A hetem egész jól telt, egyre többet vagyok a fiúkkal és még többet Douggal. Lisa is jól kijön velük, a héten kajálni is együtt voltunk...na jó, szinte mindig együtt mentünk kajálni.
Két hét elteltével, szombat délután ajtó dübörgésre keltem fel, mert elaludtam a filmen. Fáradtan csoszogtam kinyitni az ajtót, elfordítottam a zárat és tártam ki.Na ki más volt az ajtóba, mint....Doug Hale. Miért is lepődök meg.
-Mi az? -dörzsöltem a szemem.
-Most komolyan ki az aki bezárja az ajtót? Vagy várjál tudok jobbat....ki az aki szombat délután alszik? -jött be az ajtón.
-Persze fáradj csak be. -csuktam be az ajtót. Doug a válla fölött hátra fordulva elvigyorodott és setált be a nappaliba.
-Na mit csinálunk ma? -dobta le magát a kanapéra.
-Hát én egésznapos filmezésre és alvásra gondoltam,de hát valaki megzavarta a terveimet. -feküdtem el én is a szemközti fotelbe.
-Akkor filmezzünk együtt. -ült fentebb és paskolta meg a mellette lévő helyet.
-Milyen nagylelkű vagy. -forgattam meg a szemem és ültem le mellé felhúzott lábbal.
-Tudom. -suttogta a fülembe. -De még nagyobb lelkű lennék, ha mást ajánlanék fel. -az ajkai már hozzá értek a fülemhez, engem pedig kirázott a hideg.
-1 perc telt el, de neked már is ilyeneken jár az eszed...perverz. -toltam el a mellkasánál fogva.
-Nem tagadom, már egy jó párszor elképzeltem milyen lennél meztelenül különböző helyzetekben miközben a nevemet nyögöd. -húzta ravasz mosolyra a száját.
-Undorító vagy. -húztam összébb a testem,mire ő felnevetett és közelebb húzódott hozzám.
A film felénél jártunk, mikor Doug hátravetette a fejét és kifújta a levegőt, láttam rajta, hogy kis pukkancs így megállítottam a filmet.
-Mi bajod van? -fordultam felé.
-Ez nagyon unalmaaas és rossz, meg tökre hülyeség, nincs semmi értelme... baromság. -emelte rám a szemeit.
-Oh igen? Akkor mit óhajt nézni őfelsége, ami nem unalmas és rossz,meg tökre nem hülyeség, na meg van is értelme, és persze nem baromsag. -húztam fel a balszemöldököm és fontam keresztbe a karom,mire ő elmosolyodott. Kikapta a kezemből a távirányítót és beírta a keresőbe a számára megfelelő filmet. Rambo.
-Most komolyan? -takaróztam be.
-De még mennyire...hidd el jó lesz. -indította el és fektette le a fejét a combjaimra. Meglepődtem, de inkább nem mondtam semmit.
-Jesszus. -mondtam film közben.
Egyszer csak Doug elkezdte simogatni a lábam, ami libabőrös lettem érintése álltal. Miután vége lett a filmnek vigyorogva ült fel, de nagyon nagyon közel volt a feje hozzám.Pár centi választott el minket,leolvadt a mosoly az arcáról és egy kicsit elnyiltak az ajkai.
-Na hogy tetszett? -suttogta, miközben a számat nézte.
-Tetszett. -nyögtem ki alig hallhatóan. Túlságosan közel voltunk egymáshoz. Nyeltem egy nagyot, majd én is a szájára tekintettem le...és hirtelen berontott Sol.
-Uh bocsi srácok, ha megzavartam valamit...én inkább...öhm...-motyogta, majd gyors léptekkel ki ment a házból. De már addigra megszünt közöttünk ez a kicsi távolság,és nem, nem a csók miatt...mindketten elhúzodtunk. Miután Sol becsapta háta mögött az ajtót Douggal egymásra néztünk és egyikönk se szólalt meg. Kínos. Hála az istennek elkezdet csörögni a telefonja.
YOU ARE READING
Sorsom végzete
RomanceNéha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet.