Reggel kipihenve keltem fel és kezdtem el készülödni. A fogamat mostam mikor berontott valaki.
-Ah bocs már nagyon kellet. -állt a wc elé Noah, háttal nekem. Hát igen, ha róla van szó bármikor bejön elintézni a dolgát, mégha én is vagyok bent.
Ha kell, hát kell.-Nem hiszem el, hogy nem tudod vissza tartani amúgy meg. -mondtam habos szájjal,miközben számba volt a fogkefe.
-Ebből nem értettem semmit. -húzta le a wc-t és menet ki.
-ÜLŐKE.-kiabáltam utána,mert úgy hagyta.
-Még most sem értelek. -kiabálta vissza.
Miután elkészülődtem lementem reggelizni, majd indultam is suliba. Meg akartam keresni Colint, de ma nem jött suliba.
Ebédszünetnél elmentem anyához és útközben beszaladtam a gyrososba venni neki és nekem is kaját. A kórházba érve megláttam a recepciós pultnál.
-Szia anya. -integettem neki messziről kezemben a szatyorral. Mikor észrevett elvigyorodot és megindult felém.
-Csak nem ebédet hoztál?-karolt át és nézett bele a szatyorba.
-De igen. Hátra megyünk? -néztem rá ő pedig mosolyogva bólintott.
A kórház háta mögé mentünk és ültünk le a lépcsőre enni,miközben elmeséltem neki, hogy tegnap Dougnal voltam és, hogy mi volt.
-És veled mi van? Nem vagy fáradt? Olyan sokat dolgozol. -bigyesztettem le az alsó ajkam.
-Már megszoktam. -legyintett.
Miután megettük kidobtuk a dobozt és mentünk is vissza.
-Visszavigyelek?-kérdezete anya.
-Csak ha ráérsz. -vontam vállat, és pont ekkor toltak be három embert hordágyon, egyett pedig hullazsákba. Még a hideg is kirázott.
-Mi történt? -kérdezete anya.
-Baleset volt. -mondta az egyik nő felnézve a papírokból.
-Máj. -gondolkozott el anya. -Lehet Milo anyukája kap új májat. Des menj vissza a suliba,és majd hívlak. -puszilta meg a homlokom és rohant el. Egy ideig lesokkolva álltam ott, majd amikor valaki nekem jött kirángatott a gondolataimból.
-Bocsi. -mondta egy ismerős hang rám sem nézve.
-Elliot? -fogtam meg a vállánál fogva.
-Destiny. -lepődött meg.
-Most sietek, ne haragudj. -ment tovább, de mentem vele együtt.-Mit csinálsz itt? -kérdezetem meg.
-Autóbaleset volt, és a húgom ott volt. -nézett körbe aggódva. Baszki.
-Gyere. -fogtam meg a kezét sürgetve.
-Meg kell keresnem a húgomat. -rántotta ki a kezét és ment el. Gyorsan utána mentem és a pólójánál fogva húztam vissza.
-Anya orvos, csak gyere velem, itt ugyse tudnak mit mondani. -kezdtem el húzni magam után. Kérlek csak ne az elhunyt legyen a húga.Könyörgöm.
Anyát keresve rohangáltam az épületbe, majd mikor épphogy megláttam hátulról oda szaladtam.-Anya. -kiabáltam neki, gondolom meghalotta, mert megfordult.
-Des mondtam, hogy menj vissza az iskolába. -nézett rám könyörgően.
-Nem tudod, hogy, hogy hívják a sebesülteket?
-De itt van. -mutatta fel a kezében lévő mappát, én pedig gyorsan kikaptam a kezéből.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sorsom végzete
RomansaNéha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet.