Çok uzun ve yorucu bir günden sonra babamla çay keyfi yapmak çok güzeldi
Tam servisine binecekken buldum Merveyi. Çok üzgün bir hali vardı yine..
"Niye üzüldün?" Diye sordum yavaş bir hareketle.
"Gelmeyeceksin sandım. Ben beklemek istemiyorum artık" dedi ve ağladı bu canımı acıtan tek şey oldu ; saatlerce alışveriş merkezinde dolaşmak ayaklarımı hissetmememe neden olabilirdi ama bu kadar yakmamaştı canımı. .
Neyse ki konuyu uztmadan paketi açtı ve kar küresine öylece baktı bir süre. .
"Bu aldığım en güzel hediye. . Çok teşekkür ederim öğretmenim. ."
"Rica ederim ne demek beğenmene çok sevindim.."
"Çok güzelmiş" diyerek elindeki kar küresini salladı ve hayranlıkla izledi içindeki karların yağmasını. .
Şu an tam olarak yorgunluktan ölmek üzere gibiyim , ama manevi açıdan mutluluktan ölebilirim..Balkonda babamla çay içmek , arkadaşımla yorgunluğu saymazsak güzel bir gün geçirmek ve minik bir yüreği sevindirmek çok iyi hissettirdi..
"E baba anlatmıyorsun hiç , nasıl gidiyor hastanede hayat? "
"Aslında evde iş konusunu konuşmak istemiyorum. . Arada bi huzursuzluklar oluyor işte ama onun dışında elhamdülillah herşey yolunda."
"Lösemili hasta vardı ya hani onu merak ediyorum adı Busem miydi? "
"Evet minik Busem şu an ilik nakli için hazırlanıyor. ."
"Aa ilik bulundu mu? Çok sevindim.." Bu gerçekten çok güzel bir haberdi..
"Evet öyle. . Uygun bir ilik bulundu ve ameliyat icin hazırlanıyor. . Yarın ameliyata gireceğiz bol bol dua et olur mu?"
"Insallah babacığım.. Allah acil sifalar versin. ."
"Amim kızım. . Okul nasıl gidiyor?"
"Çok iyi elhamdulillah. . Çocuklarla çok iyi anlaşıyoruz. Iyi ki işaret dilini öğrenmişim diyorum şimdi.."
"Maşallah maşallah.. Peki gönüllü olarak nereye kadar devam edeceksin?"
"Aslında ben çalışmak istemiyorum , yani karşılığını alarak çalışmak istemiyorum.. öğretmen oldum ama şu an para kazanmam gerekmiyor.. Sen yanımdasın.. Eğer olurda ilerde parayla ihtiyacım olursa , o zaman bir ücret karşılığında çalışmaya başlarım. ""Aman da aman neler düşünüyorsun böyle benim akıllı kızım. ."
"E sonuçta Adem Soylu'nun kızıyım ben."
"Deli kız, Neyse ben yatsıyı kılıp yatıyorum.. Sende uyu iyice dinlen Leyal seni bugün bayağı yormuş gözlerinden uyku akıyor resmen."
"Vallahi öyle. Amq uzun zamandır dışarı çıkmıyordum iyi de geldi..."dedim ve tepsiyi alıp ayağa kalktım mutfağa doğru ilerledim..
" Neyse Allah rahatlık versin.. "
"Sanada güzel kızım iyi geceler."..
Sabretmek diyorum güzeldir , güzel. .
Şimdi de sabrınızın karşılığını alacaksınız insallah. .
Umarım beğenirsiniz. .~KAREL SPARROW NAMI DIĞER 'BUZ PRENS'~
Erkeklerin düşüncelerini bilmediğim için açıkçası biraz zorlandım. . Biryerlerde patlak vermem umarım ;)
Ben aradan çekileyim , keyifli okumalar!Başımın ağrısı hâlâ geçmek bilmedi.
Sanırım doktora bir görünsem iyi olacaktı.Sanki bir şeyler hâlâ eksik hayatımda.. Eskiden gökyüzüne bakarken bir umudum vardı ;
İlerde duyabilecektim ve sabahları ağaçların dallarına konan kuşların cıvıltısıyla uyanacaktım. .
Hep öyle anlatılır kitaplarda. . Kuşların sesi çok güzelmiş. . Güneşin sesini dinleyecektim yanımda sevdiğim kadınla. .Bir kez anneme sormuştum ; "Anne güneşin sesi nasıl? " diye.. Buna inanıyordum , benim güneşimin sesi vardı ve ben onu bir gün mutlaka duyacaktım.. Annem bilmiyordu . Güneşin sesi olduğunu bilseydi bana " Güneşin sesi yok!" Demezdi. . Ama ben biliyorum.. Güneşin sesini dinleyecektim..
Kitaplarda ki aşkı aramayı bırakalı , umutlarımı yitireli çok oldu..
En değerli şey benim için, sadace başarı. . Daha çok başarılı olmalıyım. .
Bu zamana kadar elimden gelen herşeyi yaptım. . Artık daha fazlası için uğraşmalıyım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UĞULTU
Spiritual●●● Bir yürek , kaç acıyı omuzlar ? Aşk , aile , sevgi , nefret , öfke , intikam... Hangi birini sineye çekip , hangisine karşı koyabilir ? Peki zaten yüreği yaralı bir adamsa. Ne omuzundaki yükü hafifletir ? Nefsi arzular mı, ilâhi aşk mı? Gel...