A szobámba ületem mikor is eszembe jutott Milo anyukája. Gyorsan felálltam az ágyról és kimentem anyához.
-Anya beszélhetnénk? -mentem a konyhába ahol a többiekkel beszélgetet. -Négyszemközt?-gyanakvóan állt fel a székről...sejti, hogy valami gond van,túlságosan ismer már.
-Menjünk ki. -fogta meg a kezem és vezetett ki. Leültünk a hintaágyra és szembe fordult velem. -Mi a baj?
-Van egy barátom,és...és az anyukája nagyon beteg. -vettem egy mély levegőt,anya pedig sajnálkozóan nézett rám. -Új májra van szüksége. -nyeltem egy hatalmasat.
-Segítek. -hunyta le a szemét és szorította meg a kezem.
-Köszönöm. -bújtam oda hozzá, ő pedig elkezdte simogatni a hajam.
-Holnap a kórházban utána járok...mindennek. De a kis barátodat hozd el hozzám korházba, hogy eltudjak mindent intézni. Jó? -tolt el magától és nézett a szemembe.
-Jó. -mosolygtam el halványan.
***
Hétfő reggel Bellamy vitt el a suliba, mert ahogy ő mondta "nincs jobb dolga". Az épület előtt megállt...megláttam Dougot és a többieket elmosolyodtam.
-Őz a fiú? -utalt Dougra.
-Nincs olyan hogy csak "ő". -néztem rá. -ŐK mind csak a barátaim.
-Aha hogyne. -vigyorgott el,én pedig szememet forgatva száltam ki a kocsijából.
-Csak ügyesen Des. -húzta le az ablakot és kiabált ki nekek, mire bemutattam neki és nevetve elhajtott.
Mély levegőt vettem és oda mentem a fiúkhoz,akik már rég észre vettek.-Desti.-karolt át Jace mikor odaértem.
-Ki volt az a srác? -tette zsebre a kezét Doug.
-Bellamy. -döntöttem oldalra a fejem.
-Pontosabban. -húzta fel flegmán a szemöldökét. Épp válaszolni akartam amikor egy csaj kezdett el kiabálni Dougnak.
-Már mindenhol kerestelek. -állt mellé és csókolta meg. Aucs.
-Nos megtaláltál. -húzta féloldalas mosolyra a száját. Hánynom kell.
-Nem csinálunk valamit? -tette a mellkasára a tenyerét. Most ez komoly nyilvánosan kérdezte meg előttünk, hogy nem e mennek el baszni?
-Cica most nem megy. -tolta el, mire a csaj lebigyesztette az alsó ajkát.
-Suli után gyere át hozzám. -adott még egy utolsó csókot neki és elment.
-Fúj.-csúszott ki a számon akaratlanul is.
-Gond van?-kapta felém a fejét Doug.
-Nem tudom, mond meg te. -rántottam vállát.
-Tudod...Doug szereti az egyéjszakás kalandokat, na jó van ami több egy éjszakánál....max három nap.-mondta Milo.
-Jesszus. -suttogtam magam elé.
-Mi az drága, csak nem féltékeny vagy? -mosolyodott el az említett személy.
-Na ne röhögtes. -kerültem ki, de direkt neki mentem egy kicsit. Seggfej.
Órák után a fiúk kint álltak a parkolóba, na meg az csajszi is. Beszélnem kell Miloval. Oda sétáltam hozzájuk, majd egyből rá is tértem.
-Milo nem megyünk el valahová? -néztem rá mire értetlenül állt hozzám, de nem csak ő, hanem Jace és Doug is. Idióta. Nem igaz, hogy nem jut eszébe, hogy azt mondtam anya orvos és segítünk.
YOU ARE READING
Sorsom végzete
RomanceNéha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet.