Este 9 körül végeztek az átműtéssel. Sikeres lett. Milo bentmaradt a kórházba, ahogy anya is. Így hárman indultunk haza.
-Te hova mész? -szólt utánam Doug.
-Mondjuk a buszhoz? -húztam össze a szemöldököm.
-Kocsival jöttem.-forgatta meg az ujján a kocsi kulcsát.
-Te idióta. -indultam meg felé.
-Képes volt lázasan vezetni, mikor még menni is alig bírsz? -fontam keresztbe a karom.-Gyerekek menjünk már, befagy a picsám. -szólt közbe Jace, mire mindketten rákaptuk a fejünket, majd vissza fordulva egymáshoz Doug kihívóan nézett rám. Szememet forgatva mentem el mellette és sétáltam a kocsijához.
Mikor kitettük Jacet csend telepedett kettőnkre, végül egy idő után megszólalt.-Mész a bálba? -kérdezete lazán,miközben lekanyarodott balra. Colinnak köszönhetően muszáj lesz.
-Igen. -néztem ki az ablakon.
-Magad vaagy...?
-Nem,nem magam. -vágtam a szavába ránézve. Arcára mintha meglepődötség ült volna ki.
-Szóval van párod? -nézte az útat összehúzott szemöldökkel.
-Mondhatni. -rágtam a szám szélét. Doug állkapcsa egy pillanatra megfeszült.
-És neked? -babráltam az ujjaimat.-Persze, hogy van. -aucs...még jó hogy van neki.
Ezek után a házunk elé érve meg sem szólaltunk.
-Köszönöm a fuvart és vigyázz magadra. -száltam ki a kocsiból, majd mikor becsuktam az ajtót jöttem rá, hogy mit mondtam. Baszki. Doug elhajtott én pedig csak néztem a távolodó autóját. Megráztam a fejem lemondóan és a házhoz sétáltam. Zárva volt az ajtó, gondolom Solék nincsennek itthon, így előhalásztam a táskámból a kulcsot.
Egy forró zuhany után rendeltem pizzát,majd mikor csengettek futva szaladtam le a pénztárcámmal és nyitottam neki ajtót...hát nem a futár volt.
-Gondolom nem rám számítottál. -nézett a kezembe lévő pénztárcára.
-Nem nagyon...mit keresel itt? -vágtam értetlen fejet.
-Nem jöhetek el? -húzta egy féloldalas mosolyra a száját. Rohadék.
-Hát persze, hogy el jöhetsz. -forgattam a szemem.
-Fáradj csak beljebb Doug Hale. -álltam el az ajtóból, hogy bejöhessen.-Pizzát rendeltél? -sétált be mellettem.
-Aha. -csuktam be az ajtót.
-Akkor jó, mert pont éhes vagyok. -nézett rám a válla fölött vigyorogva, majd felsétált az emeletre.
-Te hova mész? -csörtettem utána.
-A szobádba...még nem voltam ott.
-Nem véletlen. -dünnyögtem,majd elé érve siettem be a szobámba. Gyorsan felkaptam a földről a melltartót és dugtam a hátam mögé, pont ekkor ért be Doug is.
Szemeit körbe vezette a szobámon, majd tekintette megakadt rajtam.-Mit dugdosol? -csukta be az ajtót háta mögött és sétált felém lassan.
-Semmit. -vontam meg a vállam, mintha tényleg semmit sem dugdosnék. Doug elvigyorodott és már nagyon közel volt hozzám. Elkezdtem hátrálni, míg ő egyre közeledett felém, neki ütköztem az íróasztalomnak mire elém ért. Kezeit megtámasztotta két oldalam mellet az asztalon. Sarokba szórított.
-Hazudsz. -suttogta.
-Képzelődsz. -suttogtam vissza. Egy pajkos mosollyal az arcán símitott végig a karomon és a hátam mögé nyúlt. Próbáltam ellenkezni, de nem sikerült, mivel erősebb nálam, így mindkét karomat megfogva húzta előre. Szemeit levezette a jobb kezembe lévő fekete melltartómra és széles vigyor terült szét az arcán.
YOU ARE READING
Sorsom végzete
RomanceNéha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet.