Gamsız herif: Allah aşkına konuşalım hatırım kalır.
Siz: Yok istemiyorum konuşmuycam
Gamsız herif: Aaa darılırım. Lütfen konuşalım olur mu öyle şey.
Gamsız herif: Daha sen bana adını yazacaksın ben sana adımı yazacağım. Nasıl olsa bu böyle devam eder.
Siz: Küstüm ben ismimi falan söylemiyorum.
Gamsız herif: Pek bir ciddi oldun.
Siz: Konuşmuyorum dedim. Sil çabuk fotoğraflarımı.
Gamsız herif: Silmiyorum dedim.
Siz: sil ve bidaha da bena yazma.
Gamsız herif: Bena mı?
Gamsız herif: Seni kendi hâline bırakıyorum. Pes ettim.
Siz: Taktı konuşmama ya ben böyle rahatım elleme beni
Siz: Yazma artık bana
Siz: istemiyorum
Gamsız herif: Ulan ben mi yazıyorum? Kurtlu gibisin bir rahat bırakmadın beni, iş inada bindi sonunda.
Siz: İyi silme. O mafya bozuntusu kurşunlarla oyun havası oynatsın sana.
Siz: yaa hıçkırık tuttu beni diye bir oyun var biliyor musun
Siz: Ayy oyun havası diyecektim kdjdjdjjs
Siz: Ne diyorum ben yaa saçmalamaya başladım. Adımı falan da söylemiyorum. senin adını da merak etmiyorum.
Gamsız herif: Haplıyor mu o adam seni? Bak doğru söyle bu kafanın başka açıklaması olamaz.
Gamsız herif: Neyse konuyu dağıtmayalım. Benim adım Doğan. Seninki de Yağmur sanırım :D
0553... Numarasını Yağmur olarak kaydetti.
Yağmur: Adımı nerden öğrendin sen??
Yağmur: Beni mi araştırdın??
Yağmur: İnanmıyorum bir takıntılı sapığım daha oldu😱😵
Gamsız herif: Sen çok film izliyorsun galiba. Ayrıca ismin yazıyor yukarıda.
Gamsız herif: Bu arada sana takan adam net seninle telefonda daha hiç mesajlaşmayan adamdır.
Gamsız herif: Ulan o değil mesajda böyleysen telefonda konuşurken kim bilir nasılsın?
Gamsız herif: Yüz yüze olayına hiç girmiyorum bile.. Dağlara taşlara..
Yağmur: Abart. Yüz yüze gelsek bana aşık olursun
Gamsız herif: Neyine?
Yağmur: Güzelliğime tabii ki
Yağmur:
••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIR BENİ ✓ (TAMAMLANDI)
ChickLitSiz. Bak ya cevap da vermiyor Siz. Sildim desene Siz. Ama sildikten sonra sildim demen lazım silmeden dersen değişen bişey olmaz 0532... *Bir şey Siz. Ona mı takıldın TDK mısın sen Siz. Ben sana sildin mi diye soruyorum sen ne diyorsun Siz. Lan var...