Part 39

9.7K 876 47
                                    

ZawGyi

"အခုဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ အဲဒီေကာင္ေလးက ေတာ္ေတာ္အသက္ျပင္းတာပဲ ၾကားထဲကေ႐ွာင္းက်န္႔ေသသြားတာပဲအဖတ္တင္တယ္။ ပါးတုိ႔ကရိေပၚကိုအခုလိုျဖစ္​ေအာင္လုပ္တဲ့တရားခံကို ေ႐ွာင္းက်န္႔ျဖစ္ေအာင္​ေသခ်ာစီစဥ္ထားၿပီးသားကို သူကလူစြမ္း​ေကာင္းဝင္လုပ္တာနဲ႔ အစီစဥ္ေတြကလြဲေခ်ာ္ကုန္ၿပီ"

ကုမၼဏီသို႔ေရာက္႐ွိလာသည့္ ဝမ္ရိေပၚတစ္​ေယာက္ ေ႐ွာင္းက်န္႔၏ရံုးခန္းထဲသို႔ဝင္မည္အျပဳ အထဲမွၾကားေနရသည့္စကားသံမ်ားေၾကာင့္ရပ္ၿပီးနားေထာင္လိုက္မိသည္။

"ေ႐ွာင္းက်န္႔လိုလူ​ေတာ္တစ္​ေယာက္​ကိုဆံုး႐ႈံးလိုက္ရတာကို ႏွေျမာမိ​ေပမယ့္ အစကတည္းက သူကသမီးတို႔နဲ႔လက္မတြဲႏိုင္ဘူးဆိုၿပီး ျငင္းခဲ့တာဆိုေတာ့ အခုလိုေသသြားေတာ့လည္းမဆိုးပါဘူးေျပာရမွာေပါ့ ပါးရယ္"

"ဒါဆို ဝမ္ရိေပၚကို​ေရာ ဘယ္လိုလုပ္မယ္စဥ္းစားထားလဲ? သူ႔အေမြေတြကေရာ"

"ဆရာဝန္ေတြေျပာတာေတာ့ ဝမ္ရိေပၚ သတိရမလာႏိုင္ဖို႔မ်ားတယ္တဲ့။ အဲဒီေတာ့ သူ႔ပိုင္ဆိုင္မႈေတြက သူ႔သတုိ႔သမီးျဖစ္တဲ့ သမီးဆီကုိအလိုလိုေရာက္လာၿပီေပါ့။ ကံ​ေကာင္းတာက ဝမ္ရိေပၚမသိေအာင္ သူ႔လက္ေဗြယူၿပီး လက္ထပ္စာခ်ဳပ္လုပ္ခဲ့တာပဲ"

အနည္းငယ္ပြင့္ဟေနတဲ့ တံခါးေပါက္က​ေန​ေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္​ေတာ့ ျမင္ေနရတဲ့ ဟြားေမရဲ႕မ်က္ႏွာက ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲစြာ အားရေက်နပ္ေနဟန္အျပည့္...

"ဒါေပမယ့္ မေတာ္တဆသတိရလာၿပီး ေ႐ွာင္းက်န္႔အေၾကာင္းေတြသိကုန္ရင္ ပါးတို႔မလြယ္​ေလာက္ဘူး​ေနာ္"

"အင္း..အဲဒါေၾကာင့္ အခြင့္အ​ေရးရတာနဲ႔ ဝမ္ရိေပၚကို႐ွင္းျပစ္ႏိုင္ဖို႔ စဥ္းစားေနပါတယ္။ အခုက ဝမ္က်ဳိးခ်န္နဲ႔ေဟာက္ရႊမ္းက သူ႔ကိုအခ်ိန္တိုင္းလိုလိုေစာင့္ေပးေနၾကတာမို႔ လုပ္မရဘူးျဖစ္ေနတာ"

"ငါ့သမီးကို ပါးယံုပါတယ္။ ပိပိရိရိေတာ့လုပ္ေနာ္"

"စိတ္ခ်ပါ ပါးရယ္"

ရံုးခန္းထဲမဝင္ျဖစ္ေတာ့တဲ့ ဝမ္ရိေပၚက ထိုေနရာကေနလွည့္ထြက္လာလိုက္တယ္။ မအံ့ျသဘူးလားေမးလာရင္ေတာ့ မအံ့ျသေတာ့ပါဘူး။ ဘာလို႔ဆို သူႀကိဳတင္ခန္႔မွန္းမိၿပီးသားမဟုတ္လား။ ဘယ္ဘဝမွာပဲျဖစ္ေစဘယ္ေတာ့မွာမေျပာင္းလဲတဲ့အရာေတြ႐ွိခဲ့တယ္။

Chance Given From Heaven Where stories live. Discover now