A moziba ültünk és tömtük a szánkba a popcornt, miközben figyelmesen néztük a marvel filmet. Egyszer csak megéreztem a jobb combomom Doug kezét. Rá se nézve vettem le magamról, de újból vissza tette és kezdett el simogatni újjaival. Ránéztem, ő is nézett. Vigyorgott egyet és a vászonra fordította a fejét, miközben belemarkolt a combomba én pedig fentebb ugrottam.
Doug felnevett és nézte tovább a filmet.
Mikor vége lett, a fiúk rámszórták az összes popcornt.-Kösz szépen. -nevettem fel és kezdtem el magamról enni, nehogy már kárba menjen. Egyébként Doug és a srácok egyből megtalálták a közös hangot és jól kijönnek. Nevetve álltunk fel mikor már csak feketeség borította a vászont. Kifele menet a takarítok csúnyán néztek ránk. Nem én borítottam magamra a popcornt, rám ne nézzenek.
-Ahh ez kurva nagy volt. -ugrott egyett Jasper, mire felnevettünk.
-Pihenj le öcsi. -borzolta össze a haját Bellamy, és megint elkezdték egymás vérét szívni.
-Nos mit mondasz drága? -karolt át a vállamnál Doug.
-Ha ketten lettünk volna engedted volna ezt? -simított végig a belsőcombomon. Kirázott a hideg.-Gyűlölek. -dünnyögtem az orrom alatt, de ő csak mosolyogva nézett le rám.
-Sose tudnál gyűlölni. -suttogta a fülembe.
-Oh dehogy is nem, most is azt teszem. -néztem rá felvont szemöldökkel, mire csak megrázta a fejét nevetve.
Mozi után be ültünk még valahova kajálni, majd végül haza mentünk.
-Haver nem jössz be? -kérdezi Bellamy Dougtól.
-Nem, most Dougnak sok dolga van. -válaszolom én, és kezdem el vissza tolni a kocsijához.
-Nem tudok róla, hogy sok dolgom lenne. -ül be a kormány mögé.
-Pedig lehetne. -csuktam rá az ajtót, még hallottam ahogy felnevet, végül én is bementem a házba.
A többiekhez leültem a nappaliba, és csatlakoztam bele a beszélgetésbe. Anya írt, hogy hosszú műszaka lesz így csak másnap reggel ér haza.
-Egyébként én birom Dougot. -kapom fel a fejem Bellamy hangjára.
-Ja, nagy arc. -bólogat Cody.
-Igen, de ha megbánt találkozni fog az öklömel. -mutatja fel a kezét Jasper.
-Milyen öklöddel te suttyó? -vágok hozzá egy párnát, mire ő felháborodva néz rám.
-Te kételkedsz bennem? -tátja el a száját.
-Én? Úgy ismersz engem? -vigyorgok rá, és húzom az agyát.
-Szerinted nem tudnám megverni?
-A felől kétségem sincs. -nevettem el magam, majd velem együtt a többiek is.
-Na megállj. -indult meg felém és rámült miközben csikizet.
***
Kedden gyorsan futottam le a szobámból, mert késésben voltam. Mikor le értem a konyhába anya pont akkor toppant be az ajtón. Észre se vett olyan kimerült volt. Letette a táskáját ledobta a cipőjét és a kabátját,majd felcsoszogot a szobájába. Megráztam a fejem és mikor felakasztottam a kabátját két duda szó hallatszott be. Kinyitottam az ajtót és Doug állt előttünk a kocsijával, miközben a lehúzott ablaknál vigyorog ki rám.
-Te mit keresel itt? -fonom keresztbe a karom.
-Hát nem egyértelmű drága?Pattanj be.-dobja el a cigi csikket.
YOU ARE READING
Sorsom végzete
RomanceNéha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet.