3.rész

87 9 0
                                    

Berontottam Lisa szobájába, amitől szegény megijedt és felsikított, rám pedig nevetőgörcs jött.

-Te idióta!Muszáj így berontanod? -fogta a szívét.

-Bocs. -ugrottam az ágyára. -Na és miért kellet bejönnöm.

-Na szóval.-vett elő két ruhát. -Melyik legyen? Ez...-mutatott egy halványrózsaszín szűk ruhára. -Vagy ez...-emelt fel egy fekete egyberuhát aminek az oldalán piros csík ment végig, az eleje meg kicsit kivágott.

-Ezt. -utaltam a feketére.

-Szerintem is.-tette le azt az ágyra a másikat meg vissza tette a szekrénybe. Elővett egy újabb fekete ruhát. -Ez pedig te veszed fel. -dobta rám.

-Biztos hogy nem.-ellenkeztem.

-Ne máár Des. -ezután még könyörgött 5 percig és nagy nehezen be adtam a derekam.

Lisaék még meg néztünk egy filmet és kajáltunk, majd elmentünk hozzánk.A szobámba mindketten felöltöztünk, meg mostam a hajam, amit később kivasaltam. Feltettem egy nagyon kicsi sminket is és szájfényt.

-Na nem, nem azt. -törölte le a számról, majd a kezembe nyomott egy vörös rúzst. -Ezt.

-Most tényleg? -néztem fel rá a székről.

-Bizony ám. -vigyorgott rám. Egy sóhajtással megfordulva fel is kezdtem vinni a számra a vörös rúzst.
Miután kész lettem a sminkkel is felálltam a székről és Lisa elismerően nézett végig rajtam.

-Ez igény anyukám. -csapott a fenekemre mire felnevettem.

-Te meg se szólalj.-legyintettem le.

-Szerinted jó leszek így? -nézett rám.

-Tökéletes. -bólogattam.Csörgött a telefonom amin Colin neve szerepelt. Gyorsan felvettem és bele szóltam.
-Indulunk. -és már le is tettem.

Lisaval még felkaptunk egy magassarkút. Ő egy pirosat én egy feketét,ami szerencsére nem volt olyan magas így szívesen felvettem.
Lesiettünk a földszintre, majd anyáéktól elköszönve kisiettünk Colin kocsijához.Mindketten hátra ültünk, mert elől Gabe foglalt helyet.

-Na sziasztok srácok. -vigyorogtunk a két fiúra.

-Csajszikáim. -fordultak hátra és mértek végig minket.

-Jó elég a bambulásból induljunk. -fordítottam előre a fejüket.

-Kell? -nyújtotta hátra Gabe a piát, amit kivettem a kezéből és meg húztam, majd át adtam Lisanak.

Egy hatalmas házhoz értünk ahonnan kék meg lila fény szűrödött ki és villogot.Kintről lehetett már látni a tömeget, sokan kint voltak a udvaron és ott iszogattak vagy cigiztek.Beérve a házba megcsapott az alkohol szag és hangosan dübörgött a zene.

-Igyunk valamit. -kiabálta túl a zenét Colin.

Mind a négyen megindultunk a konyha felé és töltöttünk magunknak piát. Lehúztunk két felest és indultunk be a tömegbe táncolni. Egy idő után újra vissza mentem a konyhába, mert már nagyon meleg volt az emberek között. Felültem egy bárszékre és lehúztam egymás után két felest.

-Nem lesz az egy kicsit sok? -hallotam meg az ismerős hangot.

-Szóval te is itt vagy. -forgattam a szemem.

-A saját bulimba? Na ná! -ült le mellém és magafelé fordított a bárszékkel együtt. Mondani akarat valamit, de hirtelen végig nézett rajtam és becsukta a száját. A combomnál megállt a szeme, majd nyelt egy nagyott és fentebb haladt. Újból megállt, de most a melleimnél és egy féloldalas mosolyra húzta a száját. Na jó itt telt be a pohár. Megfogtam az állánál fogva és felemeltem a fejét.

Sorsom végzeteWhere stories live. Discover now