B.

1K 43 21
                                    

Utanır gibi gözlerini kaçırdı, "İntihar ettiğimi biliyordun," dedi. "Hiç mi korkmadın? Hiç mi bir daha denerim diye korkmadın?"

Sustuğunda, geçmişte bileğine bıraktığı kesiklerin sızısını ben hissetmiştim. Sanki bileğimi kesmiş, annem beni terk etmiş, kardeşim öldürülmüş... sevgilim beni terk etmişti.

Kıvanç olsam, denerdim. Kıvanç olsam ölmeyi bir kez daha denerdim.

Kirpikleri titrerken bana bakmıyordu, kirpiklerimden yaşlar süzülürken o ihtimalin asla gerçekleşmeyeceğini bile bile ağlıyordum.

Onun tabutunun başında durduğumu düşünmek bile öldüğümü hissetiriyordu.

"Afra'yı o ipte bulduğumuz gün..." dediğinde derin bir nefes alıp yutkundu. Kelimeler, insanın boğazını böyle kesiyordu işte. "Sen beni o gün de görmedin ama ben o gün de mezarlıktaydım. Kardeşimin yaşarken günlerine şahit olmadım ama mezarına toprak attım. Bilmeden de olsa son görevimi yapmışım. Bir kez bile üstüne yorgan ötmemiş bir abi olarak, toprak onun üstüne örtülürken yanındaydım." Parmaklarıyla şakağını sıvazlarken elinin titrediğini gördüm. "Ama ben o gün de kardeşim için değil, senin için oradaydım. Sen her zaman ki gibi yine beni göremedin. O günden sonra günlerce seni izledim, kendine zarar verirsin diye. Aynı Afra gibi." Başını eğdi, gözlerini bana değdirmemek için çaba sarf etmiyordu. Sanki ben yoktum ve kendi kendine anlatıyordu. "Sen benim intiharı bir kez denediğimi bile bile beni bıraktın. Cidden hiç mi düşünmedin?"

Bir an bile tereddüt etmeden cevapladım. "Düşündüm."

Dudaklarına alaycı bir tebessümü yerleştirdi.

"Yapardım biliyor musun?" dedi. "Ama benim ölmem bile sana zarar verir diye yapmadım."

❤️‍🩹

Aslında alıntı paylaşmak gibi bir niyetim yoktu. Ama dün keşfettiğim şarkı o kadar güzeldi ki dinlemenizi istemek için bu alıntıyı paylaşıyorum... bu şarkı tam anlamıyla Feris ve Kıvanç. 🥲 şu ana kadar paylaştığım tüm şarkıları boşverin. Bu şarkıyı kurgunun şarkısı ilan ettim!

Anıl Emre Daldal - B.

🩹

YARALI KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin