Kasım 2021