15.rész

46 6 0
                                    

Újabb álmok, amik régen emlékek voltak. Azt hiszem, hogy el tudnám fogadni a tényt és elengedni, hogy Daniel lelépet, de akárhányszor lecsukom a szemem, mindig őt látom.

Anya reggel bevitt a suliba és útközben végig csak faggatott, tudom, hogy aggódik értem, de nem akarom.

-Anya tényleg jól vagyok.

-Szóval akkor nincsennek vele álmaid és nincs pánikrohamod reggelente? -húzta fel a szemöldökét rámpillantva.Nem mondtam semmit, nagyon jól tudta, hogy igaza van és én is.

Miután lelkemre kötötte, hogy ha bármi bajom van azonnal hívjam, majd kitett a sulinál.
Az folyósón sétáltam, mikor valaki utána kiabált.
-Des...várj meg.-rohant felém Colin és megfogva a kezem húzott maga után.

-Mivan? -értetlenledtem.

-Tracy. -jelentette ki.

-Még mindig rád van kattanva? -nevettem fel.

-Az nem kifejezés. Elhívott a bálba, majd mikor szépen közöltem vele, hogy barátnőm van, ki akadt. Ezek után állandóan követet és, hogy hagyjon békén azt mondtam neki, hogy már elhívtam valakit.

-Na az király, de miért sietünk akkor előle.

-Tudni akarja, hogy ki az.-húzta el a száját és gyorsított a tempón. Már majdnem beértünk a terembe mikor az ajtó elé lépett.

-Hát megvagy. -nézett Colinra gonoszan,majd rám. -Szóval te vagy az? -méregetet.

-Mármint? -húztam fel a bal szemöldököm.

-Téged hívott el a bálba? -tette csipőre a kezét.

-Deho...-akartam mondani, de Colin közbe szólt.

-Igen őt.-nézett Tracyre amolyan "na most mit fogsz csinálni" nézéssel.

-Seggfej. -ment el mellette, úgyhogy neki is ment egy kicsit. Colin vigyorogva figyelte ahogy elmegy, majd felémfordult és amikor szembe találta magát a dühös arckifejezésemmel leolvadt a mosoly az arcáról.

-Baszki. -húzta el a száját és gyorsan befutott a terembe.Kinyírom.
Mikor én is bementem a terembe,Colin nem a helyén ült, ami ugyebár mellettem van, hanem előre. Megráztam a fejem és leültem a helyemre. Nem tudom, most sírjak vagy nevessek ez a barom miatt.

Az többi óra elég unalmasan telt,mikor ebédszünet volt, megint a zeneterembe mentem.Nyugisan ettem az asztal tetején ülve, amikor bejött valaki. Érdeklődve néztem hátra, és megint az a fiú volt mint múltkor.

-Te mindig itt ebédelsz? -sétált felém.

-Csak mostanában. -vettem be egy újabb falatot a számba.

-De ugye tudod, hogy ide tilos bejönni szünetekben? -ült fel mellém az asztalra.

-Akkor te miért vagy itt? -néztem rá.

-Nekem van engedélyem, a zenekarba játszom. -vigyorgott el, amin felhorkantottam.

-Nem gondolod, hogy akkor be kéne zárni az ajtót? -döntöttem oldalra a fejem.

-Ali volt itt utoljára, de mindig elfelejti. -rázta a fejét lemondóan.

-Milyen hangszeren játszol? -fordultam teljesen felé érdeklődve,mikor szóra nyitotta a  száját közbe szóltam.
-Várj.-emeltem fel a mutató ujjam. -Kitalálom, zongora. -vigyorogtam rá, mire elmosolyodott. -Kitaláltam?

-Nem. -nevetett fel.
-Gitár. -pillanatot rám.

-A másik tippem az lett volna. -bólogattam hevesen.

Sorsom végzeteWhere stories live. Discover now