7.rész

64 8 0
                                    

-Hé Doug!

-Igen haver? -fújta ki lassan a levegőt a velem szemben álló fiú.

-Milo itt van. -bökött hátra a fejével.

-Oh a faszom. -simitotta meg a tarkóját Doug, mint aki nem hiszi el. Kérdő tekinttel nézett rám, mire csak bólintottam egyett, ők pedig elmentek. Még egy ideig lesokkolódva álltam magam elé nézve, de egy kéz megragadott.

-Basszus Lisa megijesztettél. -tettem szívemre a kezem.

-Mit állsz itt magad, mint aki szoborrá vált?-mosolygott rám.

-Semmi...öh kimegyünk a levegőre? -bicentettem a fejemmel az ajtó felé, mire csak bólintott és kimentünk. Leültünk egy egy székre, miközben körülöttünk cigiztek az emberek.

-Na mi az csajszi? -fogta meg a kezem.

-Majdnem csókolóztam Douggal...megint. -sütöttem le a szemem.

-De ebbe mi a baj? -simított végig a hátamon.

-Mi barátok vagyunk...vagy olyasmi.-néztem rá. -A barátok nem csókoloznak. -ráztam meg a fejem miközben ráharaptam az alsó ajkamra.

-Ez baromság. -legyintett Lisa. -Igen is csókolozhatnak a barátok Des...és szerintem ami köztetek van több, mint barátság.-húzta el a száját.

-Ezt hogy érted? -szaladt össze a szemöldököm.

-Ahogy hülyéskedtek egymással és viselkedtek, na meg ahogy néha egymásra néztek....Hidd el nekem két tekintet nem találkozik véletlenül. -mosolygott el.Eltelt egy kis idő, mire Lisa egyik kedvenc zenéje ment bent.

-Bemegyünk? -nézett rám.

-Én nem hiszem, még maradok egy kicsit, de te menj nyugodtan. -mosolygotam rá.

-Biztos? -állt fel.

-Biztos. -bólintottam.

Egy idő után egyre kevesebben lettek bent az emberek, egy csomóan kijöttek rágyújtani. Egy világos barna hajú göndör fiú le ült mellém.

-Hát te mit csinálsz kint? -fordult felém.

-Ki szellőztetem a fejem. -mosolyogtam el.

-Az nekem se ártana. -fújta ki a levegőt.
-Egyébként Owen vagyok.

-Destiny.-biccentettem egyett a fejemmel, majd elnéztem és egy lány szúros pillantásokkal nézett rám.
-Jézusom.-adtam neki hangot.

-Mi az?-nézett rám kérdően Owen.

-Az a lány aki az ajtóban áll, na ha szemmel lehetne ölni...szerintem már hallott lennék.-ráztam meg a fejem nevetve.

-Ezt nem hiszem el.-húzta végig tenyerét az arcán majd a hájába túrt.

-Ismered?-kérdeztem rá.

-Nem mondanám...csak annyit tudok, hogy rám van kattanva. Ne is törődj vele.-legyintett egyett.

-Jesszus.-suttogtam magam elé, amin halkan felnevetett.

-Egyébként te is ide jársz suliba?-kérdezte meg.

-Igen...mégcsak másodikos vagyok.-bólogattam egyett.
-Hát te?

-Végzős.-bólintott ő is.
-Fura még sose láttalak téged.-nézett rám elgondolkodva.

-Nem meglepő.-rántottam meg a vállamat.

-Ezt hogy érted?-húzta össze a szemöldökét, s kérdően vizslatot.
Épp válaszolni akartam mikor meghallottam Doug hangját egyenesen felém.

Sorsom végzeteحيث تعيش القصص. اكتشف الآن