Ani zvonek oznamující začínání první hodiny nedokázal studenty dostatečně rozebrat. Všichni vypadali jako na castingu na mrtváky do seriálu The Walking Dead, nikoliv na tělocvik.
,,Nástup!", ozval se chraplavý hlas z tělocvičny, který donutil všechny do pohybu a vydat se směrem do haly. Venku bylo takové horko, že byli raději v chlazené a klimatizované místnosti.
Když se došourali do tělocvičny, pohled se jim zastavil na jejich učiteli literatury.
,,Ale pane učiteli, my máme tělocvik.", informovala jej dívka jménem Olivia.
,,Ne tak nahlas prosím...", zamumlal, přičemž obličej změnil do bolestivé grimasy a chytl se za hlavu.
Ve stejném stavu po nechtěném pozření alkoholu byli vlastně všichni. Jen Isabella byla jediná naprosto v pořádku a začínala tušit, proč tomu tak je.
,,Vaší paní učitelce není dobře a tak zaskakuji já. Ale upřímně jí tiše závidím, protože za mě nikdo nezaskočí.", řekl a normálně by se celá třída zasmála, ale teď se na to nikdo nezmohl. Jen Isa, ale ta raději mlčela.
,,Takže, když vidím v jakém jsme stavu, navrhuji volnou hodinu. Vezmeme si karimatky, lehneme si na ně a budeme hodinu relaxovat.", řekl a nejbližšímu studentovi podal klíče od nářaďovny.
Isabella začala radostí, že nebude muset nic dělat, tleskat, načež jí celá třída včetně Toma s dlaněmi přiloženými na uších spařila pohledem.
,,Pardon.", špitla a raději se vypařila pro svou karimatku.
~•~•~•~
Hodina uběhla poměrně rychle, jelikož většina už po pěti minutách usnula. Výjimkou nebyl ani Tom Hiddleston.
,,Pane učiteli, už končíme.", zatřepala s ním Soph a ten se rychle posadil.
,,Co?", zeptal se zmateně.
,,Že je konec hodiny."
,,Aha, jo. Jděte se převléknout.", promnul si obličej a pohled se mu zastavil na Nině, která vypadala stejně hrozně jako všichni ostatní.
,,Mohu s tebou potom o samotě mluvit?", zeptal se jí a ona přikývla.
Zmatená, co se děje, vešla do šatny a začala ze sebe dostávat sportovní úbor. Celý den jí vrtalo hlavou, jak to mezi ní a Tomem bude. Tohle přeci nemohou nechat jen tak a dělat, že se nic neděje. Nina to nedokáže.
,,Jsem se nemusela ani převlékat!", řekla zoufale Olivia, která zápasila se svými úzkými kalhotami.
,,To ne no. Příště se domluvíme a opijeme jen jeho, takže se učit nebudeme.", řekla Isa a pak si uvědomila, že se právě prokecla.
,,Počkej, jak jako opijeme? Co to bylo ve skutečnosti za pití, co jsme všichni kromě tebe měli?", zeptala se podrážděně Soph, zatímco si Nina lehla doprostřed na zem na studené kachličky, které jí krásně chladily.
,,No, chtěla jsem ho opít, ale tak nějak jsem vám zapomněla říct, že v tom džusu je alkohol.", pokrčila rameny a Sophia jí chytila za ruku.
,,Děláš si srandu?! Teď všichni vypadáme tak jak vypadáme! A stejně jsi z Toma nic neměla!"
,,Já nemůžu za to, že zmizel, když se pak vydal za tou-", utichla a polkla. Uvědomila si to. ,,Za Ninou!"
,,Nekřič!", napomenuli ji všichni a chytili se za hlavu.
,,Pardon. Ale ona mi ho normálně přebrala!"
ČTEŠ
𝑰𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓 ᵀᵒᵐ ᴴⁱᵈᵈˡᵉˢᵗᵒⁿ
FanfictionNěkdy učitelé nejsou tak nevinní, jak na první pohled vypadají.